• Hallo allemaal!
    Ik wil graag een t-shirt met een eigen gekozen print bestellen. Ik kom echter niet verder met het maken van een design. Zou een van jullie zo lief willen zijn om me te helpen? Ik zou graag een manipulatie-ish ding willen. Gewoon met coole verfspatten of iets dergelijks. Nog een vereiste is dat mijn kat erop staat. Ik heb veel foto's van hem, ook van hoge resolutie. Hier zijn alvast wat foto's:




    Een voorbeeld van iets dat ik cool vind:



    Well. Ik snap dat het misschien niet haalbaar is om zoiets te maken, maar als het in die buurt kan komen ben ik heel dankbaar. De beloning is, zoals in de titel staat, 30 credits.

    NOTE: Houd er alsjeblieft rekening mee dat het de bedoeling is dat het ontwerp op een zwart t-shirt komt.


    Good luck!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:42 ]


    26 - 02 - '16

    Nja, ik ben niet tevreden met het resultaat zoals ik in gedachten had, maar goed, het is ook niet het slechtste wat ik tot dusver heb gemaakt. Het beste is wel om de uitvergrootte afbeeldingen van een klein afstandje te zien, dat doet ze meer recht aan dan van dichtbij op het scherm ='D
    Moest het nodig zijn, kan ik je de originele grootte ook nog doorsturen via mail, maar ik ben voor nu te lui om m'n mailbox te openen en heb ze gewoon even geupload via m'n google account :'D

    Misschien dat ik in de loop van de week nog wat probeer, maar ik kan niks beloven aangezien ik het voorlopig weer echt druk ga krijgen, dus voor nu zijn het gewoon deze 2 ^_^




    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Nja, ik ben niet tevreden met het resultaat zoals ik in gedachten had, maar goed, het is ook niet het slechtste wat ik tot dusver heb gemaakt. Het beste is wel om de uitvergrootte afbeeldingen van een klein afstandje te zien, dat doet ze meer recht aan dan van dichtbij op het scherm ='D
    Moest het nodig zijn, kan ik je de originele grootte ook nog doorsturen via mail, maar ik ben voor nu te lui om m'n mailbox te openen en heb ze gewoon even geupload via m'n google account :'D

    Misschien dat ik in de loop van de week nog wat probeer, maar ik kan niks beloven aangezien ik het voorlopig weer echt druk ga krijgen, dus voor nu zijn het gewoon deze 2 ^_^




    Whoah. Die is cool!


    26 - 02 - '16

    Zijn er nog mensen die willen proberen?


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel proberen.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    GirlAlmighty schreef:
    Ik wil wel proberen.


    Go ahead ;3

    Ik laat het topic open zolang als nodig is.


    26 - 02 - '16



    Zoiets?
    link

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 18:47 ]


    You can only love someone... If you first love yourself.

    GirlAlmighty schreef:



    Zoiets?
    link


    Het is wel mooi, maar minder handig dat het horizontaal is ;x


    26 - 02 - '16

    Niemand die nog iets wil proberen? ;c


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Niemand die nog iets wil proberen? ;c

    Sorry, ik zou het heel graag voor je willen proberen maar ik ben er echt slecht in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naz schreef:
    Niemand die nog iets wil proberen? ;c


    Ik ga proberen om er vandaag aan te werkem, sweeet.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 6:09 ]

    Sorry voor de bump, don't hate me ;o

    Ik zou graag nog meer ontwerpen willen zien, dus als mensen kans willen maken op 30 credits, just try!


    26 - 02 - '16

    I'm so horrible i let u wait

    Constantinople schreef:
    I'm so horrible i let u wait


    You're not! c;

    Ik ben gewoon nieuwsgierig hoeveel mensen er nog willen proberen (bloos)
    Als ik overigens meerdere ontwerpen zie die mij aanspreken, kies ik er gewoon meerdere ^^


    26 - 02 - '16

    Hey ik heb toch nog even geprobeerd om er nog een te maken (die niet horizontaal is).


    You can only love someone... If you first love yourself.

    GirlAlmighty schreef:
    Hey ik heb toch nog even geprobeerd om er nog een te maken (die niet horizontaal is).


    Ohh die is best wel gaaf ;o


    26 - 02 - '16