• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Nia schreef:
    Catherine Loraine Daelli — Als ik het goed gelezen heb, misschien dat haar vader bij het advocatenbureau werkt van Caspian's vader, en dat zij elkaar al een hele tijd kennen, ongeacht hen leeftijden. Misschien dat Cas zelfs vroeger op haar paste zo nu en dan en dat hij zich niet aan de regels van haar ouders hield, en dat ze dat nu ook weer verwacht?

    Ik heb even een paar ideetjes neergezet. c:


    Hm, ik denk dat dit wel kan. Ik denk dat Cath ook een kleine crush op hem zou kunnen hebben, maar ik zie dat je al een uiteindelijke romance hebt afgesproken, dus dat is jammer. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amberle schreef:
    (...)

    Ze is een dromer though, dus wel grote kans dat ze de helft van de tijd niet oplet tijdens de les, en nogal onhandig dus ze zal nogal wat muziekinstrumenten vernielen waarschijnlijk, ik weet niet of hij daar blij van wordt ;D


    Hmm... ik denk dat het toch stiekem wel is, ondanks haar onhandigheid. Zolang ze haar huiswerk maar maakt (wat nooit veel kan zijn voor muziek) en vriendelijk is tegen hem. Ik zie hem wel een zwak voor de jongedame hebben, haha.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat dit wel kan. Ik denk dat Cath ook een kleine crush op hem zou kunnen hebben, maar ik zie dat je al een uiteindelijke romance hebt afgesproken, dus dat is jammer. (:


    Een onschuldige crush is altijd welkom natuurlijk, en wie weet kan het wel wat worden. c: Als ik zo de omschrijving zie bij Tamara doet ze het enkel voor de sport, dus je weet maar nooit. c: Sowieso zal Caspian haar een mooie dame vinden, al zal hij geen fan zijn van haar tatoeages, maar buiten dat om is het ook zijn type. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand die een relatie wilt met Simon? pagina 3. c:

    @Amberle; Yesss, goed idee. Misschien dat ze het er soms over hebben om samen een kledingbedrijf op te zetten oid? Met Elín als ontwerpster en Catherine als commercieel directrice ofzo?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Poppys schreef:
    Iemand die een relatie wilt met Simon? pagina 3. c:


    Vorige pagina had ik een idee neergezet voor Simon en Caspian. Misschien dat je er iets op kunt toevoegen of een ander idee hebt?


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Vorige pagina had ik een idee neergezet voor Simon en Caspian. Misschien dat je er iets op kunt toevoegen of een ander idee hebt?


    Ik vind dat wel goed ja, moet Simon nog beetje uitwerken dus kan later nog wel wat dingen toevoegen/veranderen.

    Nia schreef:
    (...)

    Hmm... ik denk dat het toch stiekem wel is, ondanks haar onhandigheid. Zolang ze haar huiswerk maar maakt (wat nooit veel kan zijn voor muziek) en vriendelijk is tegen hem. Ik zie hem wel een zwak voor de jongedame hebben, haha.


    Hmm, grotendeels zal ze wel aardig zijn denk ik :Y) Hij kan het denk ik alleen beter niet laten merken als ze zijn lievelingetje is want ik denk niet dat ze daar erg blij van wordt ;D


    @Sempre, oooeh, dat klinkt leuk ^^[


    @Poppys, ik heb Elín?/grey]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poppys schreef:
    (...)

    Ik vind dat wel goed ja, moet Simon nog beetje uitwerken dus kan later nog wel wat dingen toevoegen/veranderen.


    Oké dan. c;

    Amberle schreef:
    (...)

    Hmm, grotendeels zal ze wel aardig zijn denk ik :Y) Hij kan het denk ik alleen beter niet laten merken als ze zijn lievelingetje is want ik denk niet dat ze daar erg blij van wordt ;D


    @Sempre, oooeh, dat klinkt leuk ^^[


    @Poppys, ik heb Elín?/grey]


    Hahaha, wie weet. ;D In ieder geval klinkt het wel interessant, ongeacht de uitkomst.


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand nog voor Nathe en/of Chris? Ik maak morgen lijstjes :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    Iemand nog voor Nathe en/of Chris? Ik maak morgen lijstjes :3.


    Ik heb Jaylinn?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Vellichor schreef:
    Iemand nog voor Nathe en/of Chris? Ik maak morgen lijstjes :3.


    Ik heb Elín voor beide :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poppys schreef:
    Iemand die een relatie wilt met Simon? pagina 3. c:


    Ik heb Catherine voor je (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Max is klaar en op zoek naar relaties ^^
    Ik sta open voor alles (:

    Also:
    @Cheryl; heb je nog iemand nodig voor de bijles? (Ik heb niet alles doorgelezen, aangezien het half vier is (': )


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Max is klaar en op zoek naar relaties ^^
    Ik sta open voor alles (:

    Also:
    @Cheryl; heb je nog iemand nodig voor de bijles? (Ik heb niet alles doorgelezen, aangezien het half vier is (': )


    Yesss, daar dacht ik gelijk aan toen ik je rol las ^^ Al lijkt hij mij niet het type dat bijles zou willen geven :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonder schreef:
    Max is klaar en op zoek naar relaties ^^
    Ik sta open voor alles (:

    Also:
    @Cheryl; heb je nog iemand nodig voor de bijles? (Ik heb niet alles doorgelezen, aangezien het half vier is (': )


    Ik heb Catherine voor hem? (:

    Wellicht dat ze in een opwelling samen hun eerste tatoeage hebben gezet en al een flinke tijd vrienden zijn?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 11:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.