• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Nog maar 54 min, yes.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 23:06 ]


    United we stand, divided we fall.

    Nieuwe laptop is prachtig en snel en heeft enorm veel opslagruimte, maar ik scrOLL STEEDS DE VERKEERDE KANT OP. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo bang.


    <3

    Square schreef:
    Nieuwe laptop is prachtig en snel en heeft enorm veel opslagruimte, maar ik scrOLL STEEDS DE VERKEERDE KANT OP. (cat)

    Welkom in het leven van "fuck it ik scroll wel door te klikslepen". :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Honestly, als ik een nummer voor m'n begrafenis zou moeten kiezen zou het dat zijn. Alleen is het een beetje vreemd om zo over een nummer te denken geloof ik :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben ik soms onzichtbaar ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geloof dat ik vandaag zo'n 10x van de eerste naar de vierde verdieping ben gelopen (in een paar uur tijd naar boven en weer naar beneden). Mijn benen geven het direct op en branden nu als een gek.
    Ik ben niets meer gewend deze dagen :s


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Welkom in het leven van "fuck it ik scroll wel door te klikslepen". :Y)


    Nee, ik weiger. D: Dan gebruik ik nog liever de pijltjestoetsen.

    Het stomme is dat Google zegt dat er een heel simpele "scrollrichting omdraaien" schakelaar hoort te zijn in Windows 10, maar op de plek waar die in de screenshots staat, is die er bij mij gewoon niet. Tss.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu mag het wel stoppen met sneeuwen ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Big Fish, stop ermee mijn spel constant te stoppen!


    What would Emma do?

    Ik wil niet het wel etste uur naar school. Ik heb zo slecht geslapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm so tired


    26 - 02 - '16

    get out of my HOUSE god het is half acht sochtends


    i put the fun in funeral

    Wat een rotweer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    can you like.. i dunno, shut the fuck up?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]