• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    N'awwh. Tussen alle ellende in de wereld lezen dat er een lieve imam is die zijn moskee opent voor zwerfkatten, vind ik toch wel erg mooi c;


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ja, precies, want het is niet zo erg dat ik er echt onder lijd, maar wel erg genoeg dat ik me constant zorgen maak dat ik iets zou moeten doen, weet je wel. Een nuttige bijdrage doen aan de maatschappij of mijn toekomst, of zo, maar nope. In plaats daarvan speel ik al vier dagen de Sims en hoest ik als een idioot en nies ik op alles en vreet ik chocola en alles is zo nutteloos whoa


    Er is nog tijd genoeg om serieus te leven. Met mij is het ook wel relatief goed gekomen na jaren gamen


    Sarah = ongewoon sexy

    Hoe kut kan je je voelen?

    // ik kan niet meer zeggen dat ik van je hou, dat ik je mis, dat ik je graag wil zien en met plezier naar je toe ga morgen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 19:32 ]

    I'm such a failure..


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    I'm such a failure..


    No, you're not.
    You're freakin amazing and wonderful and everybody (including me) loves you >:3


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eshkeri schreef:
    I'm such a failure..

    Waarom zeg je dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AtIas schreef:
    (...)

    No, you're not.
    You're freakin amazing and wonderful and everybody (including me) loves you >:3


    Dat is heel lief van je, maar het is die stomme onzekerheid van me gewoon. Ugh :/

    Zahara schreef:
    (...)
    Waarom zeg je dat?


    Omdat ik me op dit moment zo voel, I don't know. Ik heb ook wel eens dat ik zo out-of-the-blue me slecht voel en een huilbui of paniekaanval heb. Ik begin er langzaam aan te wennen


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Omdat ik me op dit moment zo voel, I don't know. Ik heb ook wel eens dat ik zo out-of-the-blue me slecht voel en een huilbui of paniekaanval heb. Ik begin er langzaam aan te wennen


    Je hebt geen reden om je onzeker te voelen, mensen die je onzeker laten voelen zijn zelf onzeker.
    Je bent een fantastische meid, really. no need to be insecure.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Je hebt geen reden om je onzeker te voelen, mensen die je onzeker laten voelen zijn zelf onzeker.
    Je bent een fantastische meid, really. no need to be insecure.


    Thanks love <3

    Ik probeer me nu te focussen op iets anders en dat heb ik ook gevonden, maar dan moet ik weer iets uitkiezen. The struggles..


    26 - 02 - '16

    Ik snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om een spijker in mijn fietsband te krijgen tijdens het fietsen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Omdat ik me op dit moment zo voel, I don't know. Ik heb ook wel eens dat ik zo out-of-the-blue me slecht voel en een huilbui of paniekaanval heb. Ik begin er langzaam aan te wennen

    Ik ken het gevoel maar al te goed en het is een rotgevoel. Jammer genoeg weet ik zelf niet hoe ik er tevens om mee moet gaan, maar als ik 't weet ben jij de eerste die het hoort hehe c: Ik probeer eigenlijk vooral mijn aandacht op wat anders te vestigen, iets leuks, ook al is het zo moeilijk. En als het nog steeds zo moeilijk gaat, ja ik weet dat ik het vaker gezegd heb, mag je me altijd een berichtje sturen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik ken het gevoel maar al te goed en het is een rotgevoel. Jammer genoeg weet ik zelf niet hoe ik er tevens om mee moet gaan, maar als ik 't weet ben jij de eerste die het hoort hehe c: Ik probeer eigenlijk vooral mijn aandacht op wat anders te vestigen, iets leuks, ook al is het zo moeilijk. En als het nog steeds zo moeilijk gaat, ja ik weet dat ik het vaker gezegd heb, mag je me altijd een berichtje sturen c:


    Thank you, dat betekent heel veel voor me (:


    26 - 02 - '16

    Wauw, alles komt verkeerd uit mijn bek vandaag :') *sigh*

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Thank you, dat betekent heel veel voor me (:

    Ik ben er voor je. No worries. Je bent niet alleen <3 Ooh god, that sounds creepy sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, ik moet echt eens een deel van mijn kleren gaan weggeven/weggooien. Ik bedoel, kant en crop tops? Wanneer dacht ik dat ooit aan te kunnen? Gekocht in een opwelling van zeldzaam zelfvertrouwen, haha.


    Rest in Peace, Son of Gondor