• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik denk dat Nolan haar wel heel erg zou mogen, dus ik gok op goede/beste vrienden? Idk, wat zou Jamie van hen vinden?


    Jamie zou Nolan zeker wel kunnen waarderen, dus ik gok inderdaad ook op goede vrienden, met misschien hier en daar een flirt af en toe?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Jamie zou Nolan zeker wel kunnen waarderen, dus ik gok inderdaad ook op goede vrienden, met misschien hier en daar een flirt af en toe?


    Ik vind het best :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Zou zeker kunnen! Maar gezien het feit dat Jamie een relatie gehad heeft met Isaiah, kan ze soms ook haar ogen wel uitkrabben, zeg maar? c:



    Ja, dus net zoals het weer in België wisselvallig dus?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zo, Ella is helemaal klaar. Iemand die iets van een relatie met haar wilt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    AtIas schreef:
    (...)


    Ja, dus net zoals het weer in België wisselvallig dus?


    Haha ja zoiets, het weer is niet alleen in België wisselvallig hoor ;D

    Sempre schreef:
    Zo, Ella is helemaal klaar. Iemand die iets van een relatie met haar wilt?


    Ik ben bijna klaar met mijn relatie lijstje, ik ga zo nog even bij Ella kijken c:


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Zo, Ella is helemaal klaar. Iemand die iets van een relatie met haar wilt?


    Misschien dat Solange (pagina vier) haar wat losser probeert te krijgen?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Misschien dat Solange (pagina vier) haar wat losser probeert te krijgen?


    Oh, dat is prima! Dat Solange en Ella op een of andere manier al een paar zomers geleden bevriend zijn geraakt? Ik zie dat Solange er een jaar langer werkt dan Ella, dus misschien dat ze Ella een rondleiding heeft gegeven op haar eerste dag?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jamie Davis' relaties. Het is wat ik tot nu toe heb, toevoegingen en suggesties zijn welkom c:

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam • Deze man kent Jamie alweer zes jaar, zolang als ze in het resort werkt. In de eerste zomer dat ze er werkte, is er een relatie uit voortgekomen die vier jaar geduurd heeft. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat zij niet naar Chicago wilde, en Isaiah wilde niet naar New York verhuizen. Nu hebben ze al bijna 2 zomers lang een friends with benefits relatie, al is het vanuit Jamie niet zonder gevoelens, die heeft ze namelijk nog steeds voor Isaiah, alleen wil ze hier niets mee doen. Dit kan je opmaken uit het feit dat ze ontzettend jaloers word als hij naar haar idee te close word met een van de andere vrouwen.
    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam • De relatie tussen Dylan en Jamie is makkelijk met één woord te beschrijven: ijskoud. Ze vind het maar niets dat de man alles van iedereen wil weten. Ze vind ook dat hij te vol is van zichzelf, en zal het dan ook niet laten om hem Ijdeltuit te noemen in plaats van Dylan. Ondanks dat hij jonger is dan Jamie en ze voor hem eigenlijk niets te vrezen heeft, mijdt ze hem toch maar zoveel mogelijk.
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ • Deze man kent Jamie ook alweer vijf jaar, maar om nu te zeggen dat ze Devin zo ontzettend aardig vind.. Nee, dat ook weer niet. Ze irriteert zich kapot aan zijn arrogantie. Ze noemt hem soms expres Dev, omdat ze weet dat hij hier een hekel aan heeft. Nee, deze jongeman en jongedame zullen nooit echt vrienden worden.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard • Jamie is zeer zeker gecharmeerd van Carter, ze flirt ook wel eens met hem, maar ze zal er altijd voor kiezen om niet verder te gaan dan wat geflirt. Wel irriteert ze zich mateloos aan zijn YOLO-instelling en het feit dat hij zo slordig is. Ze heeft in het verleden wel eens zijn spullen weer voor hem bij elkaar gezocht, maar daar is ze op een gegeven moment mee gestopt.
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog • Komt later.
    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard • Jamie kan de charmante Nolan zeer zeker waarderen, ze ziet hem ook als één van haar goede vrienden in het hele groepje. Ze ken de man nu al zo’n vijf jaar, maar soms is hij toch nog één groot mysterie voor haar. Het is ook zeker een man waar Jamie zo nu en dan mee zal flirten, maar ze zal nooit verder gaan dan wat onschuldig geflirt.

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster • Deze dame is altijd Jamie’s beste vriendin geweest, iemand aan wie ze alles kon vertellen. Enkel is alles veranderd door de heftige gebeurtenissen in Bellissa’s leven, en vind het nog altijd jammer dat hun vriendschap voorbij lijkt te zijn, en het ergste vind Jamie dat ze haar niet kan helpen. Zij is de enige die nog weet van haar gevoelens voor Isaiah.
    • Gereserveerde vrouw Mirin • Komt nog • Komt later.
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef • Jamie kan nooit echt hoogte van Ella krijgen, ondanks dat ze haar wel al drie jaar lang kent. Wel vind ze dat Ella geweldig lekker eten klaar kan maken, en dus ook zeker meer in haar mars heeft dan het zijn van sous-chef. Verder zou Jamie wel meer contact willen hebben met Ella, omdat ze haar een ongelooflijk lieve, jonge vrouw lijkt.
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam • Eveline Summers.. Jamie zal haar eerder beschrijven als ’Little Bitch Perfect’, puur om het feit dat Eveline meestal de aandacht van iedereen opeist en naar Jamie’s mening net iets teveel en te vaak bezig met haar uiterlijk.
    • Solange Blaise • Vier jaar • Receptioniste • Jamie heeft Solange ingewerkt toen zij net in het resort kwam werken. Ze zijn wel vrienden, vooral omdat ze vaak samenwerken, maar Jamie zal Solange nooit echt dichtbij laten komen. Soms kan ze zelfs ook een hekel aan deze dame hebben, omdat Jamie het vermoeden heeft dat Solange gevoelens heeft voor Isaiah.
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog • Komt later


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh, dat is prima! Dat Solange en Ella op een of andere manier al een paar zomers geleden bevriend zijn geraakt? Ik zie dat Solange er een jaar langer werkt dan Ella, dus misschien dat ze Ella een rondleiding heeft gegeven op haar eerste dag?


    Ja en dat het zo is begonnen allemaal.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ben voor Devin op zoek naar:
    - een echte vijand (ergernissen tot the max enzo)
    - een goede vriend
    - Iemand over wie hij zich een beetje ontfermd


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MrsMessi schreef:
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef • Jamie kan nooit echt hoogte van Ella krijgen, ondanks dat ze haar wel al drie jaar lang kent. Wel vind ze dat Ella geweldig lekker eten klaar kan maken, en dus ook zeker meer in haar mars heeft dan het zijn van sous-chef. Verder zou Jamie wel meer contact willen hebben met Ella, omdat ze haar een ongelooflijk lieve, jonge vrouw lijkt.


    Oh klinkt goed! Misschien dat Ella zich langzaam wel wat meer open zal stellen naar Jamie, als de tijd vordert?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dumbledore schreef:
    Ik ben voor Devin op zoek naar:
    - een echte vijand (ergernissen tot the max enzo)
    - een goede vriend
    - Iemand over wie hij zich een beetje ontfermd


    Het derde past wel bij Solange aangezien ze iemand nodig heeft die haar afkoelt als iemand weer raar doet.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh klinkt goed! Misschien dat Ella zich langzaam wel wat meer open zal stellen naar Jamie, als de tijd vordert?


    Inderdaad, daar dacht ik zelf ook aan, maar daar wachtte ik even mee met dat neerschrijven tot ik wist hoe je hierover dacht c: Dus Ella stelt zich steeds meer open richting Jamie, en dan groeit ook hun vriendschap?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Inderdaad, daar dacht ik zelf ook aan, maar daar wachtte ik even mee met dat neerschrijven tot ik wist hoe je hierover dacht c: Dus Ella stelt zich steeds meer open richting Jamie, en dan groeit ook hun vriendschap?


    Ja, dat lijkt me wel leuk! n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nia schreef:
    (...)

    Awe, als je het zo zegt dan zal ze zich echt aan de jongen gaan hechten, gezien ze het afgelopen jaar in één klap haar ouders verloren is. Ik weet niet of Dylan daar zo van gediend zal zijn, haha.
    Jaa, Isaiah en Dylan zullen inderdaad wel botsen, ik weet echter niet of hij ook echt muzikant is of niet, en wat hij eventueel voor instrumenten bespeelt, anders zou het echt grandioos om kunnen slaan en echt puur vijandig worden.


    hahaha ik denk dat hij zich er wel nogal ongemakkelijk onder voelt als ze haar emoties uit maar dat is misschien wel leuk :') En nou, over de instrumenten enzo had ik eerlijk gezegd wel in mijn gedachten, misschien is het wel leuk aangezien ik nog een soort van vijand voor hem zocht. Maar is hij dan zo fanatiek of van waar de vijandigheid? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.