• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    “Naar de hel, blijkbaar.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "I know, I trust you. Thank you for being here for me." naar een vriendin op Skype.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    “Iedereen is altijd te jong,” zei Andromeda.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    “Kom. Ik zal je alles vertellen.”

    Al sla je me dood, wat ik overigens erg knap zou vinden vanuit jouw situatie, ik zou het niet weten.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Iedereen is op z’n minst een beetje gay voor Steve,” zegt Clint.

    Want blijkbaar is dit mijn dag van "iedereen ..." zegt x zinnen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    She smiled at Steve when he first saw him get off the bike, the tired ‘I could sleep for days if you let me but I need to be civil’ kind of smile, that probably works best on people that haven’t lived through life with that exact smile plastered on their mother’s face all the time.


    Ex astris, sciencia

    En als zijn vader niet dood was neergevallen op zijn zeventiende, was hij hier nu niet en lachten de vakkenvullers niet om het feit dat hij nog bij zijn moeder woonde, maar hij was nu hier en hij was zo’n man die alleen maar keek hoe het erger had kunnen zijn en het had veel erger kunnen zijn, maar hij had eigenlijk nooit overwogen dat het ook beter had kunnen zijn of dat er die mogelijkheid nog voor hem was.


    Kampioenschap lange zinnen schrijven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als ik nu naar onze schuilplek kon komen was ik veilig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze rukt de microgolfoven kordaat open.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    He had hoped she could have talked to him. Could have told him what to do. How to do it. Manu and Mary couldn't grow up with someone.. someone like his old man. He'd die before he'd let that happen.


    ars moriendi

    De kleuren van de Eiffeltoren zullen in de Belgische(zwart geel rood) gaan!
    Was mijn laatste zij


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    P.S: Ik besef net dat ik nog steeds niet heb uitgelegd wat er “eergisteren” gebeurde, waar ik over vertelde in mijn eerste brief. Nou ja, dat komt nog wel.


    Some people are art and do art at the same time

    Op dit moment was helder nadenken erg moeilijk.


    Slightly drunk.

    My 'social skills' are 'rusty'.

    Nou ja het was een quote die ik overtypte, erg origineel ben ik dan ook weer niet.


    wat was dit ookalweer