• Hallo allemaal!
    Ik wil graag een t-shirt met een eigen gekozen print bestellen. Ik kom echter niet verder met het maken van een design. Zou een van jullie zo lief willen zijn om me te helpen? Ik zou graag een manipulatie-ish ding willen. Gewoon met coole verfspatten of iets dergelijks. Nog een vereiste is dat mijn kat erop staat. Ik heb veel foto's van hem, ook van hoge resolutie. Hier zijn alvast wat foto's:




    Een voorbeeld van iets dat ik cool vind:



    Well. Ik snap dat het misschien niet haalbaar is om zoiets te maken, maar als het in die buurt kan komen ben ik heel dankbaar. De beloning is, zoals in de titel staat, 30 credits.

    NOTE: Houd er alsjeblieft rekening mee dat het de bedoeling is dat het ontwerp op een zwart t-shirt komt.


    Good luck!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:42 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ga wel iets proberen voor je (: Ik heb helaas mijn tekentablet niet hier nu, maar ja


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Ik ga wel iets proberen voor je (: Ik heb helaas mijn tekentablet niet hier nu, maar ja


    Dat zou heel fijn zijn!


    26 - 02 - '16

    Even een MT want ik lief je kat sowieso en z'n foto's zijn echt wel geweldig om iets dergelijks te maken gelijk je voorbeeld, wat ikzelf ook ontzettend graag zie!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Even een MT want ik lief je kat sowieso en z'n foto's zijn echt wel geweldig om iets dergelijks te maken gelijk je voorbeeld, wat ikzelf ook ontzettend graag zie!


    Dankjewel! (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik wil het resultaat graag zien, dus daarom dit berichtje ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu, voor een T-shirt te bedrukken vind ik het fijnst om met de originele foto's te werken, vanwege dat dan de opdruk gewoon het scherpst is op het T-shirt. Volgens mij zijn de 4 foto's die je nu geeft, alsnog een verkleinde versie, of ik moet mis zijn, dat kan ook... Ze blijven in ieder geval klein als ik ze open :-/
    Als je zin en tijd hebt, zou je me vanavond of morgen dan een paar goeie kattenkoppen willen doorsturen? Want ik wil dus echt alleen de kop en stuk nek/borst van Pim gebruiken voor m'n ontwerp en ik weet gewoon dat je een overload een foto's hebt :3
    Zoals ook bijvoorbeeld de foto van feit 1 of feit 10 of feit 14 (die ik ook echt bad-ass vind) in je feitenlijstje over Pim. Of Nou ja, zo'n soort foto zal heel goed werken omdat daarbij de kop en de nek heel mooi zichtbaar zijn. En ik lief ook grote, open, oplettende ogen bij een kat, of de bad ass uitdrukking van bij feit 14 :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Valkyries: ik kan je morgenavond wel foto's sturen. Maar ik heb wel een probleem. Sommige foto's zijn groter dan 16 mb dus kan ik op de meeste uploadsites niet terecht. Ik zal kijken of ik een mogelijkheid kan vinden, dat laat ik je weten (:


    26 - 02 - '16

    is dat Pim de kat? :')


    If I were once a planet, you were the axis

    Vanderway schreef:
    is dat Pim de kat? :')


    Yep :3


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Yep :3

    Internet legend.


    If I were once a planet, you were the axis

    Hopelijk valt zoiets ook in je smaak. Je kat is trouwens echt zo cute!! Hier is de originele grootte en hier een grotere versie.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Eshkeri schreef:
    @Valkyries: ik kan je morgenavond wel foto's sturen. Maar ik heb wel een probleem. Sommige foto's zijn groter dan 16 mb dus kan ik op de meeste uploadsites niet terecht. Ik zal kijken of ik een mogelijkheid kan vinden, dat laat ik je weten (:

    Als je wilt mag je me ze ook altijd mailen, geen enkel probleem. Tenzij jij dat zelf liever niet hebt, natuurlijk. Anders zal ik je zo even m'n email PB'en, je laat het maar weten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als je wilt mag je me ze ook altijd mailen, geen enkel probleem. Tenzij jij dat zelf liever niet hebt, natuurlijk. Anders zal ik je zo even m'n email PB'en, je laat het maar weten ^_^


    Dat zou handig zijn. Dan kan ik wetransfer gebruiken (;

    @Standal, het is niet helemaal wat ik zoek maar ik waardeer het zeer dat je tijd erin steekt (:


    26 - 02 - '16


    Zoiets? (:
    (het is even snel gemaakt dus ik kan wel een nettere versie maken, maar dan liever met mijn tekentablet bij de hand)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Pads, dat is wel de richting waar ik heen wil.

    @ iedereen: Het ontwerp komt op een zwart t-shirt


    26 - 02 - '16