• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Aandachtshoer. Braak.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat moment wanneer de trein opeens hoog op de rem vliegt. Jezus. Ik denk altijd gelijk aan aanrijdingen.

    Ahahaha, voor iedereen in mijn story een faceclaim gevonden, behalve voor de vier mensen waarvoor ik het zocht. Oh, de ironie. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quizlet, what is you doing?




    Even iets helemaal anders: mijn moeder is in een ongevalletje geweest D: Ze is oke, maar toch even verschieten.


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Quizlet, what is you doing?




    Even iets helemaal anders: mijn moeder is in een ongevalletje geweest D: Ze is oke, maar toch even verschieten.


    Hippe nieuwe lay-out! :Y)
    Nee, maar dat gebeurt soms met websites als de pagina niet goed laadt. Gewoon even verversen, dat zou het probleem normaal gesproken moeten oplossen.

    En ieh, dat klinkt eng. :/ Gelukkig is ze in orde!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hippe nieuwe lay-out! :Y)
    Nee, maar dat gebeurt soms met websites als de pagina niet goed laadt. Gewoon even verversen, dat zou het probleem normaal gesproken moeten oplossen.

    En ieh, dat klinkt eng. :/ Gelukkig is ze in orde!


    Ja, en Quizlet geeft me telkens een andere versie van die 'hippe lay-out'. :'D Ik ben er echt fan van, zo modern en simpel!

    Ja, dat was het wel, maar mijn moeder heeft echt heel erg vaak zulke dingen voor. Ze is nooit in fout, maar botst wel heel erg vaak. Dus het begint steeds minder als een verrassing te komen.


    What would Emma do?

    Yasss ik houd van mensen die jarig zijn. (Ik houd van taart, vooral.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben een verveel-eter. Ik verveel me, dus wil ik eten. Slim. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Ik ben een verveel-eter. Ik verveel me, dus wil ik eten. Slim. :')


    Hehe, ik ken het gevoel. En het gevoel van honger hebben tijdens het eten, of honger hebben een kwartier na een volledige maaltijd. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hehe, ik ken het gevoel. En het gevoel van honger hebben tijdens het eten, of honger hebben een kwartier na een volledige maaltijd. ^^


    Yup of dat ik iedere keer wat te knabbelen moet hebben als ik een film/tv kijk of een game speel op de laptop.


    26 - 02 - '16

    Dit gaat echt té ver.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Manon & Erieka
    IKR! D: Hatelijk gewoon. Vooral gisteren had ik een echte vreetdag. Maar ik had ook gewoon echt de hele dag trek, of ik iets te doen had of niet. Vet weird en stom!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    @Manon & Erieka
    IKR! D: Hatelijk gewoon. Vooral gisteren had ik een echte vreetdag. Maar ik had ook gewoon echt de hele dag trek, of ik iets te doen had of niet. Vet weird en stom!


    Ik heb ook regelmatig vreetdagen :c
    Dan compenseer ik het weer met een dag op fruit, brood, ranja en vla leven. Maar ja, dat gaat niet altijd op ;x


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik heb ook regelmatig vreetdagen :c
    Dan compenseer ik het weer met een dag op fruit, brood, ranja en vla leven. Maar ja, dat gaat niet altijd op ;x


    Meh, ik niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb. xd Maar ik was afgevallen dus één vreetdagje vind ik dan niet zo erg. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Meh, ik niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb. xd Maar ik was afgevallen dus één vreetdagje vind ik dan niet zo erg. :p


    Als ik niet compenseer is iedere dag vreetdag voor mij ;x


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16