• Hoi.

    Ik ben op zoek naar tips voor vakanties die je alleen kunt doen. Vorig jaar ben ik bijvoorbeeld naar de iglo appartementen geweest in Finland (bij het Noorderlicht) en daarnaast met mijn toenmalige vriendin in London en Capri (Italie).

    Nu zoek ik wel weer iets nieuws, maar echt 95% van de dingen die je op internet ziet is voor 2 mensen. Is ook meer standaard natuurlijk, maar goed..ik wil wel graag iets dat je ook gewoon alleen kunt doen.


    Bij voorkeur wil ik iets met zon of in de USA.


    Let me know


    Sarah = ongewoon sexy

    Amberle schreef:
    (...)

    Ik zou dan denk ik naar een stad/omgeving gaan waar genoeg te doen is, maar waar ook een zee of een meer is zodat je ook kunt relaxen. Waar precies hangt van budget af, want als je naar de US wilt ben je sowieso al een paar honderd euro kwijt voor een ticket.


    Ja nouja in principe is budget niet zo'n groot probleem, heb gewoon vakantiegeld enzo en nog 38 vakantiedagen voor 2016 over


    Sarah = ongewoon sexy

    Gaaf! Je zou natuurlijk zelf gewoon veel van de natuur kunnen gaan bekijken, wandelen enzo, misschien ergens mensen ontmoeten om te overnachten en weer verder gaan of een leuk hosteltje. Voor eten is straatvoedsel echt geweldig. Supergoedkoop en ook nog is heel lekker, en je eet het gewoon op terwijl je rondkijkt in een stadje of dergelijke. Misschien ergens een keer duiken? Surfen, etc. Lijkt me wel handig als je dan een sexy instructeur er bij hebt ofc.
    Ik denk dat als je echt 'eventueel gevaarlijke' dingen wilt doen, dat het we handig is om met een gids te gaan of met een groep met wie je daar dan samen komt. Met mensen die ook hetzelfde willen als jou. Zoals klimmen, kanoën, varen, en duiken en surfen hoort daar dus ook bij.
    Misschien ook kook workshops? Dat je dan van iemand leert wat voor eten ze daar maken en hoe ze het daar klaarmaken/koken.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja nouja in principe is budget niet zo'n groot probleem, heb gewoon vakantiegeld enzo en nog 38 vakantiedagen voor 2016 over


    Alright, ik zal dan eens nadenken of ik nog leuke plekken weet :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gomenasai schreef:
    Gaaf! Je zou natuurlijk zelf gewoon veel van de natuur kunnen gaan bekijken, wandelen enzo, misschien ergens mensen ontmoeten om te overnachten en weer verder gaan of een leuk hosteltje. Voor eten is straatvoedsel echt geweldig. Supergoedkoop en ook nog is heel lekker, en je eet het gewoon op terwijl je rondkijkt in een stadje of dergelijke. Misschien ergens een keer duiken? Surfen, etc. Lijkt me wel handig als je dan een sexy instructeur er bij hebt ofc.
    Ik denk dat als je echt 'eventueel gevaarlijke' dingen wilt doen, dat het we handig is om met een gids te gaan of met een groep met wie je daar dan samen komt. Met mensen die ook hetzelfde willen als jou. Zoals klimmen, kanoën, varen, en duiken en surfen hoort daar dus ook bij.
    Misschien ook kook workshops? Dat je dan van iemand leert wat voor eten ze daar maken en hoe ze het daar klaarmaken/koken.



    Vooral die sexy instructrice


    Sarah = ongewoon sexy

    Amberle schreef:
    (...)

    Alright, ik zal dan eens nadenken of ik nog leuke plekken weet :Y)


    Alright


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Vooral die sexy instructrice


    Oh haha mb :'D

    Paardje rijen


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Paardje rijen



    Daar maak je mij niet zo gelukkig mee Sarah


    Sarah = ongewoon sexy

    Bij sprs.me heb je geloof ik ook vakanties voor als je alleen wilt gaan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het is misschien niet van toepassing op dit jaar, maar in 2017 zijn alle nationale parken in Canada gratis toegankelijk. Vanwege een of ander verjaardag van iets. Misschien is zoiets ook interessant?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het is misschien niet van toepassing op dit jaar, maar in 2017 zijn alle nationale parken in Canada gratis toegankelijk. Vanwege een of ander verjaardag van iets. Misschien is zoiets ook interessant?


    Oh dat ga ik wel even onthouden. Lijkt me wel een mooi land


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga alleen naar azie, boeken bij een hostel/airbnb en een vlucht boeken. In feite kun je alles alleen doen als je je er maar voor open stelt. En ja, ook alleen eten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben zelf niet zo'n Azië persoon, al zijn er nog wel dingen die ik wil zien daar


    Sarah = ongewoon sexy