• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    13e zou lukken voor mij, maar ik moet dan wel een klasreunie afzeggen. Oh ja, als het dat maar is.
    Ik kom misschien.
    Als het de 27ste is, weet ik nog niet. Da's nog veel te ver.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yo guys haha, 13 februari zal het niet worden :'D Ik heb blijkbaar een familiefeest, yippie...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De meeste mensen kunnen blijkbaar toch komen op de 27ste, he? ^^


    What would Emma do?

    Normaal kan ik de 27ste wel, als er niets tussenkomt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als het de 27ste is, kan ik ook (:


    Mhm?

    Ik heb je er bij gezet! ^^


    What would Emma do?

    27 februari kan ik. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waar spreken we af?

    Wait anders; hoe komen jullie? Hiermee bedoel ik; bus, trein, fiets, auto idk, maar geef door waar en wanneer je aankomt, want dan kom ik je ophalen. Of al met een groepje mensen die er al zijn (:
    Wait, wat is het richtuur van aankomst en vertrek ongeveer?

    Felies, hoe kom jij?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou zeggen ik kom, als er ook iemand vanuit Leuven meereist (en dan het liefste eerste klas, met tweede klas kan ik ook nog leven).

    Ik kom met de bus of de auto. Het uur maakt voor mij niet zo veel uit, het hangt er vanaf wanneer de meesten het handig vinden. Ik zou ook zeggen dat we afspreken op de veemarkt aan de bussen of op de grote markt en dat iemand de mensen van aan het station gaat ophalen (ik misschien, als ik de auto moest hebben? Dan kan ik 4 mensen ophalen en indien nodig nog eens terug rijden).

    Ik heb 27 februari als vaste datum genomen trouwens! Dan kunnen de meesten. ^^


    What would Emma do?

    Is dat een zaterdag? Dan ben ik sowieso al in Mechelen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn bussentheorie klopt blijkbaar niet helemaal.

    Ja, dat is inderdaad een zaterdag! ^^


    What would Emma do?

    Als jullie tussen 13u en 14u in de buurt van de Bruul zouden zijn, kan ik eventueel wel eens langskomen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kom met de trein.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als we zo vroeg afspreken zou dat kunnen. Ik weet niet hoe laat de meeting begint. We zullen daar waarschijnlijk wel een beetje rondhangen.^^


    What would Emma do?