• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ga wss sterven van salmonella als ik nu deze hele bak koekjesdeeg opeet maar ik heb zo geen zin meer om iets te bakken en het deeg is nu al gemaakt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom zijn alle mensen waar ik echt fan van ben al zo oud? Als zoiets gebeurt, besef je toch hoe zwaar de dood van iemand kan zijn die je totaal niet kent, maar toch zo'n groot deel van je leven uit maakt.


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Ik ga wss sterven van salmonella als ik nu deze hele bak koekjesdeeg opeet maar ik heb zo geen zin meer om iets te bakken en het deeg is nu al gemaakt


    Ik ben nog nooit gestorven aan salmonella. You go girl


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Ik ga wss sterven van salmonella als ik nu deze hele bak koekjesdeeg opeet maar ik heb zo geen zin meer om iets te bakken en het deeg is nu al gemaakt


    Dan heb je tenminste is goeds om voor te sterven. Koekjesdeeg is zo lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    'Heb jij jij een chocoprins op?' 'Ja.' 'Dat is niet slim he.' Thanks mam, ik weet dat ik dik ben.


    Mijn vader: "Ik wil je niet bang maken maar als je dat iedere dag blijft eten dan sterf je voor je veertigste aan een hartaanval."


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Mijn vader: "Ik wil je niet bang maken maar als je dat iedere dag blijft eten dan sterf je voor je veertigste aan een hartaanval."

    Er zijn wel meer dingen waar je vroegtijdig dood van kan gaan. Gewoon dooreten. Dood gaan we toch wel :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mam, als je aanbiedt om de koekjes voor me af te bakken, verwacht ik toch wel een beetje dat je, je weet wel, er koekjes van maakt? Niet al het deeg gewoon op de bakplaat stort en er een soort half verbrande, half rauwe plak van maakt. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb hier geen zin in.


    <3

    Wieh, zojuist een usb armband besteld ^^
    Een paarse.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 19:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een kloten week. Bah, wat een begin van 2016.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Audacity schreef:
    (...)

    Mijn vader: "Ik wil je niet bang maken maar als je dat iedere dag blijft eten dan sterf je voor je veertigste aan een hartaanval."


    Wat at je nu weer voor iets geks?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb zin in een echte vreetavond met alleen maar ongezond eten. Maar we hebben niet zo veel in huis. House be damned.

    Ik haat het dat ik mijn concentratie nergens bij kan houden vanavond. Elke andere avond is okay maar waarom per se tijdens de toetsweek?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Morgen ga ik eindelijk weer naar hem toe. Het is zo lang geleden :|


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Godverdomme klootzak! Rijd de mensen maar van de baan ja. Goe bezig manneke.


    What would Emma do?