• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Nog altijd die behoefte aan chocolade...


    I'm your little ray of pitch black.

    now where did my future go


    i put the fun in funeral

    Shadowhunters viel echt vies tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, een gesprek voeren met de vogel is gewoon het beste. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stomme hand.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe iemand naar anderhalf jaar nog steeds niet snapt hoe je een bron moet refereren, dat is echt een groot raadsel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom kan ik plots niet meer schrijven? Al die schrijffouten, it burns!


    What would Emma do?

    FOxlove schreef:
    Vond je? Ik vond de aflevering leuk?

    Ik vond het een beetje cliché overkomen. En het budget voor de animaties was denk ik ook niet zo hoog want het zag er best nep uit.
    Maargoed, desalniettemin ga ik het misschien nog wel verder kijken. Wie weet wordt het beter. (:

    En toen toch weer een ijsje gegeten. Ugh T_T


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What they said: "We're gonna make a few changes, but most of it stays true to the books."
    What they actually did: "Yolo let's change it all and only stay a tiny bit true to the books."

    // Also: fuck off.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 16:50 ]


    kindness is never a burden.

    Dat ik zo simpel ben.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben zo opgelucht nu. NU kan ik tenminste aan school werken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil een kort verhaal schrijven. Over liefde. Maar ik vat helemaal niks van liefde. :'D


    The truth is out there.

    Ik vraag me af of ik ooit eerder een toets zo erg heb opgefuckt als die van vandaag van Latijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah. Penny dreadful. The good stuff.