• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Officieel doe je al mee, hoor. Je hoeft niet op de lijst te staan om dingen te kunnen posten, als je maar niets post voor 1 januari 2016, en dat is nu onmogelijk ;)


    For those I love, I will sacrifice

    Nog steeds op zoek naar een nieuwe cover. Ik hoopte dat een beloning van 10 credits mensen enthousiaster zou maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Nog steeds op zoek naar een nieuwe cover. Ik hoopte dat een beloning van 10 credits mensen enthousiaster zou maken.


    Oh nog niemand gevonden? Vaak reageren mensen dan wel sneller.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    SonOfGondor schreef:
    Nog steeds op zoek naar een nieuwe cover. Ik hoopte dat een beloning van 10 credits mensen enthousiaster zou maken.


    Misschien moet je hem even omhoog bumpen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Oh nog niemand gevonden? Vaak reageren mensen dan wel sneller.


    Twee mensen die iets zouden proberen, maar pas nadat ik in het ljh topic had gereageerd. En dat waardeer ik natuurlijk enorm, maar ik had gewoon meer verwacht omdat het best veel is. En nu kan ik het me niet meer veroorloven het ook nog in de spotlight te zetten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Twee mensen die iets zouden proberen, maar pas nadat ik in het ljh topic had gereageerd. En dat waardeer ik natuurlijk enorm, maar ik had gewoon meer verwacht omdat het best veel is. En nu kan ik het me niet meer veroorloven het ook nog in de spotlight te zetten.


    Ik zou eens in het topic gaan kijken als ik jou was (en in The Spotlight). (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 21:57 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik zou eens in het topic gaan kijken als ik jou was (en in The Spotlight). (bloos)


    Wauw! Thanks so much! <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En hoe gaat het met jullie? *O* Ik heb uiteraard nog steeds geen flauw idee, maar ik kom nog maar eens wat supporteren voor alle ijverige schrijvertjes.


    What would Emma do?

    Niet geweldig. Ik werd nu aan mijn andere OP verhaal, want dat werd tijd, maar ik ben echt kapot en ik baal van een paar dingen die aan het gebeuren zijn in mijn leven, dus veel schrijven wordt het vanavond niet meer.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Diplodocus schreef:
    En hoe gaat het met jullie? *O* Ik heb uiteraard nog steeds geen flauw idee, maar ik kom nog maar eens wat supporteren voor alle ijverige schrijvertjes.


    Ik heb gewoon opgegeven, het lukt me niet – vind het wel zonde want ik had nog zulke leuke ideetjes.


    I just caught the wave in your eyes

    Diplodocus schreef:
    En hoe gaat het met jullie? *O* Ik heb uiteraard nog steeds geen flauw idee, maar ik kom nog maar eens wat supporteren voor alle ijverige schrijvertjes.

    Whaha ik ben dieptriestig :'D
    Ik dacht dat het wel zou helpen om m'n verhaal online te gooien, maar ik heb alweer de neiging ermee te kappen en aan iets anders te beginnen, ondanks dat ik echt wel toffe reacties heb gekregen op m'n SOTY :'D

    Nja, het kriebelt gewoon echt om opnieuw te beginnen met Daybreak Revelation, hetzij voornamelijk vanwege de ubergeweldige post-apocalyptische vampiersetting en m'n geweldige personages, die ik dan in een volledig nieuwe verhaallijn wil steken :'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 21:53 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Diplodocus schreef:
    En hoe gaat het met jullie? *O* Ik heb uiteraard nog steeds geen flauw idee, maar ik kom nog maar eens wat supporteren voor alle ijverige schrijvertjes.


    Niet zo geweldig, helaas. Ik zit een soort van vast. Ik weet precies waar ik heen wil, maar het wil niet goed op papier komen. Daarom pruts ik nu al de hele week aan mijn lay-out en stel ik het schrijven uit.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:05 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aw mensen! :/ Geef de moed niet op. Misschien dat het nu even wat minder gaat, maar ik ben er zeker van dat de motivatie er wel weer komt. En als het niet met dit idee is, zal het wel met een volgend zijn! (:


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Aw mensen! :/ Geef de moed niet op. Misschien dat het nu even wat minder gaat, maar ik ben er zeker van dat de motivatie er wel weer komt. En als het niet met dit idee is, zal het wel met een volgend zijn! (:


    Ik geef hem ook niet op. Ik schrijf gewoon per dag rond de honderd woorden, tot volgende week maandag/dinsdag. Dan ben ik vrij en ga ik gewoon doorschrijven,ook al is het slecht. Zodra ik maar uit dit tussenstuk ben, hoor je mij niet klagen. (Kan het altijd later nog herschrijven) Ik wil actie zien. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Diplodocus schreef:
    Aw mensen! :/ Geef de moed niet op. Misschien dat het nu even wat minder gaat, maar ik ben er zeker van dat de motivatie er wel weer komt. En als het niet met dit idee is, zal het wel met een volgend zijn! (:


    Ik ben hoofdstuk 3 echt aan het herschrijven keer op keer... Er zitten kleine fouten in waardoor het niet meer klopt


    all because i liked a girl