• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Same here, the struggle is real :c


    Dat kun je wel zeggen ja >.<


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mt. (:

    Ik zal mijn rol straks posten. Zou ik hiervan een sweetie maken, of een sassy girl ? ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ah, dit is misschien ook eventjes fijn om te weten: Ik ben op skireis van de 30ste tot de 8ste (:


    Mhm?

    Relaties Maximus

    - Scarlett Rose Lukasiak ~ Friends with Benefits
    Hoewel hij ze misschien niet de beste vrienden zijn, kan hij het best wel vinden met Scarlett. Als ze contact hebben, is het best wel gezellig en vaak ook aan de flirterige kant, soms zelfs meer. Toch weet Max maar al te goed dat hun vriendschap niet al te veel waarde heeft. Veel problemen heeft hij hier niet mee.
    - Athena Averlyn Paparizou ~ ?
    Ik heb echt geen idee...
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison ~ ?
    We hebben nog niets afgesproken en ik denk dat we hier wel enkele richtingen mee uitkunnen?
    - Catherine Loraine Daelli ~ Goede vrienden
    Cath is zeker één van de mensen die Max wat beter kennen en dus ook meer genieten van zijn goede kwaliteiten. De twee lachen heel wat af en hoewel ze constant speels flirten, zal er niet snel iets ontstaan tussen de twee - juist omdat de vriendschap zo goed is. De tatoeages zijn daar een mooi voorbeeld van.
    - Elin Camari Nystorm ~ Bijles/Vrienden
    Er is nooit een probleem geweest tussen de twee, waardoor Max het ook niet zo erg vindt om haar af en toe te helpen met haar wiskunde. Hij ziet Elin daarbij ook nog eens zitten en doet dan ook best wel wat moeite om de vriendschap wat te verdiepen, al zal hij er ook niet in overdrijven.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain ~ ?
    We hadden iets afgesproken, denk ik? Ik weet het niet goed meer?
    - Iliona Emily Bayer ~ Geen interesse
    Max heeft niet veel aandacht voor de nieuwe middenklasser en kent waarschijnlijk haar naam niet eens, moest iemand het hem vragen.
    - Callum Rhys Buckley ~ Frenemies
    Hoewel de twee af en toe wel eens in de clinch liggen - zeker omdat Callum wel weg kan komen met hetzelfde gedrag tijdens muziek, en Max niet - kunnen ze over het algemeen wel met elkaar overweg. Af en toe werken ze wel eens samen als ze problemen veroorzaken, maar ze zouden elkaar even gemakkelijk weer verraden. Hun relatie verandert elke dag.
    - Caspian Convington ~ Vijanden
    Max heeft een bloedhekel aan deze leerkracht gekregen, aangezien hij niet overweg kan met de lichte onrechtvaardigheid. Hij is vaak de dupe in de klas - al valt het niet zo hard op - en dat kan er nu eenmaal niet in bij Max. Verder lijkt het ook gewoon iets natuurlijk tussen de twee.
    - Christian Sinclaire ~ ?
    Ik heb niet echt een idee bij Chris. Ik denk dat Max hem vrij irritant zou vinden, maar ik kan er ook naast zitten. Wat jij?
    - Nathaniel Sinclaire ~ Enemies?
    Ik denk niet dat ze bij elkaar passen, maar Nathe lijkt me ook niet iemand die Max expres voor de voeten zou lopen?
    - Simon Eddy Fordon ~ Enemies?
    Ik denk dat dit ongeveer hetzelfde is als bij Nathe?
    - Zeshaun De Luca ~ Nemesis
    Max" haat voor Zeshaun is nog een heel stuk groter dan voor Cas. De twee hebben in het verleden al enkele keren overhoop gelegen - al zaten daar ook enkele misverstanden tussen aangezien Maximus geen enkel vermoeden heeft dat Zeshaun homo is - en je kan de twee best niet in dezelfde ruimte zetten. Als Max hem ook maar in het minste kan irriteren, zal hij dat zeker doen. Hij heeft er ook geen problemen mee om zijn hockeykunsten wat te oefenen door de jongen omver te gooien wanneer hij geen zin meer heeft om met woorden te vechten.


    Relaties Iliona
    - Scarlett Rose Lukasiak ~ Enemies
    Io weet niet goed waarom het meisje zo gemeen doet tegen haar, maar fijn vindt ze het niet. Ze probeert niets uit te lokken en Scarlett wat te ontwijken, maar laat ook niet over zich heen lopen wanneer het toch tot een confrontatie komt. Ze zal eerder haar argumenten afbreken dan echt iets terug te kaatsen, alleeen al omdat ze in dat laatste heel slecht is.
    - Athena Averlyn Paparizou ~ ?
    Heb jij een idee?
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison ~ Enemies
    Ik denk dat hun karakters wat botsen? Wat jij?
    - Catherine Loraine Daelli ~ Vrienden?
    Je had iets gezegd over Cath die Io zou hebben geholpen in het begin? In je rol staat dat ze wat afstand houdt van Io, dus ik denk dat Iliona altijd vriendelijk zal doen, maar zich afvraagt wat ze verkeerd heeft gedaan.
    - Elin Camari Nystorm ~ ?
    Wordt besproken.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain ~ ?
    Ik weet niet meteen iets. Heb jij een idee?
    - Callum Rhys Buckley ~ ?
    Wordt besproken
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston ~ Neutraal
    Io kent zijn naam wel, maar de persoon erachter niet echt. Ze heeft er ook niet meteen behoefte aan.
    - Caspian Convington ~ Vrienden
    Ze is dol op haar muziekleraar, ook al kan hij haar niet echt iets nieuws leren na 11 jaar muziekschool. Ze vindt het fijn dat hij zo achter haar staat en vindt de aandacht ook wel fijn, hoewel ze niet goed weet hoe ze ermee om moet gaan.
    - Christian Sinclaire ~ ?
    Geen idee?
    - Nathaniel Sinclaire ~ Vrienden?
    Ik denk wel dat ze het met elkaar kunnen vinden?
    - Simon Eddy Fordon ~ Vrienden?
    Opnieuw hetzelfde als bij Nathe?
    - Zeshaun De Luca ~ Goede vrienden
    Sinds Zeshaun haar 'betrapt' heeft toen ze aan het oefenen was in het muzieklokaal, zijn ze erg goede vrienden geworden. Ze zijn samen veel met muziek bezig, maar praten ook regelmatig over andere dingen. Ze geeft heel veel om hem en zal hem al gemakkelijker haar eventuele problemen toevertrouwen.


    Ik hoor graag jullie aanvullingen/ideeën (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 18:11 ]


    Mhm?

    Mijn karakter is gepost ! (: Ik zoek naar relatie's voor haar.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    Mijn karakter is gepost ! (: Ik zoek naar relatie's voor haar.


    Ik heb Catherine voor je, mocht je iets weten..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Surrexit schreef:
    Mijn karakter is gepost ! (: Ik zoek naar relatie's voor haar.



    Ik heb Athena voor je (:

    @Sonder : ik heb heb zo 1,2,3 geen idee voor een relatie met beide.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Sonder, helemaal prima de relatie tussen Iliona en Jaylinn.
    Ik ga zo even het karakter van Maximus doorlezen en dan stuur ik je een pb!
    Als jij al een idee hebt ben ik daar natuurlijk heel benieuwd naar.

    @Surrexit, ik heb Jaylinn ook nog!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Polovina schreef:
    (...)


    Ik heb Athena voor je (:

    @Sonder : ik heb heb zo 1,2,3 geen idee voor een relatie met beide.


    Ik denk dat ze wel vrienden kan zijn met Io?


    Mhm?

    @Polovina Heb hij een idee ? (:
    @Sempre Ik weet niet wat voor relatie's ze nog nodig heeft (goeie of slechte) maar misschien vriendinnen ? Of iets origineler maar daar moet ik dan nog aan denken (: Weet jij misschien iets leuks ?
    @Mirin Ik heb haar even snel bekeken, misschien best friends (als ze er nog geen heeft) ? ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    @Sonder is goed!

    @Surrexit ik ga zo je rol lezen,


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Surrexit, ze heeft tot nu toe eigenlijk alleen maar enemies, dus een best friend is zeker welkom!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    @Surrexit: Ik heb Max en Io?


    Mhm?

    Surrexit schreef:
    Mijn karakter is gepost ! (: Ik zoek naar relatie's voor haar.


    Ik heb Callum en Scarlett voor je. Ik lees even je rol door en dan kijk of ik een leuk idee heb (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Surrexit schreef:
    @Polovina Heb hij een idee ? (:
    @Sempre Ik weet niet wat voor relatie's ze nog nodig heeft (goeie of slechte) maar misschien vriendinnen ? Of iets origineler maar daar moet ik dan nog aan denken (: Weet jij misschien iets leuks ?
    @Mirin Ik heb haar even snel bekeken, misschien best friends (als ze er nog geen heeft) ? ^^

    Ze is zeker niet bi of wel?


    When time and life shook hands and said goodbye.