• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:27 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ach, ik ga me niet meer mengen om die groepen. Ik wil alleen even zeggen dat ik mijn rol vandaag ga proberen afmaken.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 14:03 ]


    16 - 09 - '17

    Nia schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dus dat dat in plaats van een praattopic kwam of zo... ^_^ Hmm... niet om nu t klagen of zo, maar dan zie ik het nut er niet zo van in eigenlijk, gezien ze dat dan toch ook in het RPG kunnen doen? x: Of zit ik er nu helemaal naast? Dat kan ook hoor.


    Ik wou dat ik je het kon laten zien van de HP groep, this gewoon genius en de meeste drama komt dan spontaner. Plus de ideeën zijn best geniaal xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha, shit, ik had niet gezien dat we een praattopic hadden.


    Stenenlikker

    Omg, ik moet mezelf wakker schudden, mijn rol is nog steeds niet af. Ik probeer vandaag nog te doen!


    16 - 09 - '17

    Sorry guys, ik heb besloten mij terug te trekken. Veel plezier in ieder geval!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Sorry guys, ik heb besloten mij terug te trekken. Veel plezier in ieder geval!


    Jammer Sylvie! :c


    I'm your little ray of pitch black.