• Hello!

    Ik koop ontzettend veel spellen bij Big Fish Games en zo nu en dan krijg ik coupons voor een gratis spel. Zelf koop ik alleen Collector Editions, dus ik heb er niet zo bijster veel aan. Nu dacht ik dat ik iemand van jullie er blij mee kon maken. Meedoen aan deze actie is ontzettend simpel, vind ik dan. Surf naar Big Fish Games en kijk welke spellen je leuk vindt. Maak van deze spellen een Top-5 en zet een link naar die Top-5 in het topic. Uit alle inzendingen zal ik dan een winnaar kiezen. Let op: als je wint, heb je een Big Fish Games account nodig, anders kan je de code niet inwisselen en no worries, een account maken is gratis c;
    De code werkt alleen voor Standard Editions, dus géén Collectors Editions.

    Dus, waar wacht je nog op? Zoek een aantal spellen uit en wie weet maak ik jou blij met een spel uit jouw Top-5!

    Meedoen kan tot 1 februari 23:59.


    Deelnemers:
    - lovelyreads
    - KyloRen
    - Laleah
    - Sensate
    - maIum
    - Nippon
    - rocksanne
    - JamesPotter
    - Sempre

    NOTE: Na deze winactie, zal ik in ditzelfde topic nog wat codes verloten, zodra ik er meer heb c;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Als je van drama en moordoplossing in cluedo setting houdt, raad ik Dead Reckoning: Brassfield Manor aan

    Maar dat is toch een Collectors edition?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 17:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Maar dat is toch een Collectors edition?


    Er is volgens mij ook een Standard Edition van. Don't shoot me if I'm wrong.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Er is volgens mij ook een Standard Edition van. Don't shoot me if I'm wrong.

    Yes. Ik heb 't net gecheckt.
    Net op 't moment dat ik uitgebreid bezig ben mijn lijstje op te zetten, word ik de hele tijd gestoord om te gaan eten D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohh je topic komt zo goed uit haha. Ik heb ooit een spel gekocht op deze site en ik vond het echt onwijs leuk. Maar toen ik het uitgespeeld had heb ik het van mijn computer afgehaald en kon nooit meer op de naam komen van de site.

    Ik ga eens rondkijken haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Haha, ik zie opeens deze voorbij komen en die hebben we hier liggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga even rondneuzen op de site :3
    Ik wil al een tijdje met PC games beginnen, en nu lijkt het me een goede kans.

    Er leuk initiatief van je! Ook echt super lief!


    soul made of stardust and chaos.

    Aah wat fijn dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn. Dat doet me goed (bloos)


    26 - 02 - '16

    1. Big City Adventure: Shanghai
    2. Delicious: Emily's Wonder Wedding
    3. Plants vs Zombies
    4. Amusement World!
    5. Dream Builder: Amusement Park

    Dit is op random order :3. Ik heb het zo moeilijk met kiezen jezus hahahaa, and im such a sucker for those time management games hehe :3


    fuck links vergeten

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 18:29 ]


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    1. Big City Adventure: Shanghai
    2. Delicious: Emily's Wonder Wedding
    3. Plants vs Zombies
    4. Amusement World!
    5. Dream Builder: Amusement Park

    Dit is op random order :3. Ik heb het zo moeilijk met kiezen jezus hahahaa, and im such a sucker for those time management games hehe :3


    fuck links vergeten


    Ahh, Delicious Emily c;
    Die zijn allemaal leuk!


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ahh, Delicious Emily c;
    Die zijn allemaal leuk!


    Ik heb geloof ik alle gratis versies die er zijn vroeger gespeeld :'). Zo enorm verslavend en ik weet niet eens waarom ik ze zo leuk vind hahaha!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ik heb geloof ik alle gratis versies die er zijn vroeger gespeeld :'). Zo enorm verslavend en ik weet niet eens waarom ik ze zo leuk vind hahaha!


    Ze zijn gewoon leuk, haha. Terwijl het simpele spelletjes zijn qua uiterlijk. Als je eenmaal begint, kan je niet meer stoppen :3


    26 - 02 - '16

    MT^^ ik vibd dit een super leuke actie en ik ga vanavond iets uitzoeken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Urgh. Sorry, ik heb er een zesde bijgedaan, omdat ik vond dat die bij 't lijstje moest. Kon 't moeilijk achterwege laten, haha.

    1 — Dead Reckoning: Silvermoon Isle
    2 — Mystery Case Files: Key to Ravenhearst
    3 — Mystery Case Files: Ravenhearst Unlocked
    4 — Mystery Case Files®: Shadow Lake
    5 — True Fear: Forsaken Souls
    6 — Dark Parables: The Little Mermaid and the Purple Tide

    Awesome dat ze Alice en Pocahontas hebben trouwens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe het in mijn broek van die Big Fish games. Echt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sensate schreef:
    Wat lief dta je dit doet (
    mijn lijstje:
    1. peggle deluxe
    2. fantastic mosaics 9
    3. cats inc
    4. Mystic inn
    5. vogue tales

    kan in nr 3 nog veranderen naar: dream builder amusement park ik kon zoiets niet vinden net.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn