• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    Als hij het niet wist, ging ze direct door naar de volgende.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mijn vader heeft mijn moeder vermoord niet perongeluk maar expres

    'Doe jij de vraag over de patriarchal society?'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 10:00 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Geelgroen,” zei Alec. Het klonk bijna als een zucht.

    (Alec as in Alec Lightwood, want blijkbaar maak ik er tegenwoordig een gewoonte van om fic te schrijven voor fandoms waar ik maar half in zit en bij lange na niet voldoende van weet om er iets geloofwaardigs van te maken. Iemand moet mij even een vriendelijke klap verkopen, oh mijn God.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoewel Isaac en zij zeker niet weinig te besteden hadden, was een op de loer liggende alcoholverslaving wel het laatste wat ze konden gebruiken en het zou aanzienlijk meewerken als er twee mensen in dit huishouden waren die dit door zouden hebben, in plaats van één.

    Square schreef:
    “Geelgroen,” zei Alec. Het klonk bijna als een zucht.

    (Alec as in Alec Lightwood, want blijkbaar maak ik er tegenwoordig een gewoonte van om fic te schrijven voor fandoms waar ik maar half in zit en bij lange na niet voldoende van weet om er iets geloofwaardigs van te maken. Iemand moet mij even een vriendelijke klap verkopen, oh mijn God.)
    Nee, ga doorrrrr alsjeblieft.


    She's imperfect but she tries

    Hij zat waarschijnlijk weer in de bibliotheek te lezen, net zoals hij de hele dag al had gedaan.


    "Not my daughter, you bitch!"

    "One didn’t want to upset a werewolf if it wasn’t highly necessary."

    Eindelijk staat er weer daadwerkelijk wat op papier c:


    Happy Birthday my Potter!

    De enige andere mogelijkheid is de opwekking van magnetisme door elektrische stroom.


    Synthese fysica. Yeeeey!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zijn blik verliet haar bloedende hand niet.

    Hij was zich er vrij zeker van dat hij meer klonk als een geit die jodelkampioen wilde worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roman zelf blijft in mijn hoofd hangen, en dat doet verdomd veel pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'En geloof me, het is veel beter om hier te blijven tot jullie werk erop zit dan om proberen te ontsnappen.'


    Stenenlikker

    Written in the dark,
    Is a story,
    Written by an unknown soldier
    His lights faded behind enemy lines
    When he was scared,
    And running out of time


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    26 jaar oud, met een huis en een baan en een toekomst, waarvan Cornelis zei dat ze dat had gewild, waarvan Cornelis zei dat ik het niet wilde, waarvan Cornelis zei dat hij het haar had gegund en dat ik onder die auto had moeten komen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:50 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    “Captain Steven Grant Rogers,” Pierce says slowly, pensively. Like each word is a struggle. “Superhero and a royal pain in the ass. You met him on your last assignment.”


    Ex astris, sciencia