• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    OH GOD WAAROM HEB IK NET NU EEN GOEDE USERNAME ;C


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen.

    Ik zag deze regel net staan toen ik ging kijken wanneer ik weer mocht veranderen en ik vond het nogal vreemd. Want andere mensen merken toch niet dat je je naam verandert om voor verwarring te zorgen? Stel je voor, je hebt net je username veranderd en dan krijg je opeens een bericht van een mod dat je je username zou hebben veranderd om voor verwarring te zorgen, terwijl je dat niet hebt gedaan! En wat zou er dan gebeuren? Ik bedoel, je username kan niet teruggedraaid worden, dus vind ik deze regel zelf een beetje verwarrend. Wat een diepe gedachten om half twaalf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik werk me verrot, en alsnog stel ik mensen teleur (alweer, I know). Het is gewoon nooit genoeg, zelfs als ik al mijn vrijetijdsbestedingen opzij schuif, dat was gewoon te veel. Maar ik weet dat ze het zal begrijpen, ze is mijn vriend. Toch, nu moet ik het morgen doen, en ik moet nog beginnen met het leren voor de toetsweek. Morgen die verdomde biologietoets. Dat betekent de hele avond en ochtend doorleren, te weinig slaap kan ik blijkbaar toch wel tegen, is de complete afgelopen week gebleven (want ik ging dus telkens na 01:00 naar bed). Laten we dat deel van serieus bijna in slaap vallen bij scheikunde maar even negeren.
    Na de toetsweek komt er rust, maar dit is de shit die ik van me af moest schrijven. Nu ga ik eindelijk even iets doen wat ik leuk vind om nog enige ontspanning te vinden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aesthetiek schreef:
    Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen.

    Ik zag deze regel net staan toen ik ging kijken wanneer ik weer mocht veranderen en ik vond het nogal vreemd. Want andere mensen merken toch niet dat je je naam verandert om voor verwarring te zorgen? Stel je voor, je hebt net je username veranderd en dan krijg je opeens een bericht van een mod dat je je username zou hebben veranderd om voor verwarring te zorgen, terwijl je dat niet hebt gedaan! En wat zou er dan gebeuren? Ik bedoel, je username kan niet teruggedraaid worden, dus vind ik deze regel zelf een beetje verwarrend. Wat een diepe gedachten om half twaalf.


    Ze bedoelen je echte naam, op je profiel. ^^ Je mag jezelf bijvoorbeeld geen Darth Vader noemen op je profiel als je een Star Wars profiel neemt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ik zou Elsa's advies moeten aannemen.


    Do you wanna build a snowmaaan?


    OTOFT: zo. Bedjeee. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ze bedoelen je echte naam, op je profiel. ^^ Je mag jezelf bijvoorbeeld geen Darth Vader noemen op je profiel als je een Star Wars profiel neemt.

    Oooooh. Oh. Nou die regel wordt ook niet echt serieus genomen, haha, maar dank je voor je uitleg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Stop met me alsjeblieft vlakaf te negeren. Het maakt me echt kwaad. Doet mijn mening er soms niet toe of zo?


    What would Emma do?

    je weet dat je moe als je benen als gelei aanvoelen en als je struikelt over een object dat vastgemetseld zit.

    sleeep :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    ElfLord schreef:
    (...)

    Do you wanna build a snowmaaan?


    OTOFT: zo. Bedjeee. _O_


    Dat is Anna! Je bent een fake Frozen fan, Yolanda. (joehoe)
    (Al klinkt dat wel leuk. Alleen nog wachten tot er weer sneeuw ligt.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Opstaan om zeven uur gaat zwaar worden.


    16 - 09 - '17

    Lol, lever je een werkstuk in onder het mom "yolo ik heb al drie keer zoveel gedaan als de meesten en dit was 0% de opdracht maar geen zin om iets nieuws te doen" en dan krijg je een facebook berichtje van je docent die zegt "wauw, mooi werkstuk!"

    Vandaag was een goeie dag, een zeer goeie dag

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 0:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Lol, lever je een werkstuk in onder het mom "yolo ik heb al drie keer zoveel gedaan als de meesten en dit was 0% de opdracht maar geen zin om iets nieuws te doen" en dan krijg je een facebook berichtje van je docent die zegt "wauw, mooi werkstuk!"

    Vandaag was een goeie dag, een zeer goeie dag


    Hoe langer ik in ons educatiesysteem meedraai, hoe meer ik het gevoel krijg dat "yolo" een van de beste instellingen is die je kunt hebben bij het inleveren van opdrachten. Dat zijn altijd precies de dingen waar docenten helemaal lyrisch van worden, op een of andere onlogische manier. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blgfzzzfhjioiyffezzefgytyteds

    Zo. Dat moest er even uit.


    What would Emma do?

    Oh great. ADHD is really fucking with me today.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Please get this over with this stupid shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.