• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    Hij glimlachte en ontkurkte de kinderchampagne, om deze vervolgens in de uiterst volwassen jip-en-jannekeglazen te gieten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meer kon hij waarschijnlijk niet doen tot Ewijn weer terug was.


    Stenenlikker

    Selon une enquête, la plupart des Français sont en faveur des mères porteuses. (Mijn Franse essay over draagmoeders)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    "Vicky came up with this idea," she mumbled. "It ain't a trap. And if it is.. I got my knife strapped to my ankle."


    ars moriendi

    Déno vroeg zich af wie ‘ze’ waren en hij vroeg zich nog meer af of iemand daadwerkelijk blij was als deze jongen binnen de muren bleef.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    (En, zei een stemmetje, hij kon het beter bewaren voor een toost die hij mogelijk zeer binnenkort zou moeten geven.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marius knikte glimlachend en Grantaire keek met een schuine blik grijnzend naar Enjolras, die chagrijnig terugkeek.

    Sums it all up


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik stopte snel het papier in mijn zak en wilde de cirkel uitlopen, maar voor ik de kans kreeg werd ik verblind door een felle lichtflits en voelde ik stroom door mijn lichaam lopen, waarna ik mijn bewustzijn verloor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, ik kon hen ervan verzekeren dat dat absoluut niet het geval was.


    Some people are art and do art at the same time

    He could kick himself for it but here he is all the same, sitting next to his ma on the couch and trying to figure out just how to explain that he is getting married to a stranger.


    Ex astris, sciencia

    Resoluut stond ik op en greep mijn pistool uit mijn broekband. Met een simpele beweging laadde ik het door en richtte het direct op zijn hoofd. ‘Ik ruk je hart uit je lijf en verscheur het als fucking confetti,’ fluisterde ik hees. ‘Is dat duidelijk?’


    Dat was meer dan één zin, maar ik moest even Risa's genialiteit delen met jullie.


    Slightly drunk.

    "Iedereen heeft een hobby nodig," zei Grantaire schouderophalend.

    JA. Mijn lievelingszin die ik altijd te pas en te onpas gebruik<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    “Kom binnen. We hebben een hoop om over te praten.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    “Anderson was a nurse,” Natasha says, joining them out of the blue. Steve almost has a heart attack, when she just appears out of nowhere. “She was supposed to start her shift at six AM.”


    Ex astris, sciencia

    "The children need to be safe."


    ars moriendi