• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsMessi -> MrsSmollett


    Faith is everything.

    Nolan's Relaties. 

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Na zoveel jaar zijn de twee enorme flirts elkaars wingmen geworden. De twee kunnen het dan ook erg goed vinden.
    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Dylan voelt een beetje als zijn broertje, vanwege het grote leeftijdsverschil. Wel brengt Dylan soms weer de jongvolwassen bad boy in Nolan omhoog. 
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Devin en Nolan gaan als collega's gewoon goed met elkaar om, op de nodige botsing na natuurlijk.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    komt als de rol er is.
    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •Nolan vind Bellissa een aardige charmante vrouw en vindt haar ook heel overweldigend, al vindt hij dat alleen maar bij haar charme passen. Hij doet dan ook aardig tegen haar. 
    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Jamie is naar Nolan zijn mening een aardige en grappige dame, en hij heeft ook zeker wel het gevoel dat hij vrij makkelijk met haar kan praten en een beetje flirten.
    • Nova Rose Bateman • Barvrouw •
    Nolan vind de vrouw en tevens zijn collega, erg charmant, en zal ook zeker wel ietwat met haar flirten, als zij daar okay mee is. 
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef •
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Nolan heeft een vriendschappelijk en oppervlakkige relatie met de vrouw. 
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog
    komt al de rol er is.



    Yana's Relaties
    Nolan's Relaties. 

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    komt als de rol er is.
    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster
    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Rose Bateman • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Drie jaar • chef de cuisine •
    Ella is een naaste collega van Yana, aangezien ze samen in de keuken staan, maar Ella is daarnaast ook een goede vriendin van Yana.
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog
    komt al de rol er is.


    Het meeste van Yana moet ik nog, maar dat doe ik later vandaag :3, ideeën mogen altijd geopperd worden.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 15:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Asuka schreef:
    Trouwens, dames, ik had een vraagje. Mijn idee is het eigenlijk om een traditie te houden dat de eerste dag dat ze er aankomen er een soort van feestje op het strand is waar ze leuke muziek opzetten, zichzelf bezatten en gewoon bijpraten over hun levens. Iedereen weet hier dus al van, dus mochten er mensen later bijspringen, dan hoeven ze niet uitgenodigd te zijn en weten ze direct waar ze heen moeten? ^_^ Yay or Nay?

    Ja, ik vind het goed. Klinkt leuk. Haha c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asuka schreef:
    Trouwens, dames, ik had een vraagje. Mijn idee is het eigenlijk om een traditie te houden dat de eerste dag dat ze er aankomen er een soort van feestje op het strand is waar ze leuke muziek opzetten, zichzelf bezatten en gewoon bijpraten over hun levens. Iedereen weet hier dus al van, dus mochten er mensen later bijspringen, dan hoeven ze niet uitgenodigd te zijn en weten ze direct waar ze heen moeten? ^_^ Yay or Nay?


    Ah oke. Hm, even bedenken hoe ik Ella daar ga krijgen gezien ze niet zo dol is op zulke situaties haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ah oke. Hm, even bedenken hoe ik Ella daar ga krijgen gezien ze niet zo dol is op zulke situaties haha


    Well, haar vrienden zijn er? ;D

    Maar mooi, dan is er een feest waar iedereen al vanaf weet. Scheelt ook weer.
    Waarschijnlijk open ik het speeltopic vanavond toch vanavond, gezien ik toch niets beters te doen heb dan ziek zijn, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ah oke. Hm, even bedenken hoe ik Ella daar ga krijgen gezien ze niet zo dol is op zulke situaties haha

    Misschien dat iemand haar daarnaartoe sleept of ze er eerder is geweest en wat rond is wezen lopen, maar ze merkt dat ze wat kwijt is geraakt en dus rondzoekt? Zijn enkele suggesties, hoef je niks mee te doen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beterschap and I'm excited c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Asuka schreef:
    (...)

    Well, haar vrienden zijn er? ;D

    Maar mooi, dan is er een feest waar iedereen al vanaf weet. Scheelt ook weer.
    Waarschijnlijk open ik het speeltopic vanavond toch vanavond, gezien ik toch niets beters te doen heb dan ziek zijn, lol.


    Hm, ja dat is natuurlijk ook zo. Beterschap trouwens!

    Nippon schreef:
    (...)
    Misschien dat iemand haar daarnaartoe sleept of ze er eerder is geweest en wat rond is wezen lopen, maar ze merkt dat ze wat kwijt is geraakt en dus rondzoekt? Zijn enkele suggesties, hoef je niks mee te doen haha.


    Oh ja, goed idee, wellicht dat ik haar even met iemand mee laat gaan, maar dat ze al vrij snel gewoon ergens op het strand gaat zitten om zich af te zonderen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    I'm kinda excited for this RPG c:


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ja, goed idee, wellicht dat ik haar even met iemand mee laat gaan, maar dat ze al vrij snel gewoon ergens op het strand gaat zitten om zich af te zonderen.

    Dat kun je doen zolang het aan de karakter voldoet. Het zijn niet allemaal party-beesten natuurlijk, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik maak zo even mijn lijstje af, als er iemand nog voorstellen heeft met relaties voor Dylan, brand los.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben bijna klaar met mijn rol c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het heeft hier nu 2 dagen superveel geregend.. Ik ben klaar voorhhet strandfeest!

    Edit: ik wil alleen nog eveb weten hoe het zit met eten en slapen enzo....

    En beterschap natuurlijk!


    (lekker naar Grande Pyramid Resort gaan ;))

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 17:41 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oke, ik ben klaar met mijn rol. Issie goed zo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Caden Walsh • barman
    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah en Dylan gaan niet goed samen, Isaiah gedraagt zich altijd nogal vijanding richting hem wat Dylan niet altijd goed oppakt. Ze kunnen dan ook niet bepaald goed samenwerken.
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Devin Cooper is het neefje van Dylan, ze gaan totaal niet goed samen maar toch voelen ze zich nog wel verplichtig om zich over elkaar te bekommeren omdat ze familie zijn.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Ik denk dat Dylan het zeker wel met Carter zou kunnen vinden.
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •
    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Dylan ziet Nolan als een van zijn beste vrienden en ondanks het leeftijdverschil en de bescherming die Nolan hem geeft kan Dylan nog hem weleens tot het uiterste drijven en het slechte uit hem halen.
    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Dylan is dol op Belissa, de twee voelen erg hecht aan maar soms heeft Belissa nog wel eens de neiging om zich te hecht te voelen maar Dylan vindt het nog wel eens moeilijk om daar mee om te gaan.
    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Misschien is het wel leuk als Dylan een crush op Jamie heeft sinds ze totaal het type is wat hij zoekt.
    • Nova Rose Bateman • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef •
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Dylan vindt het altijd wel leuk om met haar samen te werken maar buiten het team om gaan ze niet echt met elkaar om.
    • Gereserveerde vrouw Belmont • komt nog •
    •Polina Emilia Yana Abdulov • kokin


    Waar ik nog niks hebt kon ik niet echt wat bedenken, misschien iemand die daarvoor nog suggesties heeft? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.