• Hoi.

    Ik ben op zoek naar tips voor vakanties die je alleen kunt doen. Vorig jaar ben ik bijvoorbeeld naar de iglo appartementen geweest in Finland (bij het Noorderlicht) en daarnaast met mijn toenmalige vriendin in London en Capri (Italie).

    Nu zoek ik wel weer iets nieuws, maar echt 95% van de dingen die je op internet ziet is voor 2 mensen. Is ook meer standaard natuurlijk, maar goed..ik wil wel graag iets dat je ook gewoon alleen kunt doen.


    Bij voorkeur wil ik iets met zon of in de USA.


    Let me know


    Sarah = ongewoon sexy

    In principe kan je alles natuurlijk alleen doen :Y)
    Maar goed, backpacken aan de west coast van de USA misschien? Of naar een national park zoals Yellowstone?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    In principe kan je alles natuurlijk alleen doen :Y)


    True, alleen ga ik niet alleen in een all inclusive hotel zitten ofzo bijvoorbeeld (terwijl de locatie wel super mooi kan zijn). Ik heb ook een hekel aan alleen uit eten, dat voelt gewoon raar.

    Dus een trip lijkt me inderdaad wel wat, zolang het niet al te actief is :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Mt. I wanna know that too.


    Aan niets denken is ook denken.

    Antiheld schreef:
    (...)

    True, alleen ga ik niet alleen in een all inclusive hotel zitten ofzo bijvoorbeeld (terwijl de locatie wel super mooi kan zijn). Ik heb ook een hekel aan alleen uit eten, dat voelt gewoon raar.

    Dus een trip lijkt me inderdaad wel wat, zolang het niet al te actief is :"D


    Kan je niet met een vriend/zus/broer/nicht/neef/jeweetwel gaan? Want is dat ook gewoon niet veiliger dan alleen? Ik bedoel; je kan overvallen of zo worden. Oke, je bent geen meisje, dus verkracht worden is al een gevaar minder :')

    Je kan eens kijken in van die vakantie-organisaties in groep. Dan kan je je inschrijven en reizen met een groep mensen. Hoewel jij alleen bent, maar toch reist met een gids.
    In principe kan je altijd gaan wildkamperen :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Caprice schreef:
    Mt. I wanna know that too.


    Het is lastig hé. Het lijkt wel alsof je alleen op vakantie mag als je samen met iemand bent, of met een groep.
    Ik wil ook gewoon regelmatig op vakantie :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Painkiller schreef:
    (...)

    Kan je niet met een vriend/zus/broer/nicht/neef/jeweetwel gaan? Want is dat ook gewoon niet veiliger dan alleen? Ik bedoel; je kan overvallen of zo worden. Oke, je bent geen meisje, dus verkracht worden is al een gevaar minder :')

    Je kan eens kijken in van die vakantie-organisaties in groep. Dan kan je je inschrijven en reizen met een groep mensen. Hoewel jij alleen bent, maar toch reist met een gids.
    In principe kan je altijd gaan wildkamperen :Y)


    ik denk niet dat verkrachters kieskeurig zijn, hoor :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    ik denk niet dat verkrachters kieskeurig zijn, hoor :')


    Nee, een jongen kan natuurlijk ook verkracht worden, maar eenzame meisjes zijn over het algemeen een makkelijker doelwit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Het is lastig hé. Het lijkt wel alsof je alleen op vakantie mag als je samen met iemand bent, of met een groep.
    Ik wil ook gewoon regelmatig op vakantie :d


    Precies. Ik doe nu hbo maar mensen die ik ken uni en die hebben minder vakantie. Maar dan ben ik dus vrij en zou ik eigenlijk wel op vakantie willen maar ben niet zo goed in dat geregel en wil eigenlijk ook wel met meer mensen en wat leuks natuurlijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nouja, hoe groot ego ik ook heb, denk ik dat ik niet verkracht ga worden.


    Mooie locaties?


    Sarah = ongewoon sexy

    Caprice schreef:
    (...)

    Precies. Ik doe nu hbo maar mensen die ik ken uni en die hebben minder vakantie. Maar dan ben ik dus vrij en zou ik eigenlijk wel op vakantie willen maar ben niet zo goed in dat geregel en wil eigenlijk ook wel met meer mensen en wat leuks natuurlijk.


    Quizlet Singlesreis! (hoera)


    Sarah = ongewoon sexy

    Gaan we een meeting houden voor de Quizlet Singles?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Also: hostels. Daar kan je gemakkelijk alleen een bed reserveren en je kan daar genoeg andere mensen ontmoeten die ook alleen reizen, maar je hebt alsnog de vrijheid om zelf te doen wat je wilt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AtIas schreef:
    Gaan we een meeting houden voor de Quizlet Singles?


    Nee, gewoon een hele vakantie direct :d


    Amberle schreef:
    Also: hostels. Daar kan je gemakkelijk alleen een bed reserveren en je kan daar genoeg andere mensen ontmoeten die ook alleen reizen, maar je hebt alsnog de vrijheid om zelf te doen wat je wilt.


    Hmm ja dat is een goede! Het begint allemaal al bij een mooie locatie, dan kan je zoiets wel plannen waarschijnlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Quizlet Singlesreis! (hoera)


    Dat vind ik helemaal geen slecht idee!


    26 - 02 - '16

    Antiheld schreef:
    (...)

    Hmm ja dat is een goede! Het begint allemaal al bij een mooie locatie, dan kan je zoiets wel plannen waarschijnlijk


    Ik zou dan denk ik naar een stad/omgeving gaan waar genoeg te doen is, maar waar ook een zee of een meer is zodat je ook kunt relaxen. Waar precies hangt van budget af, want als je naar de US wilt ben je sowieso al een paar honderd euro kwijt voor een ticket.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered