• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:27 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Teveel zand? HAHAHAHA


    Hahahahaha what? It's true! Toen ik in Egypte was en op een kameel door de woestijn ging zat het zand o-ve-ral... drie dagen later zelfs nog. Wait. Toen we zo'n zeven dagen later in Nederland weer aankwamen was geen van ons zandvrij. Vreselijk spul, hahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Hahahahaha what? It's true! Toen ik in Egypte was en op een kameel door de woestijn ging zat het zand o-ve-ral... drie dagen later zelfs nog. Wait. Toen we zo'n zeven dagen later in Nederland weer aankwamen was geen van ons zandvrij. Vreselijk spul, hahaha.


    Ik haat je... Ik wil ook naar Egypte :')

    Zal wel lekker geschuurd hebben dat zand xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik haat je... Ik wil ook naar Egypte :')

    Zal wel lekker geschuurd hebben dat zand xD


    Awe, dan ga ik het nog erger maken... ik ben drie jaar achter elkaar geweest. Ik ben echt verliefd geworden op tombes. De pyramides heb ik nog nooit gezien, maar zal ook niet meer gebeuren, helaas. :c

    Haha sowieso, vooral op plekken waar je het niet verwacht. Tussen je tenen en je oogleden zijn echt wel de pijnlijkste plekken, denk ik. Of knieholtes. Ö


    I'm your little ray of pitch black.

    HalfBloodPrince schreef:
    als we een groepsapp zouden hebben, zou het nu al volledig fout gaan xD


    Ik vind groepapps niet leuk (cat)


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik vind groepapps niet leuk (cat)



    Facebook groep dan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nia schreef:
    (...)

    Awe, dan ga ik het nog erger maken... ik ben drie jaar achter elkaar geweest. Ik ben echt verliefd geworden op tombes. De pyramides heb ik nog nooit gezien, maar zal ook niet meer gebeuren, helaas. :c

    Haha sowieso, vooral op plekken waar je het niet verwacht. Tussen je tenen en je oogleden zijn echt wel de pijnlijkste plekken, denk ik. Of knieholtes. Ö




    asdfghjkl....



    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    ugh ik moet na mijn studie beginnen met sparen..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Facebook groep dan?


    Beter


    16 - 09 - '17

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)



    asdfghjkl....



    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    ugh ik moet na mijn studie beginnen met sparen..


    Ach, je kunt het straks allemaal inhalen, ik kan toch nooit meer gaan, ondanks dat het mijn droomland is. Vriendlief is Algerijns en heeft een bloedhekel aan Egypte, evenals Egypte aan Algerijnen. Dus de kans is klein dat ze hem daar al lastig vallen voor we het land binnentreden. Meh. :c

    Facebook groep vind ik prima, al is het praattopic toch ook goed? Idk. Ik heb het nooit gedaan bij rpg's eigenlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hey hey


    Bowties were never Cooler

    Hello! ^_^

    Wat is nou de bedoeling? Een faceboekgroep of zo?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:05 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Hello! ^_^

    Wat is nou de bedoeling? Een faceboekgroep of zo?


    Wss wel omdat Sylvie niet zo happy is met een whatsapp groep hahah

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 13:00 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Wss wel omdat Sylvie niet zo happy is met een whatsapp groep hahah


    Ik klaag stiekem ook niet, gezien whatsapp geen optie is voor mij. ^_^

    Maar ik vraag me stiekem nog altijd af waar het goed voor is. x:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 13:02 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik klaag stiekem ook niet, gezien whatsapp geen optie is voor mij. ^_^

    Maar ik vraag me stiekem nog altijd af waar het goed voor is. x:
    ^

    Nou ik heb gemerkt met andere RPG's dat je op deze manier ook je character maar ook van andere beter leert kennen, daarbij wil ik ook een plaats hebben waarbij iedereen samen kan komen en normaal kan praten ongeacht de status


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zit alleen eigenlijk niet op facebook... Sorry om roet in het eten te gooien


    Bowties were never Cooler

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)^

    Nou ik heb gemerkt met andere RPG's dat je op deze manier ook je character maar ook van andere beter leert kennen, daarbij wil ik ook een plaats hebben waarbij iedereen samen kan komen en normaal kan praten ongeacht de status


    Oh, ik dacht dus dat dat in plaats van een praattopic kwam of zo... ^_^ Hmm... niet om nu t klagen of zo, maar dan zie ik het nut er niet zo van in eigenlijk, gezien ze dat dan toch ook in het RPG kunnen doen? x: Of zit ik er nu helemaal naast? Dat kan ook hoor.

    BenjaminSolo schreef:
    Ik zit alleen eigenlijk niet op facebook... Sorry om roet in het eten te gooien


    Ach, de een kan / wil niet op whatsapp, de ander heeft niets met facebook. Verschil moet er zijn. ;D


    I'm your little ray of pitch black.