• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Meh, ik wil nu best wel graag met je praten :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil zo graag een baby'tje. Mijn eigen kleine schepseltje.. :(

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 23:06 ]

    Waarom dacht ik dat het een leuk idee zou zijn om de Bean Boozled challenge met mijn zus te gaan doen? Ik voel me nu zo misselijk en ziek...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sahrotaar schreef:
    Ik wil zo graag een baby'tje. Mijn eigen kleine schepseltje.. :(


    *Hug*
    Lijkt me echt verschrikkelijk om in jouw schoenen te staan. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk, zo'n tekst waardoor je nog erger baalt dat je nog nooit voor zoiets leuks gekozen bent.


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    (...)

    *Hug*
    Lijkt me echt verschrikkelijk om in jouw schoenen te staan. ;c

    Dank je
    Ik kan dat wel gebruiken (:

    Waarom herinner ik altijd die nare dingen wanneer ik me gelukkig voel? Alles ging zo goed totdat ik net in de spiegel keek en ik mijn huid open wilde scheuren omdat ik vast zit in dit lichaam..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I am so done with people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The perks of being a wallflower blijft een leuke film. Zielig, maar toch leuk. Meh idk :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Docent waarvan we komende week een tentamen hebben @ iedereen die zijn vak volgt over niet-verplichte lezing gastdocent vanochtend waarvoor blijkbaar bijna niemand kwam opdagen: "Als je dit soort kansen laat lopen omdat je denkt die tijd beter te kunnen besteden aan studeren of aan je werkstuk te werken, ben je verkeerd bezig." Ooooké dan. We zijn letterlijk met een tentamen voor jouw vak bezig. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou het raar zijn als ik, terwijl ik een opleiding volg, laat onderzoeken hoe slecht mijn vruchtbaarheid precies is? En zou mijn huisarts dat niet raar vinden dat ik al zo bezig ben met zwanger proberen (probeerde) te raken? Toen ik op mijn 18e voor de pil heen ging zei hij dat ik het ook met condoom moest doen en nu, 4 jaar later, wil ik kinderen..

    Ik hou van mijn verhaal, het is zo schattig :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ... Waarom doe ik het nog eerlijk? Het is duidelijk dat het alleen via/ vriendjes en vriendinnetjes gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom overlijden er zoveel mensen/bekenden aan kanker deze week? Wat een rot ziekte is het ook. Was er maar voor elke soort een geneesmiddel.

    Altijd leuk om ziek wakker gemaakt te worden voor een familiereünie, echt heerlijk dit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.