• Hello!

    Ik koop ontzettend veel spellen bij Big Fish Games en zo nu en dan krijg ik coupons voor een gratis spel. Zelf koop ik alleen Collector Editions, dus ik heb er niet zo bijster veel aan. Nu dacht ik dat ik iemand van jullie er blij mee kon maken. Meedoen aan deze actie is ontzettend simpel, vind ik dan. Surf naar Big Fish Games en kijk welke spellen je leuk vindt. Maak van deze spellen een Top-5 en zet een link naar die Top-5 in het topic. Uit alle inzendingen zal ik dan een winnaar kiezen. Let op: als je wint, heb je een Big Fish Games account nodig, anders kan je de code niet inwisselen en no worries, een account maken is gratis c;
    De code werkt alleen voor Standard Editions, dus géén Collectors Editions.

    Dus, waar wacht je nog op? Zoek een aantal spellen uit en wie weet maak ik jou blij met een spel uit jouw Top-5!

    Meedoen kan tot 1 februari 23:59.


    Deelnemers:
    - lovelyreads
    - KyloRen
    - Laleah
    - Sensate
    - maIum
    - Nippon
    - rocksanne
    - JamesPotter
    - Sempre

    NOTE: Na deze winactie, zal ik in ditzelfde topic nog wat codes verloten, zodra ik er meer heb c;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    omg, I found it again. Negeer mijn spam alsjeblieft, I failed ;')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 18:41 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ^ Je staat op de lijst c;


    26 - 02 - '16

    Oh, ik kom er net achter dat ik geen links heb neergezet... Ik pas het binnenkort aan c:


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    rocksanne schreef:
    Oh, ik kom er net achter dat ik geen links heb neergezet... Ik pas het binnenkort aan c:


    Take your time. Je hebt nog een week, ongeveer c;


    26 - 02 - '16

    Mensen, vandaag kan je met de code 'FIND' iedere hidden object game (behalve collector's editions!) krijgen voor $4,-


    26 - 02 - '16

    Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tot vanavond 23:59 kan je nog een top 5 neerzetten, dus wil je kans maken op een code? Schrijf je nu dan nog snel even in!


    26 - 02 - '16

    Oké, Omnious Objects; Trail of Time raad ik echt niet aan. De verhaallijn is te vaag en moeilijk te volgen. Daarbij zijn de graphics niet zo dusdanig geweldig dat het spel het echt waard is. Waste of money.


    26 - 02 - '16

    Nou, toch nog op het nippertje mijn top-5:
    1. Awakening Kingdoms
    2. Midnight Castle
    3. Pathfinders: Lost at Sea
    4. Weeping Skies
    5. The Lost Cases of Sherlock Holmes

    Ohh, ik herinner me weer welke ik een keer heb gespeeld; Myths of the world: The heart of desolation. Die vond ik echt onwijs leuk.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:31 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Nou, toch nog op het nippertje mijn top-5:
    1. Awakening Kingdoms
    2. Midnight Castle
    3. Pathfinders: Lost at Sea
    4. Weeping Skies
    5. The Lost Cases of Sherlock Holmes

    Ohh, ik herinner me weer welke ik een keer heb gespeeld; Myths of the world: The heart of desolation. Die vond ik echt onwijs leuk.


    Je staat er bij. Myths of the World is gemaakt door Eipix. Al hun spellen zijn goed. Goed qua verhaallijn, maar ook qua graphics c;


    26 - 02 - '16

    Ik ben benieuwd c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanavond maak ik de uitslag bekend. Heb vanmiddag een sollicitatiegesprek of nouja, iets wat daarop lijkt voor een stageplek met uitzicht op een vaste baan.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Vanavond maak ik de uitslag bekend. Heb vanmiddag een sollicitatiegesprek of nouja, iets wat daarop lijkt voor een stageplek met uitzicht op een vaste baan.


    Oeh spannend!! Succes! Ik leef met je stress mee, ik heb vrijdag een meeloop dag voor stage bij de dierenarts haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De winnaars zijn -drumroll-

    Sensate en Nippon! Gefeliciteerd! Ik stuur zsm een pb met jullie wincode (:


    26 - 02 - '16

    Dit topic houd ik open voor als ik meer codes heb. Mensen die al een code hebben gewonnen, haal ik van de lijst zodra ik een nieuwe code heb, zodat ook de mensen die niets hebben gewonnen kans blijven maken (:


    26 - 02 - '16