• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    'Je hebt nog veel van me te leren.' zei ik en gaf Josephine een geruststellend klopje op haar hand. 'Het komt allemaal wel goed.'


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik kan geen Ik hou van je. tegen mijn eigen vriendje zeggen…


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat ‘woord’ bleek letterlijk een woord te zijn, want verder dan ‘nou’ kwam hij niet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "What is your name, son?" Aiden wanted to know, turning his gaze back to Peter.


    ars moriendi

    Met die wilskracht, dat verzet, kwamen de herinneringen van wat hem zojuist was overkomen. Meteen stopte hij met zoeken naar Lily en staarde met grote bruine ogen voor zich uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Hij leunde naar Sirius toe, en een wild, prachtig moment lang dacht Sirius dat hij gekust zou worden, zomaar, midden in een lokaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verlangend sloot hij zijn ogen en beeldde zich in dat hij zijn vleugels zou spreiden en door de wind naar oneindig verre landen zou worden gedragen.


    The soul needs autumn.

    Het was niet wat hij zei, maar de manier waarop hij het zei, waardoor ik me zorgen begon te maken.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 11:00 ]


    Slightly drunk.

    He fights to live another day.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als ik niet zo bang was hun kleine botten te breken, zou ik ze in mijn armen nemen voor een knuffel.

    Dit leek me wel een leuke zin om zonder context te plaatsen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    'Iets wat niemand wil.'


    You are my piece of paradise.

    Ah, lieve lezer, ben je er nog? Of ben je afgehaakt, net zoals ik altijd deed in de delen van het boek, waarin Hugo enorm saaie vertellingen deed over geschiedenis en politiek? Het maakt niet uit, lezer, ik begrijp het volledig. Laten we gauw teruggaan naar het werkelijke verhaal, want straks missen we de revolutie nog.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Bijna meteen begonnen de drie meisjes een luid geanimeerd gesprek, wat de anderen ook deden'


    You are my piece of paradise.

    “Just you and me then, Dimka,” Steve says to the cat, but Dimitri doesn’t pay him any attention.


    Ex astris, sciencia

    If she put on that voice, that meant trouble.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."