• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Love is a temple
    Love is the higher law
    You ask me to enter
    Well then you make me crawl
    And I can't be holding on
    To what you got
    When all you got is hurt


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    It's prettehh


    Ja hé! Ik zag het kastje staan en was er meteen verliefd op ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lukt gewoon niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik zou Elsa's advies moeten aannemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is het toch heerlijk je dood te lachen over Tom en Jerry XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is echt absurd hoeveel erkenning ik nodig heb om me een beetje gelukkig te voelen. damn im pathetic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pim, wanneer leer je het nou? Ik heb geen massage met nagels nodig als je bij me op schoot ligt :'D


    26 - 02 - '16

    Ignore-your-daughter-day.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 22:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Chill Laura. Het enige wat je nog moet doen is een video monteren, een animatie maken en dan twee eindpresentaties houden. You can do this!
    Dan is het examen klaar! Ik hoop zo erg, zoooo erg, dat ik februari in ga met het feit dat ik dan weet dat ik geslaagd ben. Ohgod ik ga zo huilen als school me gaat naaien.

    Goed nieuws, uiteindelijk toch thuis geraakt. Slecht nieuws, ik ben nog steeds de definitie van luiheid.


    What would Emma do?

    No pants subway ride day - hoe gelukkig mag ik daar fatsoensgewijs van worden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    OMG DIE GIF ER ZIT EEN MOPSHOND BIJ ASDFGHJKL


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Godsamme, ik heb toch geen ideeën of zin om te schrijven dus ga ik maar beginnen aan een fic van 100k. Dear lord give me strength. Wacht. Hoe heette het ook alweer? Ooooh ja give me truths.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En nu heb ik voor de rest van de maand Tsjaikovski in mijn hoofd en het silhouet van zeer gespierde jongenskont in string en maillot op mijn netvlies gebrand en voel ik me weer cultureel verrijkt. (cat) Hoezee voor ballet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb zin in volgende week :3


    <3