• Hallo allemaal!
    Ik wil graag een t-shirt met een eigen gekozen print bestellen. Ik kom echter niet verder met het maken van een design. Zou een van jullie zo lief willen zijn om me te helpen? Ik zou graag een manipulatie-ish ding willen. Gewoon met coole verfspatten of iets dergelijks. Nog een vereiste is dat mijn kat erop staat. Ik heb veel foto's van hem, ook van hoge resolutie. Hier zijn alvast wat foto's:




    Een voorbeeld van iets dat ik cool vind:



    Well. Ik snap dat het misschien niet haalbaar is om zoiets te maken, maar als het in die buurt kan komen ben ik heel dankbaar. De beloning is, zoals in de titel staat, 30 credits.

    NOTE: Houd er alsjeblieft rekening mee dat het de bedoeling is dat het ontwerp op een zwart t-shirt komt.


    Good luck!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:42 ]


    26 - 02 - '16

    MT. Ik zie dat je het toch doet c:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 11:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ga ook iets voor je proberen.
    Zou je het erg vinden als ik Pim ofzo na teken of iets in die richting? Of wil je liever echt de foto hebben?

    Constantinople schreef:
    ik ga ook iets voor je proberen.
    Zou je het erg vinden als ik Pim ofzo na teken of iets in die richting? Of wil je liever echt de foto hebben?


    Dat mag c;
    Kijk maar wat voor jou goed werkt (:


    26 - 02 - '16

    is guuuut ^^

    Eshkeri schreef:
    @Pads, dat is wel de richting waar ik heen wil.

    @ iedereen: Het ontwerp komt op een zwart t-shirt

    Heb je nog iets wat je anders wil, wat kan verbeteren etc? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Heb je nog iets wat je anders wil, wat kan verbeteren etc? c:


    Dat witte lijntje vond ik een beetje apart, maar ik weet niet of je daar verder nog iets mee wilt doen? ;x
    En verder moet het vloeiend overlopen in zwart, zodat het op een zwart t-shirt kan (;

    Ik vind het design wel erg goed tho


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat witte lijntje vond ik een beetje apart, maar ik weet niet of je daar verder nog iets mee wilt doen? ;x
    En verder moet het vloeiend overlopen in zwart, zodat het op een zwart t-shirt kan (;

    Ik vind het design wel erg goed tho

    Ik had het een beetje als een sterrenbeeld lijntje, dat leek me wel grappig haha c; en alright (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Vandaag heb ik bovenstaande foto gemaakt. Als jullie het volledige formaat willen van foto's die ik heb, stuur me even een pb. Dan stuur ik wat foto's in volledig formaat op (:


    26 - 02 - '16

    Die is echt heel lief haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Die is echt heel lief haha.


    Dankjewel c;


    26 - 02 - '16

    Ik wel ook wel iets proberen, al weet ik niet of ik het ooit zo mooi krijg als die van anderen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    Ik wel ook wel iets proberen, al weet ik niet of ik het ooit zo mooi krijg als die van anderen :')


    Gewoon proberen c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Gewoon proberen c;


    Yes ^^ Ik ga kijken of het vanavond nog lukt, en anders wordt het morgenmiddag/avond of later ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb ook iets geprobeerd.



    Grotere versie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Ik heb ook iets geprobeerd.



    Grotere versie.


    Die is leuk! (:


    26 - 02 - '16