• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, ik moet echt eens een deel van mijn kleren gaan weggeven/weggooien. Ik bedoel, kant en crop tops? Wanneer dacht ik dat ooit aan te kunnen? Gekocht in een opwelling van zeldzaam zelfvertrouwen, haha.

    En dan krijg je spijt dat je het weggooit als je een overdosis zelfvertrouwen hebt. Niet weggooien! Ik weet zeker dat het goed staat c: (Nee, ik ken je niet, maar als je het leuk vind houd je het toch gewoon? En uiterlijk is ook niet alles, fuck the rest. Je bent goed zoals je bent).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    En dan krijg je spijt dat je het weggooit als je een overdosis zelfvertrouwen hebt. Niet weggooien! Ik weet zeker dat het goed staat c: (Nee, ik ken je niet, maar als je het leuk vind houd je het toch gewoon? En uiterlijk is ook niet alles, fuck the rest. Je bent goed zoals je bent).


    I dunno, ik voel me eigenlijk onzeker in alles dat geen trui of T-shirt is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    Wauw, alles komt verkeerd uit mijn bek vandaag deze week :') *sigh*


    Dé reden dat ik even geen gesprekken aanga, gezien ik geen vertrouwen in mijn woordkeuzes heb.


    I'm your little ray of pitch black.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    I dunno, ik voel me eigenlijk onzeker in alles dat geen trui of T-shirt is.

    Ik heb hetzelfde probleem, vooral bij jurken (wat een verschrikkelijke dingen zijn dat) maar ik ben eigenlijk een beetje zat dat ik me zorgen ga maken om iets wat een ander van mij zou vinden. Als ik het mooi vind en lekker vind zitten, dan trek ik het aan. Zo, geen probleem. Het is de denkwijze waar ieder negatief van gaat worden en wat veranderd moet worden (dat heb ik vooral). En als je dat veranderd in "I don't give a fuck", merk je ook daadwerkelijk dat het je geen fuck boeit en de dingen doet die jij leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 20:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde probleem, vooral bij jurken (wat een verschrikkelijke dingen zijn dat) maar ik ben eigenlijk een beetje zat dat ik me zorgen ga maken om iets wat een ander van mij zou vinden. Als ik het mooi vind en lekker vind zitten, dan trek ik het aan. Zo, geen probleem. Het is de denkwijze waar ieder negatief van gaat worden en wat veranderd moet worden (dat heb ik vooral). En als je dat veranderd in "I don't give a fuck", merk je ook daadwerkelijk dat het je geen fuck boeit en de dingen doet die jij leuk vindt.


    Je hebt helemaal gelijk, maar ik voel me een beetje misplaatst. Raar gevoel, misschien, maar als ik al die mooie mensen in jurken enzo zie, heb ik zoiets van: noope, ik trek wel weer gewoon een shirt en spijkerbroek aan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik merk alweer hoeveel iedereen om me geeft. Hoe had ik ooit kunnen verwachten dat dat meer is dan niets?

    Omygod mijn klas moet eens ophouden met stressen. Word er zelf bijna gestressed van.
    En dude. Stuur die bestanden eens op en doe niet zo moeilijk. Ik moet mijn fking examen inleveren morgen... gaat echt jouw schuld zijn dat ik dat onderdeel dan niet heb.

    If people say they think I am skinny, I honestly think they are lying.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap niet dat sommige me dingen zoveel kunnen doen, ik voel me echt zo'n slappeling haha


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb dus net vernomen dat mijn tante gestorven is vandaag fml.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Een fucking fout bij het sturen van een stomme e-mail...

    En nu kan ik niet wachten tot morgen. Ik wil die recording.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 21:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Je hebt helemaal gelijk, maar ik voel me een beetje misplaatst. Raar gevoel, misschien, maar als ik al die mooie mensen in jurken enzo zie, heb ik zoiets van: noope, ik trek wel weer gewoon een shirt en spijkerbroek aan.

    Laat me je als eerst zeggen: Je bent niet misplaatst! Jij mag er ook gewoon wezen en I don't blame you met dat je zo denkt, want ik weet als geen ander dat het zo moeilijk is om ermee te stoppen (zo te denken). Het heeft ook een hele tijd nodig om zo te denken, maar als je het steeds vaker denkt gebeurd het ook gemakkelijker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AtIas schreef:
    Ik heb dus net vernomen dat mijn tante gestorven is vandaag fml.

    Wat? D: Gecondoleerd! Dat is echt heel erg naar voor jou (en je familie/vrienden). Kon je goed met haar overweg?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Laat me je als eerst zeggen: Je bent niet misplaatst! Jij mag er ook gewoon wezen en I don't blame you met dat je zo denkt, want ik weet als geen ander dat het zo moeilijk is om ermee te stoppen (zo te denken). Het heeft ook een hele tijd nodig om zo te denken, maar als je het steeds vaker denkt gebeurd het ook gemakkelijker.


    Aw, thanks! Heel lief van je. Ik zal het onthouden (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AtIas schreef:
    Ik heb dus net vernomen dat mijn tante gestorven is vandaag fml.


    Awh :c
    Heel veel sterkte!

    Hug <3


    26 - 02 - '16