• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Sahrotaar schreef:
    (...)
    Wauw, wat een bullshit. Mensen moeten echt kappen met alles zo overdrijven. Wat zielig voor hem en de hond.


    Jup, iedereen in Utopia is er stuk van...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff saai dit. Lange dag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lekker naar t zwanenmeer euy jeugdsentiment


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Krijg een snap van een vriendin dat ze bloemen heeft gekregen van haar vriend terwijl ik in mijn eentje een liter ijs aan het wegwerken ben. Verschil moet er wezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    Krijg een snap van een vriendin dat ze bloemen heeft gekregen van haar vriend terwijl ik in mijn eentje een liter ijs aan het wegwerken ben. Verschil moet er wezen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mogen deze twee weken alsjeblieft over zijn +.+?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Euhm, nog steeds te lui om naar huis te gaan :'D


    What would Emma do?

    FOxlove schreef:
    Twenty One Pilots is probably the reason why I'm still somewhat sane.. God bless Josh and Tyler..


    Same.

    "Ik snap niet hoe mensen een muziekant als held kunnen zien."
    Nou, dan heb je wel wat gemist in je leven.

    Als je een kleine fout maakt lachen ze je gelijk uit. Ik haat deze mensen echt

    I want to know the stuff you're thinking about, can someone say it right to my face?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Druckmann schreef:
    Als je een kleine fout maakt lachen ze je gelijk uit. Ik haat deze mensen echt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb mezelf al bijna een half jaar niet meer gesneden. Maar de laatste keer dat ik me opzettelijk pijn heb gedaan is nog niet zo lang geleden..

    Ik krijg gewoon hoofdpijn van de teruggehouden tranen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.