• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Oeh, Sylvie! Wij moeten die van in Leuven ook nog eens op poten zetten. ^^ Ik ben hier het hele jaar door buiten de vakanties. (:


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Oeh, Sylvie! Wij moeten die van in Leuven ook nog eens op poten zetten. ^^ Ik ben hier het hele jaar door buiten de vakanties. (:


    Volgens mij wacht die best nog even, want nu volgt de ene meeting na de andere.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Volgens mij wacht die best nog even, want nu volgt de ene meeting na de andere.


    Dat is ook goed, maar ik heb altijd tijd! Misschien als het weer opnieuw wat warmer is. (:


    What would Emma do?

    Ik wil misschien wel komen, maar de 6e vier ik mijn verjaardag met familie en taart. Ik moet mijn verjaardag zelf al afgeven aan het werk van mijn vriend, dus ik ga de kans niet laten liggen om voor mijn feestje taart te kunnen maken aangezien dat dus al niet gaat voor mijn verjaardag zelf. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik wil misschien wel komen, maar de 6e vier ik mijn verjaardag met familie en taart. Ik moet mijn verjaardag zelf al afgeven aan het werk van mijn vriend, dus ik ga de kans niet laten liggen om voor mijn feestje taart te kunnen maken aangezien dat dus al niet gaat voor mijn verjaardag zelf. :Y)


    Er zijn ook voorstellen voor op 13 en 27 februari ^^


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Er zijn ook voorstellen voor op 13 en 27 februari ^^

    13e weet ik vanbuiten dat ik niet kan. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    13 is ook niet mogelijk voor mij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bwuh, ik had graag gewild, maar ik geloof dat het met de trein haast niet te doen is :c Have fun!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik geloof dat het 27 februari wordt? ^^
    Alhoewel voor degenen die 27 niet kunnen, 13 ook kan. (: Ik wil gerust beide data afkomen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klinkt wel een interessant een meeting in Mechelen, al wil ik nog is een meeting in Leuven of Limburg, maar ok. Normaal zou ik wel alle voorgestelde dagen kunnen, maar laat het maar even op misschien staan bij mij, ik moet er nog is over denken en zeker omdat mijn treinverbindingen niet zo geweldig zijn in het weekend.

    copal schreef:
    Klinkt wel een interessant een meeting in Mechelen, al wil ik nog is een meeting in Leuven of Limburg, maar ok. Normaal zou ik wel alle voorgestelde dagen kunnen, maar laat het maar even op misschien staan bij mij, ik moet er nog is over denken en zeker omdat mijn treinverbindingen niet zo geweldig zijn in het weekend.


    In Leuven komt er in de toekomst ook nog een aan normaal gezien. ^^


    What would Emma do?

    27 komt voor mij het beste uit, hoewel ik 13 ook wel zou kunnen ^^ Zet me maar op waarschijnlijk (:
    (En als er eentje in Leuven komt, yesh.)


    Mhm?

    Ik denk dat ik beide datums wel kan. :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan misschien op de 27e :Y)

    fuck yeah mechelen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Noragami is trouwens nu Midorima :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 17:16 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque