• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo moe. Ik moet echt eens uitslapen maar het duurt nog drie weken voor ik daar tijd voor heb. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een 6.6 voor weet ik veel. Ah goed genoeg. :')

    Dat moment dat de kat er alles tegen doet om te voorkomen dat je fatsoenlijk kan genieten van een moment met je laptop.


    26 - 02 - '16

    En Quizlet is echt dood tho..


    26 - 02 - '16

    Stop touching my fucking feet U creep O.o

    KyloRen schreef:
    Een 6.6 voor weet ik veel. Ah goed genoeg. :')


    Ik keek het ook net. Dat doe je nog best goed, heel veel vragen over die beroemdheden wist ik niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik keek het ook net. Dat doe je nog best goed, heel veel vragen over die beroemdheden wist ik niet.

    Sommige vragen vond ik echt strikvragen. Zoals de maximum snelheid. En de vraag van Franse schrijvers wist ik echt niet.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Sommige vragen vond ik echt strikvragen. Zoals de maximum snelheid. En de vraag van Franse schrijvers wist ik echt niet.


    Die eerste was idd gemeen en ik wist ook maar één Franse schrijver. Ik heb het niet helemaal gezien en ik heb ook niet meegedaan, maar wat me opviel, was dat de moeilijkheid van de vragen erg verschilde.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KyloRen schreef:
    (...)
    Sommige vragen vond ik echt strikvragen. Zoals de maximum snelheid. En de vraag van Franse schrijvers wist ik echt niet.


    Niet gekeken, maar de maximale snelheid op Nederlandse snelwegen is 130 kilometer per uur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Getting hit on can actually really brighten up your day.


    kindness is never a burden.

    Eshkeri schreef:
    En Quizlet is echt dood tho..

    Indeed. Zo jammer :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What the.. oh well. Iedereen zijn eigen mening. Toch een beetje jammer van je.

    Ik probeer al dagen Quizlet levendiger te maken met topics, maar op een gegeven moment bloeden ze gewoon dood :c


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen bij Shark Tank, good Lord.


    Caution first, always.

    "Franz Kafka schrijft zo simpel!" "Het boek is zo dun!" "Het verhaal is heel goed te begrijpen!"

    Nee? Nee. Niet. Die Verwandlung is fucking raar en zelfs de Nederlandse versie is amper te begrijpen en ????? Ik kan mezelf amper voorstellen in het Duits, hoe verwacht je dat ik een verhaal over een idioot die is veranderd in een tor wel kan begrijpen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.