• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of iemand het leuk vind (en of ik dit hier wel mag plaatsen), maar er is nu ook een shadowhunter rpg.


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Van highschool musical.


    Nooit gekeken.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nacht schreef:
    Ik weet niet of iemand het leuk vind (en of ik dit hier wel mag plaatsen), maar er is nu ook een shadowhunter rpg.


    Tuurlijk zolang je het niet twintig keer hier plaatst vind ik het best hoor. Misschien willen mensen hier wel mee doen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh count me in!

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen maar ben begonnen met kijken voor Alec omdat ik hem wel ontzettend goed gecast vind, maar dat ik het met de aflevering beter vind worden. Ik had héle lage verwachtingen toen ik de eerste aflevering begon, en die zijn eerlijk gezegd ook niet echt gehaald, maar ik was vanaf moment één opnieuw verliefd op Alec en Magnus. En nu vind ik het acteerwerk steeds beter worden. Er zijn alleen wel dingen die ze er van mij uit hadden mogen halen, zoals de scene met Isabelle en Meliorn. Ik vond dat dit vrij weinig toevoegden en het is sowieso een show die eigenlijk alleen maar door tieners wordt gekeken, dus ik vond het een beetje overbodig. Ik ben niet preuts hoor, daar niet van, maar het voegde gewoon vrij weinig toe.

    Ik ben wel benieuwd wat Valentine allemaal aan het uitspoken is met dat nieuwe 'medicine' enzo. Iemand ideëen?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Hydros schreef:
    Oh count me in!

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen maar ben begonnen met kijken voor Alec omdat ik hem wel ontzettend goed gecast vind, maar dat ik het met de aflevering beter vind worden. Ik had héle lage verwachtingen toen ik de eerste aflevering begon, en die zijn eerlijk gezegd ook niet echt gehaald, maar ik was vanaf moment één opnieuw verliefd op Alec en Magnus. En nu vind ik het acteerwerk steeds beter worden. Er zijn alleen wel dingen die ze er van mij uit hadden mogen halen, zoals de scene met Isabelle en Meliorn. Ik vond dat dit vrij weinig toevoegden en het is sowieso een show die eigenlijk alleen maar door tieners wordt gekeken, dus ik vond het een beetje overbodig. Ik ben niet preuts hoor, daar niet van, maar het voegde gewoon vrij weinig toe.

    Ik ben wel benieuwd wat Valentine allemaal aan het uitspoken is met dat nieuwe 'medicine' enzo. Iemand ideëen?


    Waarschijnlijk is dat demonen en engelen bloed waar hij mee aan het rotzooien is.

    Ik vond dat van isabele en meliorn niet perse iets toevoegen aan de plot (ik kreeg wel bijna een hart aanval van de hoeveelheid sexy op mijn beeldscherm, dus ik klaag zeker niet!!) het gaf alleeb wel aan het heartbreaker stuk van isabelle's persoonlijkheid aan en gaf info over seelies (ze kunnen niet liegen en houden over het algemeen niet van vampieren) waf later belangrijk zou kunnen zijn.


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Ik kan echt niet stoppen met lachen! Alec is sharpay!!
    http://matthewcladdario.tumblr.com/post/138335426089/alecligthswood-alec-lightwood-as-sharpay-evans

    ohmy, thats fabulous and funny (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hydros schreef:
    Oh count me in!

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen maar ben begonnen met kijken voor Alec omdat ik hem wel ontzettend goed gecast vind, maar dat ik het met de aflevering beter vind worden. Ik had héle lage verwachtingen toen ik de eerste aflevering begon, en die zijn eerlijk gezegd ook niet echt gehaald, maar ik was vanaf moment één opnieuw verliefd op Alec en Magnus. En nu vind ik het acteerwerk steeds beter worden. Er zijn alleen wel dingen die ze er van mij uit hadden mogen halen, zoals de scene met Isabelle en Meliorn. Ik vond dat dit vrij weinig toevoegden en het is sowieso een show die eigenlijk alleen maar door tieners wordt gekeken, dus ik vond het een beetje overbodig. Ik ben niet preuts hoor, daar niet van, maar het voegde gewoon vrij weinig toe.

    Ik ben wel benieuwd wat Valentine allemaal aan het uitspoken is met dat nieuwe 'medicine' enzo. Iemand ideëen?


    Hahaha interessante redenen om te kijken.8'D Ja het acteer werk word echt steeds beter en inderdaad hitsige scenes hoeven niet echt, maar ik stoorde me er niet aan!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bump.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan niet wachten tot morgen. Ik ben heel benieuwd ˆˆ
    Simon :9~


    It's never gonna happen, Guys.

    Hemel, ik weet het. Eigenlijk vind ik het echt helemaal niks en ik vind het jammer, dus ik ga het ook niet kijken. Heb de boeken ook nog niet uitgelezen en ben zelf van dat ik eerst een boek uitlees dan aan de film/serie begin (als mij dat iets lijkt).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MALEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en Alec was zo goed!!!! En Simon nee!! en... aaaah!!!!
    Dit was mijn favoriete aflevering tot nu toe


    Carpe Noctem

    Ik weet niet zo goed wat ik van deze aflevering moet denken. Het was zooooo verwarrend. Zo anders dan de boeken..


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb ook gekeken en ik denk dat ik de boeken wel los kan laten, want het is zooo anders inderdaad. Ik heb een aantal keer echt moeten grinniken tijdens deze aflevering, over al met lagere verwachtingen vermaak ik me best. Ik maak me wel zorgen over Simon to.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nacht schreef:
    MALEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en Alec was zo goed!!!! En Simon nee!! en... aaaah!!!!
    Dit was mijn favoriete aflevering tot nu toe



    VERY CUTE MALEC!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik volg hem ook!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."