• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Dat moment dat mensen het niet zelf tegen je zeggen en ik het via-via moet horen. Dit bevestigd alleen maar meer mijn gedachten over hoe schijnheilig en hypocriet je bent, als het alleen bij mij is en niet bij anderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo'n dag waarop niks echt leuk is maar ook niks echt verdrietig of naar of zo en je gewoon naar de muur staart en leeft maar niet leeft. Zo'n soort vreemde dag. En daar dan vijf van in een rij. Ik voel me dood vanbinnen whoah.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Zo'n dag waarop niks echt leuk is maar ook niks echt verdrietig of naar of zo en je gewoon naar de muur staart en leeft maar niet leeft. Zo'n soort vreemde dag. En daar dan vijf van in een rij. Ik voel me dood vanbinnen whoah.


    Leegte. Tres horrible indeed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat moment dat je zelfgemaakte lasagne koud staat te worden doordat je moeder niet aan tafel gaat zitten en egoïstisch door gaat bellen.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Dat moment dat je zelfgemaakte lasagne koud staat te worden doordat je moeder niet aan tafel gaat zitten en egoïstisch door gaat bellen.
    7

    that sucks balls.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)7

    that sucks balls.


    Yup :c


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Yup :c


    sorry hoor maar ik zou al gegeten hebben lol
    my food, my rules.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Waarom ben ik ineens zo aan het trillen? :l


    Caution first, always.

    Sommige mensen moeten ook gewoon altijd negatief doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Einar schreef:
    (...)

    Leegte. Tres horrible indeed

    Ja, precies, want het is niet zo erg dat ik er echt onder lijd, maar wel erg genoeg dat ik me constant zorgen maak dat ik iets zou moeten doen, weet je wel. Een nuttige bijdrage doen aan de maatschappij of mijn toekomst, of zo, maar nope. In plaats daarvan speel ik al vier dagen de Sims en hoest ik als een idioot en nies ik op alles en vreet ik chocola en alles is zo nutteloos whoa


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sahrotaar schreef:



    OH GOD NAWH IS DIE PIKACHU GIF NIET VAN TOEN ASH IN STEEN WAS VERANDERD?

    memories come floating back :'c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Opbergdoosjes voor 75cent bij de Zeeman. Nog van stof ook. Love it!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AtIas schreef:
    (...)

    OH GOD NAWH IS DIE PIKACHU GIF NIET VAN TOEN ASH IN STEEN WAS VERANDERD?

    memories come floating back :'c


    In steen? Was hij niet aangevallen door een groep spearows?


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    In steen? Was hij niet aangevallen door een groep spearows?


    hij was bestraald door mewtwo :c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]