• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Wat vind jij vroeg? Want 13u is een doorgaans 'beginuur'. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat vind jij vroeg? Want 13u is een doorgaans 'beginuur'. =)


    Dit is mijn eerste meeting. Ik heb geen idee! D:


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Dit is mijn eerste meeting. Ik heb geen idee! D:


    Niet waar! Je eerste meeting was met mij (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Niet waar! Je eerste meeting was met mij (wbw)


    Dat was een rommelmarkt. Telt het als je maar met twee bent (sorryikbeneennoob)? Omg. I'M FREAKING OUT. Straks wordt ik door jullie allemaal gekidnapped of zo.(joehoe)


    What would Emma do?

    Ik ga proberen te komen. Ik kan het echter niet met zekerheid zeggen tegen de week ervoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neophema schreef:
    (...)

    Dat was een rommelmarkt. Telt het als je maar met twee bent (sorryikbeneennoob)? Omg. I'M FREAKING OUT. Straks wordt ik door jullie allemaal gekidnapped of zo.(joehoe)

    Je moest eens weten. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je moest eens weten. =P


    Dat is hier een mensenhandeltje of zo? (wbw) Systematisch kidnappen en vervangen van users. :'D


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Dat is hier een mensenhandeltje of zo? (wbw) Systematisch kidnappen en vervangen van users. :'D

    Hersenspoeling enzo. Je weet maar nooit voor wat wij jou in de toekomst nodig hebben. (wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hersenspoeling enzo. Je weet maar nooit voor wat wij jou in de toekomst nodig hebben. (wbw)


    Jaja, ik wist het wel! ;D

    Maar serieus. Mijn moeder vertrouwt zelfs Qing nog niet en die heb ik al twee keer ontmoet. :'D


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Jaja, ik wist het wel! ;D

    Maar serieus. Mijn moeder vertrouwt zelfs Qing nog niet en die heb ik al twee keer ontmoet. :'D


    TWEE?!?!?!? ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neophema schreef:
    (...)

    Jaja, ik wist het wel! ;D

    Maar serieus. Mijn moeder vertrouwt zelfs Qing nog niet en die heb ik al twee keer ontmoet. :'D


    Dan moet je je ma maar niet over mij vertellen - ik heet namelijk Kenny.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meeh D: die dag is het opendeurdag op de campus en ik moet aanwezig zijn. Misschien kan ik nog iets regelen, dat ik op zondag moet staan... Maar de kans slinkt dus wel


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ^jammer!

    De meeting is trouwens een week voor mijn verjaardag, dus ik zie het als een Quizletverjaardagsfeestje ^^ hehe.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En toen moest ik aan Planckendael denken, haha. Maar zet mij maar op misschien.


    16 - 09 - '17

    Ik wil eigenlijk wel komen, haha.

    Maybe, for me :]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]