• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:



    Oh juist, in de andere was Ash aan het wenen. :'D Het is ondertussen al even geleden. Die heb ik precies nooit gezien.


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Oh juist, in de andere was Ash aan het wenen. :'D Het is ondertussen al even geleden. Die heb ik precies nooit gezien.


    Ik was hem ondertussen al super lang vergeten en toen was er die bepaalde gif, haha.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aanschouw en wees jaloers. (wbw)


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Aanschouw en wees jaloers. (wbw)

    [img]


    ERIEKA WHY THE FUCK YOU DO DIS?

    NU HEB IK HONGER BATCH :c

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 18:39 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Waarom moet er altijd 10 kilo kaas in die maaltijdsalades van de AH? Mozzarella is vies af.


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    Waarom moet er altijd 10 kilo kaas in die maaltijdsalades van de AH? Mozzarella is vies af.


    kaas in het algemeen is gewoon goor


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    ERIEKA WHY THE FUCK YOU DO DIS?

    NU HEB IK HONGER BATCH :c


    Sorreh


    26 - 02 - '16

    AtIas schreef:
    (...)

    kaas in het algemeen is gewoon goor

    Nee ew, van mij hoeft het er ook echt niet op. Mag ik zelf al die dingen eruit gaan halen. :')


    Caution first, always.

    I'm craving donuts... Why didn't I buy donuts?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja dangit, ik irriteer me nu aan je omdat er altijd wat is en ik wil dat gevoel van vanmiddag terug


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Sorreh



    I FORGIVE YOO


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tamir schreef:
    (...)
    Nee ew, van mij hoeft het er ook echt niet op. Mag ik zelf al die dingen eruit gaan halen. :')


    know the struggles D:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ja, het is logisch dat een geschiedenisleerkracht van een laatstejaars verwacht dat ze in vredesnaam weet wat de Holocaust is, wie Angela Merkel, Donald Trump en Rudi Vranckx zijn. Alsjeblieft zeg. JE BENT ZEVENTIEN!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ja, precies, want het is niet zo erg dat ik er echt onder lijd, maar wel erg genoeg dat ik me constant zorgen maak dat ik iets zou moeten doen, weet je wel. Een nuttige bijdrage doen aan de maatschappij of mijn toekomst, of zo, maar nope. In plaats daarvan speel ik al vier dagen de Sims en hoest ik als een idioot en nies ik op alles en vreet ik chocola en alles is zo nutteloos whoa


    Ja dit is like 3/7 van mijn leven. Alsof ik me tijdelijk in een zwart gat bevind ofzo.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.