• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:27 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah, dit is handiger om te praten (:


    16 - 09 - '17

    Waar het op neer komt... ik hoop op meer aanmeldingen zodat Khemsait haar schandaal kan behalen. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, tjonge. Wil ze iedere gast uitproberen? Ramsis staat open voor alles xD


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Haha, tjonge. Wil ze iedere gast uitproberen? Ramsis staat open voor alles xD


    Haha nee... ik wil haar eens toe laten geven aan verlangens, waarna ze eigenlijk inziet dat priesteres niets voor haar is, haha. Misschien dat ze zelfs verliefd wordt, ik heb geen idee. Ze is sowieso al niet blij met het feit dat ze priesteres is, ze heeft enken een duwtje nodig. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Haha nee... ik wil haar eens toe laten geven aan verlangens, waarna ze eigenlijk inziet dat priesteres niets voor haar is, haha. Misschien dat ze zelfs verliefd wordt, ik heb geen idee. Ze is sowieso al niet blij met het feit dat ze priesteres is, ze heeft enken een duwtje nodig. ;D


    Je weet dat een priesteres voor het leven is?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Je weet dat een priesteres voor het leven is?


    Jup, that bitch is gonna run! Or she will live in sin. Whatever floats her boat.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh, wat een tijd was dat zeg...


    16 - 09 - '17

    Nia schreef:
    (...)

    Jup, that bitch is gonna run! Or she will live in sin. Whatever floats her boat.


    Ik heb de neiging om een priester te maken xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb de neiging om een priester te maken xD


    Hahaha gaat hij ook in sin leven? ;D

    @Sylvie, indeed... ik zou er niet willen wonen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Hahaha gaat hij ook in sin leven? ;D

    @Sylvie, indeed... ik zou er niet willen wonen.


    Wie wel?


    16 - 09 - '17

    Nia schreef:
    (...)

    Hahaha gaat hij ook in sin leven? ;D

    @Sylvie, indeed... ik zou er niet willen wonen.


    Waarom niet xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Reigns schreef:
    (...)

    Wie wel?


    Voor hen was het volkomen normaal, al denk ik dat als ze in deze tijd woonden en terug keken dat ze er ook geen behoefte aan zouden hebben, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Waarom niet xD


    Teveel regeltjes, teveel geloof, teveel zand... lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    als we een groepsapp zouden hebben, zou het nu al volledig fout gaan xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nia schreef:
    (...)

    Teveel regeltjes, teveel geloof, teveel zand... lol.



    Teveel zand? HAHAHAHA


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."