• Hello!

    Ik koop ontzettend veel spellen bij Big Fish Games en zo nu en dan krijg ik coupons voor een gratis spel. Zelf koop ik alleen Collector Editions, dus ik heb er niet zo bijster veel aan. Nu dacht ik dat ik iemand van jullie er blij mee kon maken. Meedoen aan deze actie is ontzettend simpel, vind ik dan. Surf naar Big Fish Games en kijk welke spellen je leuk vindt. Maak van deze spellen een Top-5 en zet een link naar die Top-5 in het topic. Uit alle inzendingen zal ik dan een winnaar kiezen. Let op: als je wint, heb je een Big Fish Games account nodig, anders kan je de code niet inwisselen en no worries, een account maken is gratis c;
    De code werkt alleen voor Standard Editions, dus géén Collectors Editions.

    Dus, waar wacht je nog op? Zoek een aantal spellen uit en wie weet maak ik jou blij met een spel uit jouw Top-5!

    Meedoen kan tot 1 februari 23:59.


    Deelnemers:
    - lovelyreads
    - KyloRen
    - Laleah
    - Sensate
    - maIum
    - Nippon
    - rocksanne
    - JamesPotter
    - Sempre

    NOTE: Na deze winactie, zal ik in ditzelfde topic nog wat codes verloten, zodra ik er meer heb c;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naz schreef:
    De winnaars zijn -drumroll-

    Sensate en Nippon! Gefeliciteerd! Ik stuur zsm een pb met jullie wincode (:

    Aww, dat is echt superlief van je! Ik ben er echt blij mee c: Ik wil er meteen eentje bestellen (eerste op m'n lijstje), maar ik weet verder niet zo veel van het hele bestellen. Is het goed als ik je daarover een berichtje terug stuur?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geficiteerd c:


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Gefeliciteeerd (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nippon schreef:
    (...)
    Aww, dat is echt superlief van je! Ik ben er echt blij mee c: Ik wil er meteen eentje bestellen (eerste op m'n lijstje), maar ik weet verder niet zo veel van het hele bestellen. Is het goed als ik je daarover een berichtje terug stuur?


    Is goed. Morgen kijk ik er even naar als ik mijn laptop bij de hand heb (;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Is goed. Morgen kijk ik er even naar als ik mijn laptop bij de hand heb (;

    Is goed. Dankjewel voor de hulp. En ik heb je al een bericht gestuurd c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naz schreef:
    Dit topic houd ik open voor als ik meer codes heb. Mensen die al een code hebben gewonnen, haal ik van de lijst zodra ik een nieuwe code heb, zodat ook de mensen die niets hebben gewonnen kans blijven maken (:

    wel zo eerlijk (: dankje! had het echt niet verwacht 0.0


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn