• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En nu komt het irritantste eraan... ik moet een voorspelling schrijven...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Valkyries schreef:
    Gehe voor de mensen die al een abo hebben en dit topic volgen, een kleine preview op m'n wereldmap: KLIK
    Deze plaats ik voorlopig in m'n voorwoord, want ik ben het weer eventjes moe met tekenen (heb nog ZOVEEL werk eraan) en ik wil gewoon weer na 2 dagen tekenen verder met schrijven.
    Voorlopig is m'n kaart toch voldoende, aangezien de eerste hoofdstukken toch alleen om Thurat draaien, en opzicht is het gemakkelijk om een beetje te weten hoe de wereld eruit ziet en waar Skallgaarde, Norhavik en Forsythe liggen.
    Morgen volgt m'n voorwoord, aangezien ik nu Grimm ga kijken ^_^

    Bij mij werkt de link niet. D:

    KyloRen schreef:
    (...)
    Bij mij werkt de link niet. D:


    Bij mij ook niet. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Raar... is de afbeelding wel te zien? Voor mij wel, maar ik weet niet of dat voor jullie ook geldt? De afbeelding is normaal gezien ook aanklikbaar...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Raar... is de afbeelding wel te zien? Voor mij wel, maar ik weet niet of dat voor jullie ook geldt? De afbeelding is normaal gezien ook aanklikbaar...



    Wauw. Wat mooi! Waarmee maak je zoiets? Zo te zien zit er super veel werk in! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Wauw. Wat mooi! Waarmee maak je zoiets? Zo te zien zit er super veel werk in! (:

    Met photoshop. En inderdaad, er kruipt best veel werk in, wat ook de reden is waarom hij nog niet af is :'D
    Deze stijl en de basis van m'n kaart heb ik wel geïnspireerd op een bestaande kaart die me heel erg aanstond, aangezien het voor mij ook de allereerste keer is dat ik een landkaart maak en het toch lastiger was dan ik dacht om te beginnen, maar het begint langzamerhand iets eigen te worden en ik ben er nog best tevreden mee (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mag ik even heel blij zijn? Ik heb namelijk eindelijk hoofdstuk 2 af, en dat een maand na het uploaden van hoofdstuk 1...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    Mag ik even heel blij zijn? Ik heb namelijk eindelijk hoofdstuk 2 af, en dat een maand na het uploaden van hoofdstuk 1...


    Goed bezig!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Valkyries schreef:
    Raar... is de afbeelding wel te zien? Voor mij wel, maar ik weet niet of dat voor jullie ook geldt? De afbeelding is normaal gezien ook aanklikbaar...


    Oh ziet er al echt heel goed uit!

    Kom ik rustig even online, staat mijn story plots in de top... dat zorgt wel voor motivatie haha


    The soul needs autumn.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Met photoshop. En inderdaad, er kruipt best veel werk in, wat ook de reden is waarom hij nog niet af is :'D
    Deze stijl en de basis van m'n kaart heb ik wel geïnspireerd op een bestaande kaart die me heel erg aanstond, aangezien het voor mij ook de allereerste keer is dat ik een landkaart maak en het toch lastiger was dan ik dacht om te beginnen, maar het begint langzamerhand iets eigen te worden en ik ben er nog best tevreden mee (:



    Die is echt prachtig! Ik heb me deze zomer ook bezig gehouden met kaarten te maken in photoshop en hoewel sommige wel best oké waren is die van jou echt prachtig!


    The soul needs autumn.

    3000 woorden. Eerste mijlpaaltje al voor mezelf gehaald *woopwoop*


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    xGwenxVeerx schreef:
    3000 woorden. Eerste mijlpaaltje al voor mezelf gehaald *woopwoop*


    Goedzo!
    Ik ben nu bezig met mijn doel voor februari. Ik ben al bijna op de 1000 van de 6000 woorden deze maand :') Nog een lange weg te gaan.


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    (...)

    Goedzo!
    Ik ben nu bezig met mijn doel voor februari. Ik ben al bijna op de 1000 van de 6000 woorden deze maand :') Nog een lange weg te gaan.


    Ik ben op de 1700 wat een grote prestatie is, maar jij bent ook heel goed bezig!


    all because i liked a girl

    Hmm... Ik ben weer aan het klooien met de cover van mijn verhaal. Ik vind de huidige misschien wat saai en er moest sowieso nog wat extra tekst op. Anyway: welke vinden jullie beter:

    of



    De linkse is de nieuwe, en die is nog een beetje slordig, maar het gaat om de plaatjes ^^ Als het de moeite waard is kan ik de nieuwe gaan bijpunten en dezelfde lichte kleuren gebruiken.


    For those I love, I will sacrifice