• Ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar zelf ben ik altijd kei nieuwsgierig wie er nu eigenlijk een kudo heeft gegeven aan verhalen. Zowel bij mezelf als bij anderen...
    Je kan wel zien wie je verhaal gelezen heeft en wie er een abo hebben genomen, dus misschien is er ook de mogelijkheid om te zien wie er op die kudo knop gedrukt heeft?
    Zelf zou ik dat dus ontzettend prettig vinden, zodat ik die mensjes extra kan bedanken, aangezien niet elke lezer nu eenmaal op die geweldige kudoknop drukt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het anonieme van een kudo juist wel leuk eigenlijk, ik weet niet goed waarom, maar ik hoef niet perse te zien wie ze geeft c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben ook niet zo'n fan van openbaar kudo's geven.

    Om te dwingen is er misschien over, maar ik zie nu al gastenboeken voor me met deze berichten:


    Waarom heb je me geen kudo gegeven?


    Mijn quiz staat al een week online en je hebt me nog geen kudo gegeven!
    :D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 17:31 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pads schreef:
    Ik vind het anonieme van een kudo juist wel leuk eigenlijk, ik weet niet goed waarom, maar ik hoef niet perse te zien wie ze geeft c:

    + als schrijver/quizzenmaker hoef ik het niet per se te weten en als lezer/quizzeninvuller wil ik graag mijn anonimiteit behouden (: In een reactie kan ik altijd nog zetten dat ik een kudo heb gegeven.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 17:32 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben eigenlijk ook voor het behouden van de anonieme kudo, om de redenen die hierboven gegeven zijn. (:


    Tijd voor koffie.

    Debbaut schreef:
    Ik ben ook niet zo'n fan van openbaar kudo's geven.

    Om te dwingen is er misschien over, maar ik zie nu al gastenboeken voor me met deze berichten:
    (...)

    Maar waarom zouden ze dat dan wel gaan doen en nu niet? Als je twee kudo's heb kun je dat bericht nog naar 100 andere users sturen?
    Of bedoel je een bericht naar iemand die normaal wel een kudo geeft? Waarschijnlijk was dat ook meteen de laatste keer dat hij daarvan een kudo heeft gekregen xD.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Maar waarom zouden ze dat dan wel gaan doen en nu niet? Als je twee kudo's heb kun je dat bericht nog naar 100 andere users sturen?
    Of bedoel je een bericht naar iemand die normaal wel een kudo geeft? Waarschijnlijk was dat ook meteen de laatste keer dat hij daarvan een kudo heeft gekregen xD.


    Mja, toch zou je het gerichter kunnen gaan doen. Bijvoorbeeld naar vrienden.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mja, toch zou je het gerichter kunnen gaan doen. Bijvoorbeeld naar vrienden.:p

    Tja. Dat moeten ze als vrienden zelf weten. Van mij mogen de fantastische schrijvers die ik een kudo geef best weten dat ik vind dat ze die verdienen, maar ik vind het niks om elke keer te brullen dat ik een kudo heb gegeven. En ik zou het zonde vinden als zij dat niet mogen weten omdat iemand daar mogelijk misbruik van zou kunnen maken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor de anonieme kudo!


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    Ik ben ook niet zo'n fan van openbaar kudo's geven.

    Om te dwingen is er misschien over, maar ik zie nu al gastenboeken voor me met deze berichten:
    (...)

    Dat vind ik al nauw aangesloten bij vragen om kudo's. En dat mag niet.

    Ik vind persoonlijk de anonieme kudo ook wel leuk. Ik blijf soms ook liever anoniem als lezer of invuller. Soms zeg ik het wel dat ik een kudo heb gegeven, maar soms geef ik het liever anoniem. =)
    Al zou ik het niet super erg vinden, moest dat veranderen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nog een reden waarom ik juist liever anoniem kuddo's geef en dat is dat ik geen zin heb in steeds bedank berichtjes te krijgen omdat ik ze een kuddo heb gegeven. Sommige mensen doen dat bij abo's ook en ik vind het schijt irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben voor. Ik vind dat wel leuk om te zien^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Debbaut schreef:
    Ik ben ook niet zo'n fan van openbaar kudo's geven.

    Om te dwingen is er misschien over, maar ik zie nu al gastenboeken voor me met deze berichten:
    (...)

    Ik neem aan dat zulke berichten toch sowieso gemeld mogen worden en een waarschuwing opleveren? En als dat gerichter gaat zijn naar vrienden, dan wordt het toch eens tijd om andere vrienden te zoeken, lijkt me, want zulke berichten pik ik van niemand niet :'D
    En anders is er misschien nog de mogelijkheid dat er daar ook een regel voor gemaakt kan worden, evenals voor het feit dat er niemand om kudo's mag vragen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pontmercy schreef:
    (...)
    + als schrijver/quizzenmaker hoef ik het niet per se te weten en als lezer/quizzeninvuller wil ik graag mijn anonimiteit behouden (: In een reactie kan ik altijd nog zetten dat ik een kudo heb gegeven.

    Dan kan je er toch evenzeer voor opteren geen kudo te geven als je anoniem wil blijven?

    Als je niet wilt weten wie je een kudo geeft, kijk je gewoon niet.
    En wil je niet gekend staan als kudogever (terwijl die kudoknop als blijk voor waardering al zo weinig gebruikt wordt, kijkende naar de top) blijf je gewoon van die kudo knop af... en dan is je anonimiteit ook veilig.
    Of denk ik nu te nuchter? XD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 18:50 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dinkleberg schreef:
    Ik ben eigenlijk ook voor het behouden van de anonieme kudo, om de redenen die hierboven gegeven zijn. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Clace schreef:
    Ik heb nog een reden waarom ik juist liever anoniem kuddo's geef en dat is dat ik geen zin heb in steeds bedank berichtjes te krijgen omdat ik ze een kuddo heb gegeven. Sommige mensen doen dat bij abo's ook en ik vind het schijt irritant.

    Daar kan ik nog wel inkomen, dus dat is opzicht nog een goed punt ^_^
    Maar anderzijds... ik ben ook zo'n typisch geval die mensen al snel bedankt wanneer ze een abo nemen of een opvallende reactie plaatsen, en tja, ik vind een simpel bedankje ook altijd wel leuk om te krijgen. Ik vind daar dan weer niks mis mee. Maar dat is ieder voor zich, dus ik kan me voorstellen dat sommigen daar dan weer niet op zitten te wachten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”