• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KyloRen schreef:
    Lalala, weekend. Time to write. Heb welgeteld 0 woorden op de teller staan deze maand. Schandalig.

    Jij hebt al meer dan genoeg woorden, en daarbij, je zal vast nog genoeg bijschrijven deze maand (;

    Zelf ga ik de komende dagen eerst maar eens aan m'n wereldmap verder werken, aangezien ik daar al een eeuwigheid aan bezig ben :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT, ik ga zo beginnen aan mijn proloog (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    MT, ik ga zo beginnen aan mijn proloog (:


    Yay^^ ik ben benieuwd. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Proloog af *dances*
    Nog even herlezen en online zetten. Kinda nervous tho, ik ben heeeel benieuwd hoe het bevalt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoofdstuk 2 af en online gezet! Dat zijn weer 1,7K woorden erbij!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 11:00 ]


    all because i liked a girl

    Woehoe. Wat is het hier stil! Hoe gaat het met schrijven bij iedereen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik moet eigenlijk dringend schrijven, maar ben dus gewoon tegendraads bezig met m'n wereldkaart aangezien ik deze bij m'n voorwoord wil planten :'D
    Al ben ik voorlopig nog niet al te happy ermee, maar goed, ik ben gewoon weer veel te kritisch XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scribe schreef:
    Woehoe. Wat is het hier stil! Hoe gaat het met schrijven bij iedereen? (:


    Best wel goed! Eerste alinea van het derde hoofdstuk! (: ik ben goed bezig... Nu eigenlijk alleen nog de wereldkaart en dan BOEM! Dan heb ik het grootste plangedeelte gehad.


    all because i liked a girl

    Buh ik heb in mijn derde hoofdstuk een wending gekozen waar ik nu dus totaal niet blij mee ben. :'D
    Dus die mag ik eigenlijk helemaal opnieuw schrijven. Gelukkig kan ik zo direct met H4 beginnen want ik weet al wel wat er moet gaan gebeuren.

    Ik ben toch niet de enige die herschrijven verschrikkelijk vindt? Het gevoel dat je zo'n heel stuk tekst weg moet halen om vervolgens opnieuw te gaan beginnen. Het is wel fijn als je weer eenmaal bezig bent, maar in het begin is het zo naar.

    KyloRen schreef:
    Buh ik heb in mijn derde hoofdstuk een wending gekozen waar ik nu dus totaal niet blij mee ben. :'D
    Dus die mag ik eigenlijk helemaal opnieuw schrijven. Gelukkig kan ik zo direct met H4 beginnen want ik weet al wel wat er moet gaan gebeuren.

    Ik ben toch niet de enige die herschrijven verschrikkelijk vindt? Het gevoel dat je zo'n heel stuk tekst weg moet halen om vervolgens opnieuw te gaan beginnen. Het is wel fijn als je weer eenmaal bezig bent, maar in het begin is het zo naar.

    Nawww dat is spijtig zeg, al heb ikzelf weinig problemen met herschrijven en met het verwijderen van een hele stuk tekst. Je wilt niet weten hoeveel stukken tekst ik al niet veranderd en/of verwijderd hebt in m'n SOTY, maar persoonlijk vind ik het er wel beter op geworden :'D

    En ik ben nog steeds bezig met m'n map, in plaats van met schrijven :-/ Ik wil gewoon de belangrijkste delen voor Vloek der Draken af hebben, zodat ik m'n map in m'n voorwoord kan zetten. Ik had dit weekend al het voorwoord online willen zetten, maar goed, ik heb besloten toch eerst m'n map in orde te maken. Afin, toch hetgeen dat van belang is want hem helemaal volledig krijg ik hem toch niet af op het moment, daar heb ik nog wel een hele lange tijd voor nodig :'D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 21:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gehe voor de mensen die al een abo hebben en dit topic volgen, een kleine preview op m'n wereldmap: KLIK
    Deze plaats ik voorlopig in m'n voorwoord, want ik ben het weer eventjes moe met tekenen (heb nog ZOVEEL werk eraan) en ik wil gewoon weer na 2 dagen tekenen verder met schrijven.
    Voorlopig is m'n kaart toch voldoende, aangezien de eerste hoofdstukken toch alleen om Thurat draaien, en opzicht is het gemakkelijk om een beetje te weten hoe de wereld eruit ziet en waar Skallgaarde, Norhavik en Forsythe liggen.
    Morgen volgt m'n voorwoord, aangezien ik nu Grimm ga kijken ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eindelijk weer een hele grote inspiratiebom op me afgekomen. Na een aantal weken gewoon niet schrijven weer halverwege mn hoofdstuk en dat heb ik echt even nodig. Ik geef hem trouwens graag weer door voor de mensen die hem gemist hebben maar deze site is nog steeds een ontzettend grote hulp!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 22:17 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Link doet het gewoon niet meer maar je moet eigenlijk gewoon zoeken naar written kitten :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Dan heb je een enorm grote schrijfboost, dan beslist je laptop het te begeven -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    En dan word je gedwomgen te stoppen vanwege hoofdpijn. Misschien dat ik nog even verder type via telefoon, anders maak ik het morgen af. Heel irritant gewoon als je inspiratiewaterval wordt verstopt door een kuthoofdpijn waardoor je niet meer helder kan denken... (of typen. Duurt ook al veel langer dan normaal)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem