• Hello!

    Ik koop ontzettend veel spellen bij Big Fish Games en zo nu en dan krijg ik coupons voor een gratis spel. Zelf koop ik alleen Collector Editions, dus ik heb er niet zo bijster veel aan. Nu dacht ik dat ik iemand van jullie er blij mee kon maken. Meedoen aan deze actie is ontzettend simpel, vind ik dan. Surf naar Big Fish Games en kijk welke spellen je leuk vindt. Maak van deze spellen een Top-5 en zet een link naar die Top-5 in het topic. Uit alle inzendingen zal ik dan een winnaar kiezen. Let op: als je wint, heb je een Big Fish Games account nodig, anders kan je de code niet inwisselen en no worries, een account maken is gratis c;
    De code werkt alleen voor Standard Editions, dus géén Collectors Editions.

    Dus, waar wacht je nog op? Zoek een aantal spellen uit en wie weet maak ik jou blij met een spel uit jouw Top-5!

    Meedoen kan tot 1 februari 23:59.


    Deelnemers:
    - lovelyreads
    - KyloRen
    - Laleah
    - Sensate
    - maIum
    - Nippon
    - rocksanne
    - JamesPotter
    - Sempre

    NOTE: Na deze winactie, zal ik in ditzelfde topic nog wat codes verloten, zodra ik er meer heb c;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    (...)

    hahah je moet tussendoor ook opslaan en je kan altijd second chance doen. Maar als je een walkthrough gebruikt dan kom je er uiteindelijk wel uit. Maar ghost of thornton hall is ook best pittig. Ik was begonnen met Ghost dogs of huppeldepup lake. Daar ben je op jezelf en is er echt weinig kans dat je doodgaat. Het is wel heel moeilijk soms om te bepalen wat je allemaal moet doen, maar dan moet je er een walkthrough bij houden. Dus dat raad ik wel aan ^^


    Zelf gebruik ik nauwelijks walktroughs, omdat ik het altijd leuker vind om het zelf uit te vogelen ^^
    Maar bedankt voor de tips! Dat zal ik eens bekijken als ik nog eens zo'n spel speel.


    Zahara schreef:
    Maia (mijn zus Tortura) koopt altijd van zulke zoekspellen, dus we hebben hier dan tevens een boel thuis liggen. Het zou alleen fijn zijn als er ook wat van mij was haha. Zal er zo eens op kijken en invullen.


    Ja, doe dat! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd c;


    26 - 02 - '16

    Mensen, het zit er dik in dat ik binnenkort nog een code krijg, dus dit krijgt zeker een vervolg c;
    Dus als je deze code niet wint, wees niet getreurd, dan maak je nog een keer kans c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Mensen, het zit er dik in dat ik binnenkort nog een code krijg, dus dit krijgt zeker een vervolg c;
    Dus als je deze code niet wint, wees niet getreurd, dan maak je nog een keer kans c;

    Hoe kan jij die codes krijgen? Omdat je zoveel koopt daar?

    En dat is lief van je, maar wil je dat niet zelf besteden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Hoe kan jij die codes krijgen? Omdat je zoveel koopt daar?

    En dat is lief van je, maar wil je dat niet zelf besteden?


    Ik krijg de codes omdat ze daar met een stempel systeem werken. Als je 8 stempels hebt, krijg je een code voor een gratis spel. De codes werken echter alleen voor Standard Editions. Die koop ik nooit, dus daarom vind ik het leuker om ze hier aan iemand te geven die er wel iets mee doet (;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik krijg de codes omdat ze daar met een stempel systeem werken. Als je 8 stempels hebt, krijg je een code voor een gratis spel. De codes werken echter alleen voor Standard Editions. Die koop ik nooit, dus daarom vind ik het leuker om ze hier aan iemand te geven die er wel iets mee doet (;

    Oooh vandaar. Ik dacht, misschien is het leuk om voor jezelf te houden aangezien je er zo van houdt. Zijn die collections met meerdere op een dvd? Ik ben nu op mn mobiel, dus ik kan nu niet kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Oooh vandaar. Ik dacht, misschien is het leuk om voor jezelf te houden aangezien je er zo van houdt. Zijn die collections met meerdere op een dvd? Ik ben nu op mn mobiel, dus ik kan nu niet kijken.


    Collectors Editions zijn het gewone spel met flink wat leuke extraatjes; een deel van een vervolg/soort van sequel of een deel van het verhaal in een ander perspectief. Ook kan je dingen vrij spelen, staat er nog wat concept art, muziek en de hidden object scènes die je opnieuw kan spelen (;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Collectors Editions zijn het gewone spel met flink wat leuke extraatjes; een deel van een vervolg/soort van sequel of een deel van het verhaal in een ander perspectief. Ook kan je dingen vrij spelen, staat er nog wat concept art, muziek en de hidden object scènes die je opnieuw kan spelen (;

    Aaah vandaar oke. Well, that explains a lot.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Aaah vandaar oke. Well, that explains a lot.


    C:
    Als je trouwens van horror houdt, raad ik True Fear: Forsaken Souls aan (;


    26 - 02 - '16

    Wat lief dta je dit doet (
    mijn lijstje:
    1. peggle deluxe
    2. fantastic mosaics 9
    3. cats inc
    4. Mystic inn
    5. vogue tales


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    Wat lief dta je dit doet (
    mijn lijstje:
    1. peggle deluxe
    2. fantastic mosaics 9
    3. cats inc
    4. Mystic inn
    5. vogue tales


    Ahh, Vogue Tales en Mystic Inn, goeie tijd. Goeie tijd...


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    C:
    Als je trouwens van horror houdt, raad ik True Fear: Forsaken Souls aan (;

    Haha, volgens mij hadden we die hier al liggen, maar dat weet ik niet zeker. Alsnog bedankt voor de tip! Vroeger was ik meer van de horror, maar het is nu alleen wat minder geworden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Haha, volgens mij hadden we die hier al liggen, maar dat weet ik niet zeker. Alsnog bedankt voor de tip! Vroeger was ik meer van de horror, maar het is nu alleen wat minder geworden.


    Ah, maar als je van ietwat spannend houd zijn deze ook leuk:

    Mystery Case Files: Key to Ravenhearst
    Mystery Case Files: Ravenhearst Unlocked

    Key to Ravenhaerst is het eerste deel van die 2. Daarna komt Unlocked (;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ahh, Vogue Tales en Mystic Inn, goeie tijd. Goeie tijd...

    haha (: zelf nog niet echt gespeeld, maar ze lijken me wel gaaf. Dat soort spellen vind ik wel leuk en aflediend


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ah, maar als je van ietwat spannend houd zijn deze ook leuk:

    Mystery Case Files: Key to Ravenhearst
    Mystery Case Files: Ravenhearst Unlocked

    Key to Ravenhaerst is het eerste deel van die 2. Daarna komt Unlocked (;

    Ik zal zo eens rondkijken op de site. Doe zo mn laptop aan. Thanks for the tips! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sensate schreef:
    (...)
    haha (: zelf nog niet echt gespeeld, maar ze lijken me wel gaaf. Dat soort spellen vind ik wel leuk en aflediend


    Dat zijn ook leuke spellen! C:

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik zal zo eens rondkijken op de site. Doe zo mn laptop aan. Thanks for the tips! c:


    Als je van drama en moordoplossing in cluedo setting houdt, raad ik Dead Reckoning: Brassfield Manor aan


    26 - 02 - '16