• --

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 11:11 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    MT! Deze ga ik sowieso later vandaag bekijken :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Sinds de tweede/derde film/boek ben ik Snape ook leuk beginnen te vinden, nog voor het grote publiek, dus ik snap het je je voelt.
    Ik zal mijn verhalen hier ook neerzetten voor de geïnteresseerden.

    Someone Lovely
    Lily is opgevoed door haar tante en oom en heeft geen idee wie haar ouders zijn. Ze raakt close met Severus Snape en Sammuel Snape die haar opnemen als familie. (En ondertussen gebeuren heel veel dingen, ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen, haha)
    Black Rose
    Rose komt er tijdens de zomervakantie achter dat haar vader Voldemort is. Ze verandert van een ontzettend verlegen meisje naar de dochter van Voldemort en helpt haar vader aan de macht. Wanneer ze zich realiseert hoe slecht haar vader is, probeert ze hem te stoppen samen met haar lief Severus Snape.

    En er komt nog een verhaal aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah leuk, Snape stories zijn zo zeldzaam. c;
    Ik begin over twee weken met mijn eerste Snape fanfic. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben trouwens zelf ook een Snape-story begonnen gisteren :Y) mochten er mensen geïnteresseerd zijn natuurlijk.

    Ik ga sowieso bij al jullie stories kijken *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik heb de genoemde Snape story's erbij gezet!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    een hele grote MT :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik begin me echt af te vragen nadat ik die scene met "always" nog een keer heb gezien voor de zoveelste keer of Snape in staat zou zijn geweest om van iemand anders te houden dan Lily. Zeker, er zijn genoeg mensen die meerdere keren verliefd kunnen zijn, en Snape ontmoette precies niet veel "kandidaten" op Hogwarts in zijn tijd als professor. Maar stel dat er een vrouw langs zou komen, zowel in zijn jaren als student op Hogwarts of erna, zou hij dan genoeg van haar gehouden kunnen hebben om met haar te trouwen en kinderen te krijgen en op den duur Lily "te vergeten" (om het op die manier te zeggen)?
    Sorry als het hier niet thuis hoort, maar ik wilde geen apart topic maken hierover.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 10:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik begin me echt af te vragen nadat ik die scene met "always" nog een keer heb gezien voor de zoveelste keer of Snape in staat zou zijn geweest om van iemand anders te houden dan Lily. Zeker, er zijn genoeg mensen die meerdere keren verliefd kunnen zijn, en Snape ontmoette precies niet veel "kandidaten" op Hogwarts in zijn tijd als professor. Maar stel dat er een vrouw langs zou komen, zowel in zijn jaren als student op Hogwarts of erna, zou hij dan genoeg van haar gehouden kunnen hebben om met haar te trouwen en kinderen te krijgen en op den duur Lily "te vergeten" (om het op die manier te zeggen)?
    Sorry als het hier niet thuis hoort, maar ik wilde geen apart topic maken hierover.


    Ik snap precies wat je zegt. Ik heb 1 story waarin Severus verliefd worit op een andere vrouw, maar daarin laat hij ook merken dat ze Lily niet vervangt en hij haar ook zeker niet vergeten zal.

    In "werkelijkheid" zal hij het denk ik niet kunnen, maar daar is het ook fanfiction voor hahah


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heliopath schreef:
    (...)

    Ik snap precies wat je zegt. Ik heb 1 story waarin Severus verliefd worit op een andere vrouw, maar daarin laat hij ook merken dat ze Lily niet vervangt en hij haar ook zeker niet vergeten zal.

    In "werkelijkheid" zal hij het denk ik niet kunnen, maar daar is het ook fanfiction voor hahah


    Oke, maar hypothetisch gezien, wat als die vrouw hem erdoor heen helpt op een of andere manier? Op een bepaald punt laat Lily hem "vallen" om het zo maar te noemen en daar is hij nooit overheen gekomen, maar wat als iemand hem ermee helpt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oke, maar hypothetisch gezien, wat als die vrouw hem erdoor heen helpt op een of andere manier? Op een bepaald punt laat Lily hem "vallen" om het zo maar te noemen en daar is hij nooit overheen gekomen, maar wat als iemand hem ermee helpt?

    Mensen zijn in staat om meerdere keren verliefd te worden, maar de meesten hebben ook iemand over wie ze nooit helemaal heen zijn gekomen. Voor Severus is dat denk ik Lily. Hij zal nooit niet verliefd op haar zijn.

    Ik heb bijv. die story geschreven omdat ik ook dacht het zou moeten kunnen, maar dat weten we niet omdat Rowling daar volgens mij nooit iets over heeft gezegd.
    Dat is het lastige eraan denk ik, de bedenker van de personages is de enige die het echt weet. Daarom zei ik ook in "werkelijkheid" zou het misschien niet kunnen.

    Mijn theorie is dat hij het wel kan, maar altijd Lily in gedachten zou blijven houden. Hij hield gewoon te veel van haar. Damn, hij offert zo ongeveer zijn hele leven na haar dood voor haar en haar zoon op ondanks dat dat ook het kind is van iemand waar hij een hekel aan had.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heliopath schreef:
    (...)
    Mensen zijn in staat om meerdere keren verliefd te worden, maar de meesten hebben ook iemand over wie ze nooit helemaal heen zijn gekomen. Voor Severus is dat denk ik Lily. Hij zal nooit niet verliefd op haar zijn.

    Ik heb bijv. die story geschreven omdat ik ook dacht het zou moeten kunnen, maar dat weten we niet omdat Rowling daar volgens mij nooit iets over heeft gezegd.
    Dat is het lastige eraan denk ik, de bedenker van de personages is de enige die het echt weet. Daarom zei ik ook in "werkelijkheid" zou het misschien niet kunnen.

    Mijn theorie is dat hij het wel kan, maar altijd Lily in gedachten zou blijven houden. Hij hield gewoon te veel van haar. Damn, hij offert zo ongeveer zijn hele leven na haar dood voor haar en haar zoon op ondanks dat dat ook het kind is van iemand waar hij een hekel aan had.


    Wat bedoel je met "hij zal nooit verliefd op haar zijn"? Maar ik kan wel zien dat hij er nooit over zal komen op een of andere manier.
    Wijze woorden, ik ben het er volledig mee eens, zoals je het zo zegt.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 11:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met "hij zal nooit verliefd op haar zijn"? Maar ik kan wel zien dat hij er nooit over zal komen op een of andere manier.
    Wijze woorden, ik ben het er volledig mee eens, zoals je het zo zegt.

    Hij zal nooit niet verliefd op haar zijn bedoel je denk ik hahah. Nou gevoel slijt dus hij zal waarschijnlijk minder verliefd zijn dan vroeger maar het zal nooit helemaal weg gaan.

    Dank u :3 Ik hoopte al dat ik Severus redelijk door had gekregen door over hem te schrijven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heliopath schreef:
    (...)
    Hij zal nooit niet verliefd op haar zijn bedoel je denk ik hahah. Nou gevoel slijt dus hij zal waarschijnlijk minder verliefd zijn dan vroeger maar het zal nooit helemaal weg gaan.

    Dank u :3 Ik hoopte al dat ik Severus redelijk door had gekregen door over hem te schrijven.


    Aaaah oeps. Haha. Daar had ik over heen gelezen. Maar ik snap wat je bedoelt. Dus in de hypothese dat hij toch een vrouw zou onmoeten zou hij terughoudender zijn totdat hij ziet dat hij nul procent kans heeft bij Lily en zelfs als hij in een gelukkige relatie was zou hij zich hebben opgeofferd voor haar, net zo goed als dat hij zich zou hebben opgeofferd voor zijn eigen lief?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Zelf heb ik geen Snape fanficties maar ik heeeel blij met dit topic, omdat ik graag fanficities over HP lees dus ja...

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 13:20 ]


    i wanna die with you once or twice.