• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Dus je was te druk met tv kijken dat je me ureb lang niet kon appen? En je habd uitstrekken naar je mobiel die aan de lader lag was ook teveel moeite voor je vriendin? Dan is het bij deze voorbij. Ik ga morgen naar je toe, vertel je hoe het vanaf mijn kant zit en dan ga ik hopelijk dezelfde nacht nog naar huis. En anders vroeg in de ochtend.

    You have awakened my bitchside. I'll play this game with you and against you.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 16:14 ]

    Hmmmm, ik zou het niet erg vinden als iemand (*kuch* paps, mams, broer, zus, stiefpapa, stiefmama, vrienden, docenten) gewoon eens niet van die rare vragen zouden stellen over 'hoe gaat het met je'. Geef. Gewoon. Een. Knuffel. All you have to do jeez man, en zelfs dat al lijkt te moeilijk. Het gaat wel een stuk beter sinds gister avond tho. Maar toch, 't zou best wel leuk zijn een keer een knuffel te krijgen.

    // SMOOTHIES EN CHOCOLADE DANK JE WEL ZAKGELD EN ALBERT HEIJN MIJN LEVEN IS WEER GOED :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 16:23 ]

    Wanneer de verwarming te heet is om je voeten tegenaan te zetten aar het te koud is om ze op de grond te zetten


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Buh. Wat een rotdag.

    Wauw, wat zijn we weer origineel :W


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Buh. Wat een rotdag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het helemaal gehad met je.

    Sahrotaar schreef:
    Dus je was te druk met tv kijken dat je me ureb lang niet kon appen? En je habd uitstrekken naar je mobiel die aan de lader lag was ook teveel moeite voor je vriendin? Dan is het bij deze voorbij. Ik ga morgen naar je toe, vertel je hoe het vanaf mijn kant zit en dan ga ik hopelijk dezelfde nacht nog naar huis. En anders vroeg in de ochtend.

    You have awakened my bitchside. I'll play this game with you and against you.

    You go girl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    . . . hypocriet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lasagnaaaaa <3


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Lasagnaaaaa <3


    GIMMEE


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    GIMMEE

    Ik kan je zo wel een foto geven als het klaar is :Y)


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)
    Ik kan je zo wel een foto geven als het klaar is :Y)

    that'll do


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)
    that'll do


    Nog tien minuutjes :3


    26 - 02 - '16

    Don't ignore meeeee, I wanna talk to you ):