• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gesprek tussen moeder en zusje loopt tijdens de afwas uit op een verhitte discussie waar jij bij bent. Awkwaaaaard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoe kan een goed, tekstloos nummer zo verneukt worden door tekst die er niet eens bij past?



    Onder het origineel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 19:12 ]

    Waarom krijg ik altijd 't koude water als ik onder de douche ga? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog twee oefeningen en dit hoofdstuk is ook gedaan, komaaaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom is deze serie tegenwoordig niet meer zoals hij vroeger was. Ik geniet van de afleveringen van vroeger, maar die van nu irriteren me :')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 20:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amberle schreef:
    Mogen deze twee weken alsjeblieft over zijn +.+?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Komt terug van werk, laat mezelf vallen op het bed. Sta een paar minuten later op en val letterlijk meteen terug. Oké. lichaam. Dat was de laatste hint, ik begrijp het nu: ik ben kapot en mag vanavond geen huiswerk meer maken. Nu hopen dat ik vannacht wel fatsoenlijk slaap.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Vervelend dat de lettertypes op je mobiel van Q anders zijn dan die op de pc.

    Leuk, zo drie keer op een dag kletsnat geregend worden. Bakkes. Fokin' België.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vandaag dit nachtkastje besteld :3
    Vrijdag ophalen ^^
    Binnenkort gaan we ook mijn kamer helemaal omgooien, dan zijn die twee verschrikkelijke kasten eruit en kan ik eindelijk doen wat ik wil c:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Have you come here for forgiveness?
    Have you come to raise the dead?


    26 - 02 - '16

    Wow, deze Anime is pretty fucked up.

    Bostick schreef:
    Vandaag dit nachtkastje besteld :3
    Vrijdag ophalen ^^
    Binnenkort gaan we ook mijn kamer helemaal omgooien, dan zijn die twee verschrikkelijke kasten eruit en kan ik eindelijk doen wat ik wil c:


    It's prettehh


    26 - 02 - '16

    Jezus, het is wel weer duidelijk dat ik niks goed kan zeggen.