• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een kut nacht.

    Aaaaahh waar haal ik alle tijd vandaan? Ohnygaawd


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Welke fucking malloot gaat er dan ook op maandagavond naar het ballet. Spijt van levenskeuzes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment waarop mensen zeggen dat je eindexamens en je studie niks voorstellen bij wat je nog allemaal te wachten staat in het leven. Ja, zo kan ik het ook, jullie vervolgopleiding werd tenminste nog gefinancierd zodat jullie daar geen stress voor zouden hebben godverdomme. En zullen we het eens even hebben over de nieuwe hoeveelheid verplichte vakken en het steeds maar stijgende niveau? (cat)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 9:24 ]

    Sometimes you just need a Dory in your life.
    So.
    Life mission; Finding Dory.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 9:49 ]

    Hmn... goed geslapen, nog altijd super moe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Panic! komt dus op 26 mei naar Amsterdam toe. AMSTERDAM. 26 MEI! MIJN VERJAARDAG
    Als ik tickets kan krijgen zie ik dus gewoon de god genaamd Brendon Urie OP MIJN VERJAARDAG! ASDFGHJKL


    — Inner peace, it's hard to find. —

    F off, emoties. Ik heb helemaal geen tijd om te huilen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wish heeft echt de meest leuke bedeltjes voor een leuke prijs! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Charlie Carver van Teen Wolf, The Leftovers en meer is gisteravond uit de kast gekomen. Ik ben zo blij voor hem!
    De wereld wordt een betere plek voor LGBT+ people en ik word er elke keer emotioneler door. Blij dat ik in deze tijd van de samenleving mag wonen, al gebeuren er nog steeds veel te veel dingen die niet zouden mogen gebeuren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou echt iemand in vertrouwen moeten nemen hierover zodat op momenten waarop de drang zo groot is ik naar diegene toe kan gaan... Maar ik durf niemand daarmee te belasten, want iemand die er niet in zit zou het niet snappen, maar iemand die er wel in zit heeft genoeg aan zijn eigen problemen. Fuck ik kan dit niet alleen maar urghr.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Stress! Zenuwen! Gevoelens! Aaaaah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trees schreef:
    Ik zou echt iemand in vertrouwen moeten nemen hierover zodat op momenten waarop de drang zo groot is ik naar diegene toe kan gaan... Maar ik durf niemand daarmee te belasten, want iemand die er niet in zit zou het niet snappen, maar iemand die er wel in zit heeft genoeg aan zijn eigen problemen. Fuck ik kan dit niet alleen maar urghr.


    Ik weet niet waar het om gaat, maar je kunt wat mij betreft altijd naar me toe, als je je daar beter bij zou voelen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    Ik zou echt iemand in vertrouwen moeten nemen hierover zodat op momenten waarop de drang zo groot is ik naar diegene toe kan gaan... Maar ik durf niemand daarmee te belasten, want iemand die er niet in zit zou het niet snappen, maar iemand die er wel in zit heeft genoeg aan zijn eigen problemen. Fuck ik kan dit niet alleen maar urghr.

    Een vriendin van mij is depressief, maar heeft dit altijd ontzettend goed verborgen gehouden. Ze sneed zichzelf, was elke dag aan het drinken en misbruikte pillen die ze van familie jatte. Wij waren al vijf jaar bevriend met haar en hadden dit niet door. Uiteindelijk hadden een vriendin en ik het snijden geraden, en de depressieve vriendin zei dat dat een van de engste momenten in haar leven was. Dat was ong anderhalf jaar geleden. Nu zit ze in therapie en heeft ze andere vriendinnen haar verhaal vrijwillig vertelt. Het gaat langzaamaan steeds beter met haar en ze zegt dat het zoveel beter werd nadat wij ervan wisten, omdat we haar zoveel hebben gesteund. Ik heb misschien niet zelf problemen op die manier, maar dat betekent niet dat ik geen vragen kan stellen om dingen te verduidelijken, of gewoon kan luisteren naar wat ze kwijt wil. Ik bedoel maar, als je de juiste vriendinnen hebt dan maakt het niet uit dat ze niet met hetzelfde zitten, dan steunen ze je hoe dan ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    AAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGG PLEURIS TYFUS TERING AAAARGH(finger)(finger)(finger)(finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.