• Jaja, vanavond is De Mol na 13 jaar terug in Vlaanderen te zien! *O* Voor de mensen die het niet kennen:
    Concept
    Het programma werd bedacht door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove en werd uitgezonden door de VRT. Het concept is aan meer dan 50 landen verkocht. Het tweede seizoen van de Vlaamse serie werd in 2000 bekroond met de Gouden Roos, een van de belangrijkste internationale televisieprijzen. De Mol won zowel in 2000 als in 2003 ook Humo's Prijs van de Kijker. Vanaf 1 februari 2016 wordt het programma uitgezonden op VIER.

    Format
    In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de Mol. De Mol zal proberen het geld in de kas zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De Mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de Mol (met uitzondering van finale: 40 vragen) beantwoorden. Degene die dan de minste goede antwoorden over de Mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot.
    Wikipedia


    Voor het langverwachte vierde seizoen van De Mol trekt Gilles de Coster samen met tien onbekende Vlamingen naar Zuid-Amerika. Drie weken lang reizen ze door Argentinië, het land van gaucho’s en tango, en van Messi en Maradona. Ze maakten een adembenemende rondreis, maar werden ook fysiek en mentaal op de proef gesteld.

    De tien kandidaten hebben één gezamenlijk doel: alle opdrachten doen slagen om zo veel mogelijk geld te verdienen. Daarvoor zijn ze op elkaar aangewezen en al gauw ontstaan er nauwe banden. Toch kunnen ze niemand echt vertrouwen, want in de groep zit een verrader, een saboteur. Eén van hen is De Mol.

    Zo snel mogelijk De Mol ontmaskeren is de boodschap. Want hij of zij die op het einde van de reis het meeste weet over de identiteit van De Mol wint de volledige geldprijs.


    Hier heb ik dus zó lang naar uit gekeken! Vroeger volgde ik de Nederlandse versie, maar ik was het beu dat ik het constant online moest inhalen. :') Nu er eindelijk nog eens een Vlaamse versie is, ga ik die sowieso tot het einde volgen. :Y)
    Wie kijkt er nog vanavond?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb net de derde aflevering gezien. ^^


    Ja, Cathy is inderdaad wel vervelend. Ik weet zelf nog niet goed wat ik moet denken. Ik vind het wel heel jammer dat Manuella weg is. :c


    What would Emma do?

    Ik heb nu alles ingehaald. Hanne is ook mijn favoriet. :')
    Ik weet niet of ik iemand al kan verdenken. Ik wacht nog een paar afleveringen.

    Haha, zoveel mensen die Cathy niet mogen. :'D Ik vond haar niet zo aangenaam de eerste aflevering. Nu las ik vanmorgen reacties van mensen die haar te fanatiek vonden, dus was ik niet verbaasd toen ik later zag hoe ze in de derde aflevering zich gedroeg. Maar daardoor vind ik haar denk ik nu minder onaangenaam dan toen. :p (Omdat ik erop voorbereid was.)

    Had niet echt verwacht dat Manuella eruit zou liggen. Jammer wel.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 23:42 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    IK HOUD VAN HANNE, MANUELLA :c GILLES, STIJN EN BRUNO HOEWEL IK BRUNO VERDENK /notallcaps

    Cathy, Issa en Thibaud zijn stooom en ik gun het hen niet om te winnen xd zeker Cathy niet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Woohoo ik ben weer bij

    Ik heb nog steeds moeite met Cathy. Niet zozeer omdat ze fanatiek is, maar omdat ze soms echt gewoon een b*tch is. Evenals Issa btw. Dat Manuella eruit is vind ik echt jammer. Ik weet het niet, ze kwam op mij echt over als een soort moeder van de groep en ik vond haar deze aflevering zoo lief c: Ik heb wat m'n verdenkingen betreft Stijn, Cathy en Gilles wel een beetje van m'n lijstje gestreept. Naar mijn idee zou Bruno het wel eens goed kunnen zijn, maar ik zou Hanne wel een heel leuke mol vinden c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cathy is voor mij nog steeds enorm verdacht, en sinds vandaag ook Hanne. Gilles is het volgens mij niet, hij had namelijk bij die eerste opdracht, bij die eerste partituren makkelijk de andere kant op kunnen lopen aangezien hij alleen was. Bruno zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Aangezien hij en Hanne niet echt veel lijken op te schrijven of te observeren, maar er toch telkens in blijven (oke, nu wel met een vrijstelling)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In vind dat Hanne zich wel verdacht heeft gemaakt vandaag, maar ik denk niet dat ze het is. Ik blijf nog wel bij Cathy of Thibaud. De mol heeft de vrijstelling ook niet echt nodig, als Hanne het toch zou zijn, kan ze gewoon heel goed acteren.


    <3

    Waarvan ik dit (gratis) terug kijken? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
    En waar en wanneer zenden ze het uit?


    You are my piece of paradise.

    Ik vind 1 aflevering per week te weinig :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    So confused rn ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Same.

    Ik denk Hanne, hoewel Cathy ook best verdacht was vandaag


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik weet het gewoon niet meer. Ik hoop gewoon dat Gilles wint.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Knope schreef:
    Ik weet het gewoon niet meer. Ik hoop gewoon dat Gilles wint.


    ik houd echt van Gilles, al van in het begin. Damn ik was zo zeker dat Bruno hem was...

    Stijn is hem, denk ik. In een aflevering heeft Gilles zich versproken en zei hij dat de mol van het mannelijke geslacht is. Tenzij due nu veranderd is, natuurlijk.
    Hanne pff, als ze de mol zou zijn, zou ze Gilles en Stijn niet geholpen hebben haar te vinden. Het is dankzij haar dat ze op het idee zijn gekomen tho..
    En Cathy, ja.. zij is competitief. Ik weet het niet... Twijfel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou gewoon echt super hard in die microfoon geroepen hebben. :'D


    What would Emma do?

    Op dit moment zou het echt iedereen kunnen zijn, hoewel ik Hanne en Cathy toch een beetje meer verdenk. Toen Hanne iets in de micro zei, lachte Cathy wel. Gilles verdenk ik niet echt, volgens mij wil hij gewoon echt nog niet naar huis. En bij Stijn weet ik het gewoon echt totaal niet. Eigenlijk vond ik Bruno wel verdacht vandaag, maar ja, dat kan nu niet meer.


    <3