• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    heh lol, nevermind haal me maar van de lijst af


    Heaven is a place that we all have

    Trouwens, hoe laat spreken we waar af?
    Is er een speciale activiteit of gewoon rondhangen?

    Reist iemand met de verbinding Turnhout - Mechelen of Geel - Mechelen?

    Allemaal vraagjes opeens. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou zeggen dat we afspreken aan het station rond 11 uur of zo? Ik weet niet hoe laat die dingen meestal beginnen. :')


    What would Emma do?

    Rond de middag meestal. 12-13u. ^^
    Dan ga ik zien voor treinen ergens deze week.

    Zijn er trouwens veel schoenenwinkels in Mechelen? Ik heb dringend een nieuw paar platte schoenen nodig. Een paar dat niet lekt. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Rond de middag meestal. 12-13u. ^^
    Dan ga ik zien voor treinen ergens deze week.

    Zijn er trouwens veel schoenenwinkels in Mechelen? Ik heb dringend een nieuw paar platte schoenen nodig. Een paar dat niet lekt. :')


    De on-line maar die is redelijk prijzig, shoe discount vind je soms wat, de eram en nog enkele.


    Heaven is a place that we all have

    Dat is ook goed voor mij hoor. Er zijn wel een paar schoenenwinkels normaal gezien. ^^ Als er niet weer mysterieus winkels sluiten natuurlijk...

    Rond 12.30 dan? (:


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Dat is ook goed voor mij hoor. Er zijn wel een paar schoenenwinkels normaal gezien. ^^ Als er niet weer mysterieus winkels sluiten natuurlijk...

    Rond 12.30 dan? (:


    Dat gebeurt vaak in de Bruul, haha.


    Heaven is a place that we all have

    Ideaal, mijn trein komt altijd om 31 aan, als ik van Turnhout kom. En om 19 indien van Geel. =)

    Hoezo mysterieus sluiten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, echt lastig. ><

    De ene week is er een winkel en de andere niet. Daarna vind je die winkel een halve kilometer verderop.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 19:30 ]


    What would Emma do?

    Je hebt de Torfs nog! (: Zeg, rond hoelaat zijn jullie op de grote markt? Want begrijp me goed dat ik niet met m'n rolstoel tot aan het station kom ^^ Das veel te ver van bij mij thuis. Of anders stuurt Felicia maar een sms'je (:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 9:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stuur me je nummer nog eens ik heb een nieuwe gsm. :x


    What would Emma do?

    Waar en om hoelaat spreken we af?


    Queer zijn is gewoon alles

    12.30 aan het station. ^^ Iedereen die mijn nummer graag wil, kan me een pb'tje sturen! Ik heb ook whatsapp.


    What would Emma do?

    En waar specifiek?:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Het station is niet zo groot. :'D Ik ga aan de uitgang staan van de perrons, zo zie ik sowieso iedereen die uitstapt passeren.


    What would Emma do?