• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Ew, ik ging opzoeken over de oude Blue Lagoon en ew... het zijn broer en zus en ze hebben een kind samen. Nee, gewoon nee. Hoe hebben ze ooit zo een film kunnen maken. NOPE!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buurman_Mol schreef:
    Ik snap niet dat sommige me dingen zoveel kunnen doen, ik voel me echt zo'n slappeling haha



    why ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AtIas schreef:
    Ik heb dus net vernomen dat mijn tante gestorven is vandaag fml.


    oh jemig wat naar. Echt super veel sterkte!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omfg. Ik wist niet dat dat nummer nog mooier kon klinken ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Einar schreef:
    (...)

    oh jemig wat naar. Echt super veel sterkte!


    bedankt. ik zal het nodig hebben :I


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Aw, thanks! Heel lief van je. Ik zal het onthouden (:

    Echt doen hoor (dat onthouden)! Want je gaat jezelf verliezen als je negatief blijft denken en dan wordt het uiteindelijk een spiraal. Het is een heel gedoe om eruit te komen en dat is geen pretje, maar uiteindelijk is de uitkomst zoveel beter en dan vraag je jezelf af waarom je het niet eerder gedaan hebt. Als je ooit iemand nodig hebt om ergens over te praten, twijfel dan vooral niet om me een berichtje te sturen. Ik reageer misschien wat later door evt dingen, maar ik zal zeker reageren! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    Ew, ik ging opzoeken over de oude Blue Lagoon en ew... het zijn broer en zus en ze hebben een kind samen. Nee, gewoon nee. Hoe hebben ze ooit zo een film kunnen maken. NOPE!

    Dat is één van de redenen waarom ik die film(s) niet leuk vind.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Awh :c
    Heel veel sterkte!

    Hug <3



    bedankt, boo <3


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zahara schreef:
    (...)
    Wat? D: Gecondoleerd! Dat is echt heel erg naar voor jou (en je familie/vrienden). Kon je goed met haar overweg?


    Bedankt. Ik had wel een of andere band met haar, maar ze was ook al langer als vandaag ziek.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Bedankt. Ik had wel een of andere band met haar, maar ze was ook al langer als vandaag ziek.

    Het blijft naar als iemand in je omgeving overlijdt aan wat voor ziekte ook (of andere dingen). Nogmaals gecondoleerd. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Houd toch op joh. Jezus, ik word hier zo ziek van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zahara schreef:
    (...)
    Echt doen hoor (dat onthouden)! Want je gaat jezelf verliezen als je negatief blijft denken en dan wordt het uiteindelijk een spiraal. Het is een heel gedoe om eruit te komen en dat is geen pretje, maar uiteindelijk is de uitkomst zoveel beter en dan vraag je jezelf af waarom je het niet eerder gedaan hebt. Als je ooit iemand nodig hebt om ergens over te praten, twijfel dan vooral niet om me een berichtje te sturen. Ik reageer misschien wat later door evt dingen, maar ik zal zeker reageren! c:


    Dank je wel <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik voel me nu zo letterlijk en figuurlijk alleen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meh, ik kan niet kiezen tussen welke van deze foto's van Chevy ik in een lijstje wil doen... D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Meh, ik kan niet kiezen tussen welke van deze foto's van Chevy ik in een lijstje wil doen... D:

    Maak er een collage van en doe ze allemaal :D.

    @ SonOfGondor: Geen dank <3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.