• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Wil ik eindelijk bladmuziek kopen, kan het alleen met creditcard. (no_chears)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb zo'n medelijden met mijn hond nu. Hij is aangevallen door een andere hond en nu hinkt hij, is helemaal in paniek en de dierenarts moet er zelfs bij komen. Ik ben zo boos, in paniek en in shock tegelijk...


    26 - 02 - '16

    Sherrinford schreef:
    Wil ik eindelijk bladmuziek kopen, kan het alleen met creditcard. (no_chears)


    Welke bladmuziek voor welk instrument wilde je kopen dan? :c


    OTOFT: Muziek luisteren en ondertussen bubble shooter spelen. Yaay. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eshkeri schreef:
    Ik heb zo'n medelijden met mijn hond nu. Hij is aangevallen door een andere hond en nu hinkt hij, is helemaal in paniek en de dierenarts moet er zelfs bij komen. Ik ben zo boos, in paniek en in shock tegelijk...


    He bah! D: Sterkte voor 'm! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eshkeri schreef:
    Ik heb zo'n medelijden met mijn hond nu. Hij is aangevallen door een andere hond en nu hinkt hij, is helemaal in paniek en de dierenarts moet er zelfs bij komen. Ik ben zo boos, in paniek en in shock tegelijk...

    Awh, dat is zo zielig (no_chears) Mensen moeten echt beter op hun dieren letten, ik hoor soms zulke nare verhalen. Beterschap met je hond! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter.

    ElfLord schreef:
    (...)

    Welke bladmuziek voor welk instrument wilde je kopen dan? :c


    OTOFT: Muziek luisteren en ondertussen bubble shooter spelen. Yaay. :3


    Changes van David Bowie op de piano. Normaal koop ik nooit iets, dus ik dacht dat het nu wel zou kunnen, but helaas. Ik heb pagina één als preview, dus het is een beetje cru :Y)
    Speel jij ook een instrument?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 20:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Changes van David Bowie op de piano. Normaal koop ik nooit iets, dus ik dacht dat het nu wel zou kunnen, but helaas. Ik heb pagina één als preview, dus het is een beetje cru :Y)
    Speel jij ook een instrument?



    Ik ga eens Googlen voor je. Hopelijk heb ik meer geluk. :3
    En ik bespeel accordeon nu 9 jaar. Tis ook nog eens mijn beroep, dus helemaal lekker. :Y) Speel jij al lang?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)


    Ik ga eens Googlen voor je. Hopelijk heb ik meer geluk. :3
    En ik bespeel accordeon nu 9 jaar. Tis ook nog eens mijn beroep, dus helemaal lekker. :Y) Speel jij al lang?

    Ah, dat is heel lief van je c: Oh ja, dat had je vertelt, accordeon is echt heel gaaf! Super tof dat je dat nu als beroep kan doen.
    Ik speel langer dan ik me kan herinneren :Y) Ik denk zo'n 11/10 jaar, of zoiets. Ik heb vroeger les gehad, maar onderhand niet meer. Hoe lang doe jij het eigenlijk?


    Tijd voor koffie.

    Volgens mij heb ik dit al eens gepost, maar goed.

    Voordeel van alleen op kot zitten: Een pizza kunnen bestellen zonder dat iemand je tegenhoudt.
    Nadeel van alleen op kot zitten: Een pizza kunnen bestellen zonder dat iemand je tegenhoudt.


    What would Emma do?

    Na een tijdje wordt een spel jn je eentje doen wel een beetje saai. Vooral als een quest of boss niet lukt.

    // Waar is de stelling van de week eigenlijk? Of kijk ik er overheen?

    Dat moment wanneer je perongeluk douchegel inplaats van shampoo in je haren doet...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stop met je als twee-jarig kind te gedragen.
    Je bent volwassen, gedraag je dan ook zo.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Park Avenue heeft echt ziek goeie nagellak, want na drie dagen is er alleen maar een klein randje aan de top af. Waarom kan mijn moeder zich niet herinneren in welke winkel ze die gekocht heeft? :') Google werkt niet...


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Park Avenue heeft echt ziek goeie nagellak, want na drie dagen is er alleen maar een klein randje aan de top af. Waarom kan mijn moeder zich niet herinneren in welke winkel ze die gekocht heeft? :') Google werkt niet...


    Google even naar oplossingen :D

    Oh yeaah.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    pizzapizzapizza schreef:
    Dat moment wanneer je perongeluk douchegel inplaats van shampoo in je haren doet...


    Is dat slecht dan?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Als ik je berichten negeer betekent het dat ik niet wil praten en het betekent niet dat je voort moet berichten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]