• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sonder schreef:
    Max is klaar en op zoek naar relaties ^^
    Ik sta open voor alles (:

    Also:
    @Cheryl; heb je nog iemand nodig voor de bijles? (Ik heb niet alles doorgelezen, aangezien het half vier is (': )


    Ik heb even naar Max gekeken en ik denk dat Max en Tamara leuke partners in crime kunnen zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sonder schreef:
    Max is klaar en op zoek naar relaties ^^
    Ik sta open voor alles (:

    Also:
    @Cheryl; heb je nog iemand nodig voor de bijles? (Ik heb niet alles doorgelezen, aangezien het half vier is (': )


    Als Max vrienden is met Callum kan Max misschien ongeveer dezelfde relatie hebben met Caspian. c:

    Callum Rhys Buckley — Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Of anders misschien wat anders interessants. c: Ik ga eens even nadenken.
    EDIT: Ik zie wel voor me hoe deze twee eerst niet zo goed met elkaar op kunnen schieten, misschien dat Max enkele keren na moet blijven en de twee elkaar leren kennen? En misschien kunnen we het zelfs door laten lopen tot twee "vrienden" die eigenlijk het slechtste in elkaar naar boven halen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 11:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb eigenlijk nog een idee voor een tweede personage. Een jongen ( ondanks dat ik het normaal niet prettig vindt personen rond de 18 op me te nemen ) die nog niet uit de kast is en het er erg moeilijk mee heeft gezien zijn vader er erg op tegen is. Ik wil alvast vragen of er een jongedame is die eventueel in een relatie met hem wil zitten als zogenaamde beard. Natuurlijk is dit geen echte relatie, zij zal gewoon zijn beste vriendin zijn die zich zo nu en dan voor zijn ouders als zijn vriendin moet laten zien. x: Iemand hier in voor? Want dit lijkt me ook wel een keer leuk om op me te nemen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik heb eigenlijk nog een idee voor een tweede personage. Een jongen ( ondanks dat ik het normaal niet prettig vindt personen rond de 18 op me te nemen ) die nog niet uit de kast is en het er erg moeilijk mee heeft gezien zijn vader er erg op tegen is. Ik wil alvast vragen of er een jongedame is die eventueel in een relatie met hem wil zitten als zogenaamde beard. Natuurlijk is dit geen echte relatie, zij zal gewoon zijn beste vriendin zijn die zich zo nu en dan voor zijn ouders als zijn vriendin moet laten zien. x: Iemand hier in voor? Want dit lijkt me ook wel een keer leuk om op me te nemen.


    Oeh erg origineel! Ik denk niet dat Cath hier de uitgekozen persoon voor is, maar ik vind je idee echt super leuk haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk dat ik Tamara even opnieuw ga posten, omdat ik haar toch iets anders voor me heb dan hoe ik haar nu omschreven heb.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeh erg origineel! Ik denk niet dat Cath hier de uitgekozen persoon voor is, maar ik vind je idee echt super leuk haha


    Thank you. c: Nou, Cath it is, aangezien ik zie dat ze Loyal en Trustable is, dat is wel wat hij nodig heeft, haha. Ik zal nog even niets met zekerheid zeggen, gezien ik niet weet of Dysthymia er nog wel een rol bij wil hebben. c:

    Dumbledore schreef:
    Ik denk dat ik Tamara even opnieuw ga posten, omdat ik haar toch iets anders voor me heb dan hoe ik haar nu omschreven heb.


    Ik ben vreselijke benieuwd!


    I'm your little ray of pitch black.

    Zeshaun is klaar! Ik ga even op nadenken over relaties, mocht iemand een idee hebben... graag!
    Sowieso ben ik op zoek naar iemand die echt zijn ex-vriendin was, ondanks dat de relatie nooit lang heeft kunnen duren. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Het characters lijstje is up to date! Ik lees zo even alle nieuwe rollen goed door, en post daarna mijn relatie lijstje voor Callum en Scarlett. Als iemand nog relatie idee heeft voor de bad boy en it-girl van de school hoor ik het graag :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    @Cheryl: Misschien dat hij het doet omdat ze goede vrienden zijn? Of dat hij het doet zodat de school hem niet zomaar de laan uitstuurt?
    @Semptre: Cath lijkt me inderdaad het type persoon waar Max mee om zou gaan (: Dat van de eerste tatoeage vind ik prima ^^ Misschien dat ze ook constant met elkaar flirten en doen, maar dat er nooit iets van komt en dat ze beiden dat ook niet echt verwachten?
    @Dumbledore: Dat is goed voor mij ^^
    @Nia: Ik vind het een leuk idee, maar misschien is het ook iets dat Max juist altijd de dupe is van Cas? Niet dat het zo hard opvalt of dat hij het erg ver neemt, maar bijvoorbeeld dat zowel Callum als Max op hun gsm bezig zijn, maar dat enkel de tweede een opmerking krijgt enz. En tegenover Callum is hij dan eerder een soort frenemy? Ze mogen elkaar niet, maar als ze bijvoorbeeld de enigen zijn in het detentie lokaal, zullen ze wel samenwerken etc?


    Also, zou ik nog een vrouwelijke rol mogen, of liever niet?


    Mhm?

    Caspian's relaties.

    Scarlett Rose Lukasiak
    Hen vaders zijn vrienden, en Caspian's vader heeft hem de belofte laten maken dat hij een oogje in het zeil houdt voor de brunette. Caspian blijft de jongedame pushen om beter haar best te doen, wat haar als resultaat een vreselijke hekel aan hem geeft, wat Cas maar voor lief neemt.

    Callum Rhys Buckley
    Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Athena Averlyn Paparizou
    Dat Athena een gevecht heeft tegen haar depressie merkt Caspian al gauw op, evenals haar creatieve talenten. Aangezien Caspian wel beseft hoe hij dit het beste aan kan pakken, en het beste met haar voorheeft zal hij haar creatieve opdrachten toewerpen om haar bezig te houden en haar uit haar depressie te redden.

    Christian Sinclaire
    Misschien is het iets waar Caspian alles behalve trots op is, maar hij is iemand die zichzelf erg herkent in deze jongen en zijn rebelse gedrag. Het is zo dat Cas hem een tikkeltje voortrekt, al doet hij dit geheel onbewust. Wanneer de jongen op zijn telefoon zit zal hij dit minder snel ophalen, evenals de jongen antwoorden op opdrachten laten geven.

    Nathaniel Sinclaire
    Caspian heeft door dat de jongen over zichzelf heen laat lopen, en gunt hem meer dan dat. Zelf probeert Caspian hier de jongen mee te helpen, gezien hij een goede toekomst in ogen heeft voor hem. Caspian heeft ook door dat de jongen niet op dames valt, al zal hij dit niet gauw uitspreken omdat hij de jongen niet af zou willen schrikken. Nate zal hem echter in vertrouwen nemen hierover.

    Catherine Loraine Daelli
    Als ik het goed gelezen heb, misschien dat haar vader bij het advocatenbureau werkt van Caspian's vader, en dat zij elkaar al een hele tijd kennen, ongeacht hen leeftijden. Misschien dat Cas zelfs vroeger op haar paste zo nu en dan en dat hij zich niet aan de regels van haar ouders hield, en dat ze dat nu ook weer verwacht?

    Tamara Elizabeth Chamberlain
    Caspian beseft zich vanaf het begin niet echt hoe een onschuldig spelletje uit zal kunnen lopen tot iets dat velen malen groter is dan hij had verwacht. Langzaam valt hij voor de jongedame, wat tegen al zijn moralen ingaat. Cas beseft zich dat hij zich hiermee goed in de nesten heeft geholpen.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison
    Ook hier heb ik gelezen dat het over een advocatenkantoor gaat. Misschien dat dit ook bij het kantoor kan zijn van Caspian's vader en dat ze elkaar ontmoet hebben bij de begrafenis van haar vader? Dat ze het wel konden vinden en dat hij haar toen wat gesteund heeft. Misschien wel leuk als het contact daarna verwaterd is en ze hem ineens als docent ziet?

    Simon Eddy Fordon
    Misschien dat Caspian en Simon verre familie zijn? Dat er toch wel contact was voordat hij docent is. Verder weet ik nog niet zo goed hoe Simon is, dus als je wat beters weet mag je het zeggen. Gaat nog besproken worden.

    Elín Camari Nyström
    Caspian zou best eens zijn lievelingetje gevonden kunnen hebben in deze jongedame, ondanks haar onhandigheid en dromerigheid. Hij ziet iets in haar dat in zijn ogen velen malen belangrijker is, al weet hij niet precies wat het is. Soms kan het haast overkomen alsof hij iets wat te streng is, al bedoeld hij het goed.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston
    Caspian en Max zouden het in het begin zeker niet goed met elkaar kunnen vinden, al is er niet echt een logische reden voor gezien Cas geen enkel probleem heeft met Callum. Max en Cas liggen elkaar niet goed wanneer de mannen in één ruimte zitten, en Cas zal Max vaak wat harder aanpakken, ondanks dat hij daar niet altijd een logische reden voor zal hebben.


    Zeshaun's relaties.
    Scarlett Rose Lukasiak
    Zeshaun is dan misschien wel homo, maar kan best een aantrekkelijke vrouw waarderen. Het is dan weer niet zo dat hij gevoelens voor haar heeft of dat het echt meer is dan dat. Zeshaun zal geen hekel aan de jongedame hebben, zolang ze hem maar met rust laat.

    Caspian Covington
    Zeshaun zal geen fan zijn van deze leraar, net zoals van iedere leraar. Maar misschien is het wel het feit dat Zeshaun bezig is met muziek en daardoor niveaus hoger zit dan deze lessen dat het hem allemaal geen zak interesseert.

    Callum Rhys Buckley
    Misschien dat we het zelfs zo ver zouden kunnen laten gaan dat Zeshaun's vader ervan verdacht werd om Callum's moeder vermoord te hebben, maar dat deze een te goede advocaat had en er bewijzen verdwenen waren? Dat Zeshaun en Callum daarom een bloedhekel aan elkaar hebben?

    Athena Averlyn Paparizou
    Zeshaun zal het een leuke jongedame vinden en zal best wel vrienden met haar kunnen zijn, maar zal de jongedame niet snel toevertrouwen met zijn geheim. Waarschijnlijk zou hij haar hebben leren kennen dankzij Catherine.

    Christian Sinclaire
    Waarschijnlijk zou Zeshaun geen fan zijn van Chris, al zou hij niet precies weten waarom niet. Waarschijnlijk heeft Zeshaun simpelweg moeite met mannen / jongens die weten wie ze zijn en waar ze staan op de wereld, vooral gezien hijzelf dat niet doet.

    Nathaniel Sinclaire
    Zeshaun heeft ook een voorliefde voor de wat klassiekere auto's en ziet de Chevvy van Nathaniel graag voorbij komen. Hij vind dat de jongen een vreselijk goede smaak heeft, al heeft Zeshaun totaal geen goede gaydar en zal hij niet beseffen dat Nate homoseksueel is.

    Catherine Loraine Daelli
    Zeshaun en Catherline zijn al jarenlang beste vrienden en de jongen heeft de jongedame zelfs vaak gebruikt als beard, zodat zijn vader het idee blijft hebben dat zijn zoon honderd procent hetero is. Zeshaun vertrouwd enkel Cath met zijn geheimen en beschouwt haar als de belangrijkste persoon in zijn leven.

    Tamara Elizabeth Chamberlain
    Nog even leeg, gezien je eraan zat te denken haar om te gooien.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison
    Zeshaun en Jaylinn kunnen vrienden zijn die vaak samen zo nu en dan naar de sportschool gaan. Waarschijnlijk zou Zeshaun haar in vertrouwen nemen over het feit dat hij homo is, mocht ze niet zo loslippig zijn. Na een feestje is het Zeshaun echter die loslippig wordt en het tegen Jaylinn verteld.

    Simon Eddy Fordon
    Zeshaun en Simon zouden best wel vrienden kunnen zijn, al zal Zeshaun de jongen niet over zijn geheim vertellen. Zeshaun zou zichzelf gedwongen kunnen hebben om eens met de jongen te praten, puur om een mannelijke vriend te hebben, maar ziet in dat Simon ook maar een sulletje is. Ondanks dat mag hij de jongen wel.

    Elín Camari Nyström
    Zeshaun zal de jongedame erg vriendelijk vinden en zeker wel lachen als er weer een onhandige actie voorvalt. maar zal haar nooit uitlachen. Verder zal Zeshaun haar wel mogen, maar is het niet zozeer dat ze vrienden zouden zijn, denk ik?

    Maximus Ephraim Simeon Kingston
    Nope. Waarschijnlijk zou Max het bloed onder de nagels van Zeshaun uithalen, zeker wanneer hij aan een van zijn vriendinnen zal komen. Misschien dat die twee vaker ruzies hebben of zo, en dat Max hem eens homo genoemd, en heeft Zeshaun dat toen iets te persoonlijk opgenomen.

    Ik heb even de rollen doorgelezen en wat bedacht. Mochten er betere ideeën of toevoegingen zijn, PB / GB me, of je zegt het gewoon hier. ;D


    Zoals ik al zei zocht ik ook nog een mogelijke ex-vriendin voor Zeshaun. Al heb ik al wel wat erbij bedacht, mocht daar interesse in zijn. Zij weet dat hij homo is (wat niet zijn bedoeling was), maar hij heeft ook iets boven haar hoofd waardoor ze het niet kan vertellen tegen anderen. Wat dat mag zijn komen we samen wel uit.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:56 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @Nia: I volunteer Scarlett als ex-vriendin voor Zeshaun :3

    @Sonder: Een vrouwelijke rol is prima! Wordt het een junior of senior? Dan zet ik je er alvast bij! (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nia schreef:
    Caspian's relaties.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston
    Caspian en Max zouden het in het begin zeker niet goed met elkaar kunnen vinden, al is er niet echt een logische reden voor gezien Cas geen enkel probleem heeft met Callum. Max en Cas zijn een soort van frenemy's, wanneer de mannen in één ruimte zitten zullen ze het best kunnen vinden, het probleem is wanneer anderen bij zitten. [/font][/spoiler]

    Zeshaun's relaties.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston
    Nope. Waarschijnlijk zou Max het bloed onder de nagels van Zeshaun uithalen, zeker wanneer hij aan een van zijn vriendinnen zal komen. Misschien dat die twee vaker ruzies hebben of zo, en dat Max hem eens homo genoemd, en heeft Zeshaun dat toen iets te persoonlijk opgenomen.


    Het frenemy gedoe bedoelde ik eigenlijk op Callum (;
    Verder vind ik het prima ^^

    Max zou hem absoluut al wel eens uitgescholden hebben, maar er niet echt iets mee bedoeld hebben (': Vijanden vind ik zeker goed ^^ Misschien dat Zeshaun, Max al eens heeft laten nablijven door één van zijn 'plannetjes' te dwarsbomen?


    Mhm?

    Dysthymia schreef:
    @Nia: I volunteer Scarlett als ex-vriendin voor Zeshaun :3

    @Sonder: Een vrouwelijke rol is prima! Wordt het een junior of senior? Dan zet ik je er alvast bij! (:


    Junior (:


    Mhm?

    Dysthymia schreef:
    @Nia: I volunteer Scarlett als ex-vriendin voor Zeshaun :3

    @Sonder: Een vrouwelijke rol is prima! Wordt het een junior of senior? Dan zet ik je er alvast bij! (:


    Ah cool! Gezien zij toch de enige dame is die hij echt aantrekkelijk vind klinkt het ook nog best logisch. ;D Ik weet niet hoe jij het voor je ziet? Of zij weet dat hij homo is of niet? Sowieso zie ik Zeshaun erg ver gaan om niet uit de kast te hoeven komen, dus dat hij iets groots boven haar hoofd weet te houden zodat ze het niet verteld. Al is vriendschappelijk uit elkaar gaan ook wel leuk natuurlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sonder schreef:
    (...)

    Het frenemy gedoe bedoelde ik eigenlijk op Callum (;
    Verder vind ik het prima ^^

    Max zou hem absoluut al wel eens uitgescholden hebben, maar er niet echt iets mee bedoeld hebben (': Vijanden vind ik zeker goed ^^ Misschien dat Zeshaun, Max al eens heeft laten nablijven door één van zijn 'plannetjes' te dwarsbomen?


    Oh nu lees ik het goed, mijn excuses. c: Dan verander ik dat zo!
    Jaa, ik las dat Max soms het het woord homo scheld, zonder dat hij homofoob is, dus ik dacht ik breng het er eventjes in. c: Zeshaun zou het sowieso wel doen, gezien hij daardoor echt een bloedhekel heeft aan Max.


    I'm your little ray of pitch black.